quote:Release date: 10 october
Half-Life 2 $29.95
Half-Life 2: Episode One $19.95
Half-Life 2: Episode Two $29.95
Portal $19.95
Team Fortress 2 $29.95
Individual price $129.75
Package price $49.95
Je kunt ook de box kopen en de rest doorverkopen. Volgens mij hebben ze allemaal gescheiden regs.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:00 schreef disjfa het volgende:
Ik wil alleen portal en dan is die een beetje 20 dollarAfzetters
Ja, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je kunt ook de box kopen en de rest doorverkopen. Volgens mij hebben ze allemaal gescheiden regs.
klikquote:Op woensdag 26 september 2007 17:23 schreef Gatenkaas het volgende: Moeilijke keus dus(maar wat moet ik met 2x HL2+EP1?).
Ik denk dat als ze dat flikken heel wat kopers afhaken.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef je_oma het volgende:
Bij episode 3 komt er zeker weer een box uit waar alles inzit, heb je straks alles dubbel![]()
Daar zit ik nog aan te denken.quote:
het is ondanks de black-box nog steeds een goede deal, $45 (met belasting kom je uit op $53) is echt een koopje voor die drie games!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:22 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Het zou wel heel relax zijn als je half-life 2 nog nooit gespeeld hebt.
Helaas is dat het geval niet.
En kadotjes weggeven is leuk maarja...
Vind gewoon dat ze ook die black box erin hadden moeten houden.
Maarja dan zou die Orange-Box geen fuck verkopen natuurlijk.
Team Fortress 2
Half-Life 2 Episode 2
en Portal..
*snif*...wankers!
'Hoi, ik ben disjfa, een newbie, kun je het zien?'quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef disjfa het volgende:
En wat doet die v elke keer onder je post. Dat leest echt super irritant.
Het went wel hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef disjfa het volgende:
En wat doet die v elke keer onder je post. Dat leest echt super irritant.
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
19 Oktober volgens mij
en 10 Oktober in America...dus op steam op 10e
Alleen newbies zetten hun naam nog onder hun post tochquote:Op woensdag 26 september 2007 22:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben disjfa, een newbie, kun je het zien?'
V.
Nee hoor dat valt wel meequote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen newbies zetten hun naam nog onder hun post tochAls je drie dagen op fora zit kom je erachter dat je dat niet hoeft te doen
Lol dat wou ik ook gaan zeggenquote:
V. tikt die V. helemaal niet. Die word er door een scriptje van het een of ander automatisch onder geflikkertquote:Scheelt tikwerk
Dus omdat jij een rare obsessie hebt met doosjes zit Valve fout? Je kan HL2{E2 gewoon voor $30 kopen, niet zo zeuren dat je anders een geweldige deal krijgt voor $50.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef NED het volgende:
ps: en nee, ik koop niet via Steam, ik wil een doosje in mn handen hebben
Maar de game kost maar $30, iets van 25 euro ofzo. Alleen de boxed copy is duurder, vanwege de vele extra's.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef NED het volgende:
1x20 en dan nog eens 2x 50 euro vind ik totaal belachelijk. Waarom zou ik extra moeten betalen voor iets wat ik al heb?! Dat slaat toch nergens op!?
En dat is toch alleen via Steam of niet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:43 schreef IJsVogel het volgende:
En je hoeft de orange box niet te kopen, je kan ook epsidoe 2 los kopen
Alleen via steam ja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef NED het volgende:
[..]
En dat is toch alleen via Steam of niet?
Voor zover ik begrepen had is er geen boxed versie van Ep2 alleen?!
Als dat wel zo is dan heb ik uiteraard niks gezegd
Als je nog geen enkel spel hebt misschien niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:17 schreef DaeDaluz het volgende:
@NED, Ze willen andere games ook promoten. Daarnaast is 50 euro voor 5 top games echt geen geld.
Als ik um ga kopen is het wel voor TF2 en Portal, TFC was echt tof, en Portal filmpjes ogen wel geinig.
Ja, op die manier stimuleer je het downloaden alleen maarquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:31 schreef NED het volgende:
[..]
Als je nog geen enkel spel hebt misschien niet.
Maar ik heb al die spellen al origineel en dan is het belachelijk om voor een kort spel 50 euro neer te leggen.
Dat zal je toch met me eens zijn of niet?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-09-2007 09:12:18 ]Kom thans mee Ridder dode Frans, er wacht ons een avontuur.
Precies! En als Valve het nou eens doet op de manier die ik voorstelde..... Ep2 in de winkel flikkeren voor 2 tientjes, op Steam verkopen voor rond de 2 tientjes, en voor het downloaden te promoten gooi je de hele bundel samen voor 50 euro op Steam.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:47 schreef je_oma het volgende:
[..]
Ja, op die manier stimuleer je het downloaden alleen maar![]()
Ik ook. Had alleen HL2 en die is fucked omdat ik niet meer kan inloggen (2e hands gekocht, maar nu ik de inloggegevens kwijt ben gaat ie bij het verzenden van het pw ook een check-vraag stellen... van de originele verkoper die ik dus niet ken.quote:
Het scheelt al tikwerk, want ik tik die V. niet. Dat gebeurt al jaren automatisch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:08 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Lol dat wou ik ook gaan zeggen
Scheelt tikwerk en dan staat die V elke Vucking keer onder je Vucking Post
erg handig
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef RidderBauknecht het volgende:Waar haal je dat vandaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt...ergens logisch
WHATCHIEFUCK!!
Conspiraicy Theory!
Leg is uit.
[ Bericht 8% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-09-2007 09:12:47 ]
Ik wil jullie spelgenot niet verneuken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan?
Klinkt...ergens logisch
WHATCHIEFUCK!!
Conspiraicy Theory!
Leg is uit.
Eeehm...To Late?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:51 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Ik wil jullie spelgenot niet verneuken.
Goed topic voor BNWquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan?
Klinkt...ergens logisch
WHATCHIEFUCK!!
Conspiraicy Theory!
Leg is uit.
Ja man , FPS op consolesquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een brok ellende voor de PC bezitters als ik de reacties zo bekijk
Console gaming FTW![]()
![]()
![]()
Mwaa, Call of Duty, Halo, Bioshock.quote:
Vet hoor, gamen met auto-aimquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaa, Call of Duty, Halo, Bioshock.
Niks te klagen hoor.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
Interesseert me geen reet. Ik stap gewoon vrolijk de winkel binnen en koop de 360-versie met een glimlach op mijn gezicht.
Als ik Counterstrike speel zie ik op de muren overal reclame hangen voor orange box.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:59 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Ik wil een keyboard en muis voor de XDOOS360...
Anyway, ik zag op steam nog weinig promotion over Orange box..of ligt dat aan mij?
Ik zie de Orange Box in ieder geval telkens als ik Steam opstart, in dat middenveld zo waar de iets grotere banners staan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:59 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Anyway, ik zag op steam nog weinig promotion over Orange box..of ligt dat aan mij?
That's what she said!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:28 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Something to hold.
[Enchanter mode]quote:
Eens,... heb FPS-ers op de Pc sowieso altijd poep gevonden. Altijd het idee dat het grafisch beter had gekunt als ik toen speelde,.... dat is,.. ALS ik het spel aan de praat kreeg.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[Enchanter mode]
Ja maar op de Wii werkt het wél geniaal hoor!
[Enchanter mode]
Kortom: speel überhaupt een goedwerkende FPS op een console (met name op de 360) en je piept wel anders
Halo 1 , Halo 2 , Call of Duty , Bioshock , allen gespeeld op de Xbox (360)quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[Enchanter mode]
Ja maar op de Wii werkt het wél geniaal hoor!
[Enchanter mode]
Kortom: speel überhaupt een goedwerkende FPS op een console (met name op de 360) en je piept wel anders
Nee, hoe kom je op het idee...quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:34 schreef Chocobo het volgende:
[ Ik moet er bv echt niet aan denken dit met een muis of keyboard te doen.
Denk dat ze ooit een verkeerde start gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je op het idee...
V.
Da's zonder meer waarquote:Op zondag 30 september 2007 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat ze ooit een verkeerde start gemaakt hebbenMaar zonde van dit topic om er een Pc versus console thread van te maken
![]()
Ja, ik wel! SteamID is richardfun, add me maar. Wat is jouw ID?quote:Op zondag 30 september 2007 00:41 schreef Extraordinaire het volgende:
...niemand die de TF2 Beta speelt? Jammer hoor![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb de beta ook. Join anders even de fok!games steam community groep.
http://steamcommunity.com/groups/fokgames
Misschien ja, beter erna maar doen. Duurt niet zo lang meer. 10 oktoberquote:Op zondag 30 september 2007 16:47 schreef Gamer_V het volgende:
We kunnen wel een keer een fok! avondje organiseren ofzo, maar ik denk dat de achievements gereset worden na de beta.
Donequote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Gamer_V het volgende:
Gezellig, ook gedaan. Lijkt me leuk om een keertje met Fokkers te gamenquote:Op zondag 30 september 2007 14:57 schreef Gamer_V het volgende:
Is de demo generfed? Las in het updatenieuws alleen maar over verbeteringen aan de pyro?quote:Op zondag 30 september 2007 18:17 schreef Gamer_V het volgende:
Nu de demoman generfed is en de pyro ineens veel sterker is zie ik opeens veel minder heavy weapons medic combo's. Hmm.
Lame! Zie het nu ook staan bij de changelog van de laatste patch:quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Demoman nades moeten eerst 1 keer stuiteren voordat ze ontploffen als ze een tegenstander raken ofzoiets.
quote:Demoman grenades (not stickybombs) no longer explode on contact after the first bounce
Dacht 18 oktober voor Xbox,........quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:24 schreef Verbal het volgende:
Iemand een definitieve over wanneer de box HIER in de winkel ligt?
I'll rephrase: weet iemand wanneer dat ding HIER in de winkel ligt voor de pc?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dacht 18 oktober voor Xbox,........![]()
Koop em gewoon via Steam joh. Daar kost de orange box omgerekend maar 37 Euro, en dan hoef je niet bang te zijn ooit je dvdtje of de hoes kwijt te raken. Het is dan wel nog beta van TF2, maar de volledige kan je dan downloaden zodra die dus uit is. Zelfde geld voor HL2: episode 2.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
I'll rephrase: weet iemand wanneer dat ding HIER in de winkel ligt voor de pc?
V.
dat is het punt niet natuurlijk. stel valve gaat failliet. zit je daar met je singleplayer game die je niet kan spelen. net als die bullshit die 2k uithaalde met bioshock.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:35 schreef Richardfun het volgende:
No offense Laton, maar woont jouw vriend in een hutje op de hei? Wie heeft er nou nog geen internet
Tsja, dat weet je van te vorenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Laton het volgende:
[..]
dat is het punt niet natuurlijk. stel valve gaat failliet. zit je daar met je singleplayer game die je niet kan spelen. net als die bullshit die 2k uithaalde met bioshock.
guess what, het staat niet op de doos.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je van te vorenDus weet je ook welke games niet te kopen als je geen internet hebt
nope.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef Richardfun het volgende:
En trouwens, kan me herinneren dat er wel een manier was om offline te activeren, maar dat weet ik niet zeker,
Volgens mij kunnen we beter een eigen topic beginnen als we het over de gameplay willen hebben. 3 stadia van een topic zoals die geld voor elke PC release:quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef Laton het volgende:
mooie is natuurlijk dat je met xbox ps2 360 ps3 versies al dat gelul niet hebt
jammer wel ja. bij halo3 waren er ook al mensen die pixels gingen tellenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter een eigen topic beginnen als we het over de gameplay willen hebben. 3 stadia van een topic zoals die geld voor elke PC release:
1. Zeiken over distributiemethode (of het nu winkel of steam is).
2. Patsen met warez en downloadsnelheden.
3. Discussie over drivers, grafische kaart, settings. Zeg maar over alles behalve de gameplay.
quote:Bevestigd: Half-Life 2: Episode Three is in ontwikkeling
Het is door het blad PC Gamer bevestigd dat Half-Life 2: Episode Three in ontwikkeling is bij Valve. Volgens PC Gamer is de kans groot dat een deel van de game zich af zal gaan spelen op het vrachtschip Borealis, een schip waarin zich een geheime technologie zou bevinden dat is ontwikkeld door een rivaal van Black Mesa, genaamd Aperture Science. Een releasedatum is nog niet bekend gemaakt. Eerst moeten we het maar eens even doen met Episode Two.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter een eigen topic beginnen als we het over de gameplay willen hebben. 3 stadia van een topic zoals die geld voor elke PC release:
1. Zeiken over distributiemethode (of het nu winkel of steam is).
2. Patsen met warez en downloadsnelheden.
3. Discussie over drivers, grafische kaart, settings. Zeg maar over alles behalve de gameplay.
Er is behoorlijk gespoilerd in dit topic over de aard van de g-man, hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:10 schreef Djaser het volgende:
Er staat duidelijk aan het begin van het berichtje dat het om een spoiler gaat. Daarbij is het niet zo heel schokkend dat episode 2 een einde heeft.
Dat weet ik maar weet heeft dat hier mee te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is behoorlijk gespoilerd in dit topic over de aard van de g-man, hoor
V.
Schei GVD uit daarmee!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is behoorlijk gespoilerd in dit topic over de [XXXXXXXXXXXXXXXXXXX]
V.
Ben er zelf niet zo'n fan van. Als ik geld betaal voor een spel wil ik het gewoon in een doosje hebben. Dan heeft het bij mij tenminste een meerwaarde. Nou scheelt het dat de winkels voor mij ook maar zo'n 5 minuten fietsen zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef Richardfun het volgende:
Ja, ok, maar ik vind Steam gewoon een rielekst systeem.
Was er wel met Half Life 2, dus ik neem aan dat het nog steeds kan. Al heb ik ook geen idee hoe het werkt.quote:En trouwens, kan me herinneren dat er wel een manier was om offline te activeren, maar dat weet ik niet zeker
Ja inderdaad, zodra ie dan unlocked wordt heb jij alles al op je PC staan, en kan je bijna direct spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:03 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Dat Preloaden?
Houd toch alleen in dat je hem op je pc hebt staan maar nog niet kan spelen?
quote:* Added "Very High" texture resolution option
* Added "Minimal HUD" option to Options->Multiplayer
* Fixed headshots not always registering for crouched players
* Fixed player interpolation bug that caused jittery player animation in some cases
* Fixed rare crash when players exited water
* Fixed server crash related to Spy sappers
* Fixed overlapping UI elements in Options->Video->Advanced
* Fixed non-English language text overlapping in a few places
* Fixed players being able to use spectator points in dustbowl that were not in play
* Removed "listdeaths" command that could be abused by clients
Coolioquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Hatsekidee, nieuwe Team Fortress 2 patch brengt ons een Very High texture detail:
[..]
Zodat je m wel direct kan spelen als ie uit is, en niet nog een gigabyte hoeft te downloaden op topdrukte.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:14 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je nou aan een preload als je niet kan spelen
Xbox ftw
Jij moet anders wachten op de winkel versie, die 2 dagen later pas zou komen, maar nu blijkbaar een week uitgesteld is. Dus als jij aan je spel begint zijn de meeste mensen al mods aan het spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:14 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je nou aan een preload als je niet kan spelen
Xbox ftw
Ik heb iig tenminste geen gezeik met oververhitting, weken mijn computer kwijt zijn, betalen voor online gameplay (quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:39 schreef Leonos het volgende:
Oh, wat een ramp
Ik heb iig geen gezeik met videokaarten en drivers weet ik veel wat
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Gamer_V het volgende:
Sorry, zei je wat? Ik was Team Fortress 2 aan het spelen.
Enige juiste reactiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Gamer_V het volgende:
Was het op 2fort? Als de engineers de stairwell goed dichtgetimmerd hebben, is het begrijpelijk. Die potjes kan je uren mee bezig zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:16 schreef Richardfun het volgende:
Damn, 75, ik geef mezelf toch een flink schouderklopje bij de 40. Zat gisteren in een team waar de #1 meer dan 300 punten had, dat begreep ik echt niet.
Niet om weer in een 360/PC discussie te belanden. Maar dat lijkt me wel zooooooooooooo frusterend aan dat Steam. Je doet hem downloaden, je ziet hem op je desktop, maar je kunt hem niet spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:45 schreef Enchanter het volgende:
Heb 'm nu ook bij Steam gehaald , ajmmer dat ik Halflife 2 al had , maar ja , TF2 FTW , jammer dat 'ie nog niet speelbaar is
Ik ga eerst mijn HL2 op gang krijgen. Uitvoerige hulpmail gekregen van Steam (quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef Richardfun het volgende:
Koop die orange box dan gewoon Verbal, come join us
Ik ben dus precies het tegenovergestelde, geef geen moer om doosjes, alleen maar weer meer troep om een plek voor te vinden...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:33 schreef dikkedorus het volgende:
Ik ben echt een verzamel-freak. Steam is niets voor mij. Goed dat het bestaat hoor, en ik betaal graag wat extra voor een doosje. (Maar Collectors-Editions met rotzooi erbij boeien me dan weer niet)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:41 schreef Gamer_V het volgende:
De orange box op gamevideos (fragment uit de 1up show, geloof ik) leuk om even te kijken.
http://www.gamevideos.com/video/id/15223
Ik meen gelezen te hebben dat het ook geupdate wordt voor de pc. Dus dat is zeker mooi, weer een reden om HL2 nog eens te doorlopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet over uit hoeveel verschil die dynamische schaduwen in Episode 2 maken, de game ziet er in de wat donkere omgevingen zoveel mooier uit! Dat zou het hele ondergrondse gebeuren in Episode 1 zoveel vetter hebben gemaakt, hoop dat ze het ook naar de PC poorten
Je kan het geld op paypal pas gebruiken als het er ook echt op staat, en dat kan wel een week duren voordat het erop staat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:34 schreef Campina het volgende:
Wil nou TF2 gaan kopen (los). Heb een Paypal account aangemaakt die ten eerste denkt dat Postbank een Amerikaanse bank is en wil dat ik dat ga verificeren. Nou whatever, maar wat ik me nou afvraag is of ik nu al TF2 kan kopen/preloaden zodat ik meteen op de 10e kan spelen. Hoe gaat dit zo ongeveer in z'n werk?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:35 schreef dikkedorus het volgende:
Had Episode 1 ook niet gewoon dynamische schaduwen? Ik zie zo snel alleen HDR. (ik heb een hekel aan gameplay filmpjes, dus ik heb het een beetje geskimmed)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat het ook geupdate wordt voor de pc. Dus dat is zeker mooi, weer een reden om HL2 nog eens te doorlopen.![]()
[..]
Je kan het geld op paypal pas gebruiken als het er ook echt op staat, en dat kan wel een week duren voordat het erop staat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:43 schreef Campina het volgende:
[..]
dat suckt.
maar TF2 is nu 30 dollar wat zich omrekent tot 21,22 euro. Als ik gewoon 22 euro op mn paypal pleur zou dit toch genoeg moeten zijn? Of moet ik ook nog kosten voor de paypal transactie meerekenen? Heb geen zin om nog een e-wallet te hebben met losse euro's erin (heb er al 2 :/).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:41 schreef Gamer_V het volgende:
De orange box op gamevideos (fragment uit de 1up show, geloof ik) leuk om even te kijken.
http://www.gamevideos.com/video/id/15223
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wordt een geweldige console ervaring voor me,... het complete Half life 2 verhaal in een keer doorlopen,... en met geweldige graphics
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat het gewoon een eentonig spel is zonder al te veel verhaal.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Het kan trouwens niet genoeg gezegd worden, maar Team Fortress 2 is beter dan Team Fortress Classic. Die al briljant was!
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat het gewoon een eentonig spel is zonder al te veel verhaal.
Ik hou juist wel van een traag verhaal, dat maakt het een stuk realistischer in mijn ogen. Ik kan niet wachten op EP2.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, in Half-Life 2 is het verhaal nog niet geweldig, maar in Episode 1 komt er enorm veel vaart in, en volgens de 1up videodinges zal Episode 2 in een nog grotere verhaal-sneltrein komen. Heerlijk!
Beter op letten. Half Life is wat mij betreft de game serie met de best verhaallijn daar kan voor mij geen enkel spel tegen op.quote:
Ooit eens Max Payne of Mafia - City of Lost Heaven gespeeld?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:59 schreef Djaser het volgende:
[..]
Beter op letten. Half Life is wat mij betreft de game serie met de best verhaallijn daar kan voor mij geen enkel spel tegen op.
Max Payne had een goed verhaal maar haalt het niet bij Half Life. Als je op Wiki rond kijkt dan schrik je van het aantal artikelen over de verhaallijn van Half Life, geeft wel aan hoe erg het verhaal mensen bezig houdt. Daar kan MAx Payne niet aan tippen. Mafia heb ik niet gespeeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef NED het volgende:
[..]
Ooit eens Max Payne of Mafia - City of Lost Heaven gespeeld?
Inderdaad. Alleen wordt het verhaal heel subtiel verteld middels gesprekken tussen characters en de omgeving (bijvoorbeeld krantenknipsels). En dus niet door cut-scenes. Het is dus zaak goed op te letten. Als je door het spel heenrent mis je inderdaad een heleboel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:59 schreef Djaser het volgende:
Beter op letten. Half Life is wat mij betreft de game serie met de best verhaallijn daar kan voor mij geen enkel spel tegen op.
Heb hem bij GCShop.nl besteld voor ¤40,- (incl. ¤2 verzendkosten).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:19 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Voor diegene die hem in de winkel gaan kopen.
Waar doen jullie dit?
Bij play.com is hij 41,99 inclusief transport.
Zou hij nog ergens anders goedkoper zijn?
Wanneer staat ie nou op de newsserver?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:43 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Wanneer ligt die nou in de winkel??
Maar geen online play danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef je_oma het volgende:
[..]
Wanneer staat ie nou op de newsserver?![]()
Mooi zo, dan zien Spanky en ik je snel ingamequote:
Absoluut, en Kabouter doet ook meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Mooi zo, dan zien Spanky en ik je snel ingame
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef Richardfun het volgende:
Kabouter schijnt er geen fuck van te kunnen, dus we spelen wel tegen hem
Eventjes snel een uurtje portal uit proberen voor ik naar college moetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:52 schreef Richardfun het volgende:
9 uur 's ochtends? You loco?
Ik kan je vertellen het is echt een vet goed spel TF2.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:44 schreef Cid het volgende:
Heb hem maar besteld![]()
Lang geleden begon mijn multiplayer-gaming met Team Fortress, daarna CSKan niet wachten om TF weer eens te proberen, in een nieuw (en erg mooi) jasje
Bij Steam zelf zal er ook wel een aardige run op Portal/EP2 zijn. Ik hoor echt iedereen er over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn internet is veel te traag verdorie, nog uren wachten voor ik Portal kan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ep2 of TF2?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:27 schreef Djaser het volgende:
PC Gamer - 94 / 100 - Nov 1, 2007
Dat lijkt me niet onaardig.
Dat klinkt zo vetquote:The game also does a lovely job of framing your relationship with other players and nurturing them. If someone is dominating you, the game says so, and revenge is sweeter. The scoring system, of course, helps reflect this - if someone is dominating you, they get more points for continuing to do so. Valve also includes a range of Achievements (which we witnessed on both PC and 360), that - rather like celebrated Geometry Wars 360 achievement "Pacifism" - push you in the direction of new ideas as much as they celebrate or laugh along with your accomplishments.
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3163584quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review 10/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85044
Steam baby, say hello to the futurequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:48 schreef Xbox_360 het volgende:
Hebben jullie em allemaal van internet ofzo?![]()
Daar kan m'n 360 niet zo veel meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:39 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Steam baby, say hello to the future
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review 10/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85044
Daar ben ik het absoluut NIET mee eens, ik heb HL2 en Ep1 al origineel in de kast liggen.quote:Oh Valve, you're spoiling us. There are only two reasons why anyone with the kit or the means to pay for it would think of not buying The Orange Box. Number 1) You have some pathological aversion to first-person shooters, or, Number 2) You're a bit loopy in the head and like denying yourself the chance to play five of the best games ever released. Gaming masochism if you like. Go and play this if you want to know what real pain means.
Advertisement
Including the three constituent parts of Half-Life 2 in one box, then throwing in the incredible Portal and possibly the best team-based online FPS ever made in Team Fortress 2...it's easily the best value release anyone has ever come up with, and one so rammed with quality it's hard to comprehend. Even if you're one of the many people already played HL2 or Episode One, it represents such astonishing value that it ought to shock competing releases into shame.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin in![]()
Ik ben helemaal geen huillie.quote:
Huilie dus!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen huillie.
blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Dus omdat valve de adviesprijs van een game hoger legt dan een voorganger, vind jij het goed om dan maar illegale praktijken aan te wendenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef NED het volgende:
[..]
En ja, ik zou hem kunnen downloaden voor 30 dollar, maar dat is ook ridicuul.
Ep1 kostte destijds 17 euro, origineel in een doosje met boekje erbij.
Hallo, ze leggen niet alleen de prijs hoger; ik krijg er voor meer geld ook nog niet eens meer een doosje en boekje bij!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus omdat valve de adviesprijs van een game hoger legt dan een voorganger, vind jij het goed om dan maar illegale praktijken aan te wenden
Huilie dus gewoon.
Dan verkoop je je HL2/EP1 die je krijgt via de HL2 EP2 box aan iemand. Dat bedoelde ik eigenlijk ermee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:51 schreef NED het volgende:
Ik verkoop mijn originele games niet en schenken aan iemand doe ik al helemaal niet :
eensch. net uitgespeeld. Het hele spel zit vol leuke grappen imo, maar het einde is geweldig. had alleen gehoopt dat 'ie een stuk langer zou zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:17 schreef kingmob het volgende:
Portal is echt grappig, beetje simpel alleen. Het einde is ronduit hilarisch (vond ik dan)
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er best veel user generated content gaat komen zodra de game aan de SDK wordt toegevoegd, en ook daarvoor zullen mensen al wel aan het mappen slaan. Hell, voor Team Fortress 2 zijn ook al de eerste custom maps beschikbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. net uitgespeeld. Het hele spel zit vol leuke grappen imo, maar het einde is geweldig. had alleen gehoopt dat 'ie een stuk langer zou zijn
Of dat er een level editor bij had gezeten
Dan koop je t toch niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:11 schreef NED het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie niet door die marketingtruuk van Valve heen prikken.
Komop zeg, 50 euro voor 5 uur spelplezier. En schei aub uit over wat voor geweldige games je er allemaal voor niks bij krijgt! Je krijgt er helemaal niks voor niks bij,
Een normale prijs voor Ep2 zou rond de 20 euro zijn. De rest van de games betaal ik gewoon 30 euro voor.
Schiet mij maar lek, maar ik betaal geen 30 euro extra voor 2 games die ik al heb en nog 2 games die me totaal niet interesseren. Nog niet misschien.
Maargoed, ik hou al op met zeuren - edit -
Nee, die komt alleen uit op Steam en dan voor 30 dollarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
Ik snap de boosheid van NED niet zo. Komt er geen aparte episode uit? De vorige episode, die was wel uitgebracht voor 20 euro dacht ik? Dan gebeurd dat ook wel met deze.
30 dollar is 20 euro of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef NED het volgende:
[..]
Nee, die komt alleen uit op Steam en dan voor 30 dollar
ps: en waarom is in mijn vorige reactie wegge-edit dat ik hem ergens van internet pluk, mag ik dat al niet meer zeggen hier?
Da's 22 euro of zo. Het zijn gewoon MISDADIGERS, dat zijn hetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef NED het volgende:
[..]
Nee, die komt alleen uit op Steam en dan voor 30 dollar
Yo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. net uitgespeeld. Het hele spel zit vol leuke grappen imo, maar het einde is geweldig. had alleen gehoopt dat 'ie een stuk langer zou zijn
Of dat er een level editor bij had gezeten
Je begrijpt toch wel dat een spel als Team Fortress 2 in principe oneindig gespeeld kan worden? En dat EP2 een aantal onbeschrijvelijk goede uurtjes bieden die zeker de moeite waard zijn om vaker gespeeld te worden. En dat Portal een ontzettend leuk en vermakel........ ach fuck itquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:11 schreef NED het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie niet door die marketingtruuk van Valve heen prikken.
Komop zeg, 50 euro voor 5 uur spelplezier. En schei aub uit over wat voor geweldige games je er allemaal voor niks bij krijgt! Je krijgt er helemaal niks voor niks bij,
Een normale prijs voor Ep2 zou rond de 20 euro zijn. De rest van de games betaal ik gewoon 30 euro voor.
Schiet mij maar lek, maar ik betaal geen 30 euro extra voor 2 games die ik al heb en nog 2 games die me totaal niet interesseren. Nog niet misschien.
Maargoed, ik hou al op met zeuren - edit -
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:34 schreef Verbal het volgende:
WACHTENNNN? NU, wil ik het. NU, hoor je? En in een DOOSJE! Met een BOEKJE! Voor 17 Euro, HOOR JE?
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:00 schreef SpankmasterC het volgende:Portal, het is geweldig
The cake is a lieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
bij gcshop is hij 38e.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Frankeinstein het volgende:
iemand al een idee waar ie het goedkoopst te verkrijgen is/wordt?wel de boxed versie natuurlijk
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:37 schreef SolidasRock het volgende:
Ik geef toe dat NED een beetje mekkert, maar ik begrijp hem aan de andere kant ook wel. Het zou mogelijk moeten zijn deze episode los te kopen (ja ja met doosje).
Het is niet zo en hij mag ff mopperen (niet te lang natuurlijk).
[ Bericht 30% gewijzigd door NiteSpeed op 12-10-2007 00:13:14 ]We'll keep on whispering our mantras.
zo, jij ben me ff een partij stoer zegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:42 schreef NED het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
Ik heb hem nu binnen getrokken via andere wegen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind Portal ook geweldig ja.Aperture is de concurrent van Black Mesa en wordt in Episode 2 meerdere keren genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locatie: Gorinchem
Mors principium est
Oh tof, daar ga ik vanavond ofzo maar eens aan beginnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:12 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Aperture is de concurrent van Black Mesa en wordt in Episode 2 meerdere keren genoemd.
Wachtwoord klopt niet ...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Portal easter egg!
[ afbeelding ]
Ga naar http://www.aperturelabratories.com/ , tik login en de username (cjohnson) en password (tier)in die op het plaatje staan!
Je kan in ieder geval het "dir" en "help" commando gebruiken!supermooi
Die 3 was niet meegekomen, maar het stond ook gewoon in het plaatjequote:
Ik iig wel. In de tussentijd alleen 1 gieg intern erbij geprikt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:52 schreef _Qmars_ het volgende:
Als je episode 1 goed kon draaien, dan kan je episode 2 en portal toch ook goed draaien ?
Anisotropische filtering.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef NED het volgende:
[..]
Ik iig wel. In de tussentijd alleen 1 gieg intern erbij geprikt.
Op een AMD 64 3200+ met 2 gieg intern en een X1900XT met 512mb draai ik hem op 1600x1200 met alles full detail en FSAA op 4x en die andere op 16x (ben de naam ff kwijt)
Ep1 kon ik prima spelen op alles full detail een AA en AF er lekker in, maar Dark Messiah (wat ook op een (welliswaar een aangepaste) source engine draaide), draaide met 1 gieg intern zo ruk als maar kan zijn. Na ik die tweede erbij prikte draaide het als een zonnetjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Anisotropische filtering.
De Source-Engine is niet zo heel zwaar. Zou me weinig verbazen als jij je AA op 6× kan zetten.
`quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:41 schreef SolidasRock het volgende:
NED, speel jij de game helemaal? Dus dat je in elk hoekje kijkt of er ammo is en meer beesten of mensen dood dan nodig is om door een level te gaan? Of ga je in de wilde weg rondschieten, als je maar snel door een level heen bent?
Ik lees wel vaker reacties als: ik heb hem in 5 uren uitgespeeld! Dan vraag ik me af of je wel genoten hebt van het spelen als je zo erdoorheen walst.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |