I'll rephrase: weet iemand wanneer dat ding HIER in de winkel ligt voor de pc?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dacht 18 oktober voor Xbox,........![]()
Koop em gewoon via Steam joh. Daar kost de orange box omgerekend maar 37 Euro, en dan hoef je niet bang te zijn ooit je dvdtje of de hoes kwijt te raken. Het is dan wel nog beta van TF2, maar de volledige kan je dan downloaden zodra die dus uit is. Zelfde geld voor HL2: episode 2.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
I'll rephrase: weet iemand wanneer dat ding HIER in de winkel ligt voor de pc?
V.
dat is het punt niet natuurlijk. stel valve gaat failliet. zit je daar met je singleplayer game die je niet kan spelen. net als die bullshit die 2k uithaalde met bioshock.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:35 schreef Richardfun het volgende:
No offense Laton, maar woont jouw vriend in een hutje op de hei? Wie heeft er nou nog geen internet
Tsja, dat weet je van te vorenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef Laton het volgende:
[..]
dat is het punt niet natuurlijk. stel valve gaat failliet. zit je daar met je singleplayer game die je niet kan spelen. net als die bullshit die 2k uithaalde met bioshock.
guess what, het staat niet op de doos.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je van te vorenDus weet je ook welke games niet te kopen als je geen internet hebt
nope.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef Richardfun het volgende:
En trouwens, kan me herinneren dat er wel een manier was om offline te activeren, maar dat weet ik niet zeker,
Volgens mij kunnen we beter een eigen topic beginnen als we het over de gameplay willen hebben. 3 stadia van een topic zoals die geld voor elke PC release:quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef Laton het volgende:
mooie is natuurlijk dat je met xbox ps2 360 ps3 versies al dat gelul niet hebt
jammer wel ja. bij halo3 waren er ook al mensen die pixels gingen tellenquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter een eigen topic beginnen als we het over de gameplay willen hebben. 3 stadia van een topic zoals die geld voor elke PC release:
1. Zeiken over distributiemethode (of het nu winkel of steam is).
2. Patsen met warez en downloadsnelheden.
3. Discussie over drivers, grafische kaart, settings. Zeg maar over alles behalve de gameplay.
quote:Bevestigd: Half-Life 2: Episode Three is in ontwikkeling
Het is door het blad PC Gamer bevestigd dat Half-Life 2: Episode Three in ontwikkeling is bij Valve. Volgens PC Gamer is de kans groot dat een deel van de game zich af zal gaan spelen op het vrachtschip Borealis, een schip waarin zich een geheime technologie zou bevinden dat is ontwikkeld door een rivaal van Black Mesa, genaamd Aperture Science. Een releasedatum is nog niet bekend gemaakt. Eerst moeten we het maar eens even doen met Episode Two.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter een eigen topic beginnen als we het over de gameplay willen hebben. 3 stadia van een topic zoals die geld voor elke PC release:
1. Zeiken over distributiemethode (of het nu winkel of steam is).
2. Patsen met warez en downloadsnelheden.
3. Discussie over drivers, grafische kaart, settings. Zeg maar over alles behalve de gameplay.
Er is behoorlijk gespoilerd in dit topic over de aard van de g-man, hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:10 schreef Djaser het volgende:
Er staat duidelijk aan het begin van het berichtje dat het om een spoiler gaat. Daarbij is het niet zo heel schokkend dat episode 2 een einde heeft.
Dat weet ik maar weet heeft dat hier mee te maken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is behoorlijk gespoilerd in dit topic over de aard van de g-man, hoor
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |