quote:Release date: 10 october
Half-Life 2 $29.95
Half-Life 2: Episode One $19.95
Half-Life 2: Episode Two $29.95
Portal $19.95
Team Fortress 2 $29.95
Individual price $129.75
Package price $49.95
Je kunt ook de box kopen en de rest doorverkopen. Volgens mij hebben ze allemaal gescheiden regs.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:00 schreef disjfa het volgende:
Ik wil alleen portal en dan is die een beetje 20 dollarAfzetters
Ja, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je kunt ook de box kopen en de rest doorverkopen. Volgens mij hebben ze allemaal gescheiden regs.
klikquote:Op woensdag 26 september 2007 17:23 schreef Gatenkaas het volgende: Moeilijke keus dus(maar wat moet ik met 2x HL2+EP1?).
Ik denk dat als ze dat flikken heel wat kopers afhaken.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef je_oma het volgende:
Bij episode 3 komt er zeker weer een box uit waar alles inzit, heb je straks alles dubbel![]()
Daar zit ik nog aan te denken.quote:
het is ondanks de black-box nog steeds een goede deal, $45 (met belasting kom je uit op $53) is echt een koopje voor die drie games!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:22 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Het zou wel heel relax zijn als je half-life 2 nog nooit gespeeld hebt.
Helaas is dat het geval niet.
En kadotjes weggeven is leuk maarja...
Vind gewoon dat ze ook die black box erin hadden moeten houden.
Maarja dan zou die Orange-Box geen fuck verkopen natuurlijk.
Team Fortress 2
Half-Life 2 Episode 2
en Portal..
*snif*...wankers!
'Hoi, ik ben disjfa, een newbie, kun je het zien?'quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef disjfa het volgende:
En wat doet die v elke keer onder je post. Dat leest echt super irritant.
Het went wel hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef disjfa het volgende:
En wat doet die v elke keer onder je post. Dat leest echt super irritant.
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
19 Oktober volgens mij
en 10 Oktober in America...dus op steam op 10e
Alleen newbies zetten hun naam nog onder hun post tochquote:Op woensdag 26 september 2007 22:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben disjfa, een newbie, kun je het zien?'
V.
Nee hoor dat valt wel meequote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen newbies zetten hun naam nog onder hun post tochAls je drie dagen op fora zit kom je erachter dat je dat niet hoeft te doen
Lol dat wou ik ook gaan zeggenquote:
V. tikt die V. helemaal niet. Die word er door een scriptje van het een of ander automatisch onder geflikkertquote:Scheelt tikwerk
Dus omdat jij een rare obsessie hebt met doosjes zit Valve fout? Je kan HL2{E2 gewoon voor $30 kopen, niet zo zeuren dat je anders een geweldige deal krijgt voor $50.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef NED het volgende:
ps: en nee, ik koop niet via Steam, ik wil een doosje in mn handen hebben
Maar de game kost maar $30, iets van 25 euro ofzo. Alleen de boxed copy is duurder, vanwege de vele extra's.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef NED het volgende:
1x20 en dan nog eens 2x 50 euro vind ik totaal belachelijk. Waarom zou ik extra moeten betalen voor iets wat ik al heb?! Dat slaat toch nergens op!?
En dat is toch alleen via Steam of niet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:43 schreef IJsVogel het volgende:
En je hoeft de orange box niet te kopen, je kan ook epsidoe 2 los kopen
Alleen via steam ja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef NED het volgende:
[..]
En dat is toch alleen via Steam of niet?
Voor zover ik begrepen had is er geen boxed versie van Ep2 alleen?!
Als dat wel zo is dan heb ik uiteraard niks gezegd
Als je nog geen enkel spel hebt misschien niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:17 schreef DaeDaluz het volgende:
@NED, Ze willen andere games ook promoten. Daarnaast is 50 euro voor 5 top games echt geen geld.
Als ik um ga kopen is het wel voor TF2 en Portal, TFC was echt tof, en Portal filmpjes ogen wel geinig.
Ja, op die manier stimuleer je het downloaden alleen maarquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:31 schreef NED het volgende:
[..]
Als je nog geen enkel spel hebt misschien niet.
Maar ik heb al die spellen al origineel en dan is het belachelijk om voor een kort spel 50 euro neer te leggen.
Dat zal je toch met me eens zijn of niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |