Dat vroeg ik me ook af tijdens de aflevering. Het dagboek was zover ik weet van de 'echte' vrouw, het was alleen puur toeval dat zij ook een depressie en/of iets van stemmingswisselingen had.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Zoals al meer is gezegd: briljante aflevering.
Wat ik me alleen afvraag: House had geconstateerd dat die vrouw depressief was door haar dagboek, dit bleek ook te kloppen met de vrouw die er lag, maar was hij dan ook het verkeerde huis binnen gegaan, of was dit gewoon 'toeval'?
De extra's van seizoen twee hebben een samenvatting van "it's not lupus" en in een aflevering van seizoen drie verstopt hij een flesje pillen in een boek over lupus, want "it's never lupus"quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Lupus opmerking van die conciërge
Blijkbaar hebben ze ook doorgehad dat ze teveel met die term hebben gesmeten
Je moet even het vorige topic erbij nemen, er waren 5 namen bekend die als eventuele minions van House zouden optreden..quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Sc0tTy het volgende:
Huh , hoebedoel je bekend ?
house zei toch dat ze identificatie door familie nooit in twijfel trekken oid?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:35 schreef PieterBas het volgende:
Wat ik me dan wel afvroeg... waarom hadden ze geen DNA test gedaan![]()
Ah oke, mjah ik zie ze vanzelf wel verschijnenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet even het vorige topic erbij nemen, er waren 5 namen bekend die als eventuele minions van House zouden optreden..
dat had ie inderdaad wel gezegdquote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
house zei toch dat ze identificatie door familie nooit in twijfel trekken oid?
wel een goede aflevering
Maar ik mis ze wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic![]()
Like House said: Half of all people are depressedquote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Wat ik me alleen afvraag: House had geconstateerd dat die vrouw depressief was door haar dagboek, dit bleek ook te kloppen met de vrouw die er lag, maar was hij dan ook het verkeerde huis binnen gegaan, of was dit gewoon 'toeval'?
I second that...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Cuddy is geil
Daar wil ik me graag bij aansluiten. De laatste seconden beloofden ook weer veel goeds voor de volgende ep.quote:
Wat waren de laatste seconden ook al weer?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar wil ik me graag bij aansluiten. De laatste seconden beloofden ook weer veel goeds voor de volgende ep.
dat hij met die zaal vol artsen zatquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:46 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat waren de laatste seconden ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My bad
[ Bericht 10% gewijzigd door TylerMayhemStudios op 03-10-2007 08:55:29 ]In Tyler We Trusted
Have A Near Life Expience
Die gast was zo briljant in Harold & Kumar Go to White Castle..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:48 schreef tonks het volgende:
Super afleveringik haat alleen die kerel die er nu inzit die 'Taj' van 'Van Wilder' kut acteur
.
Hij speelt altijd saaie bijrollen hij zat ook al een keer in Law and Order.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die gast was zo briljant in Harold & Kumar Go to White Castle..![]()
In 24 speelde ie trouwens terrorist, maar daar vond ik em ook niet overtuigend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |