SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-09-2007 09:12:18 ]Kom thans mee Ridder dode Frans, er wacht ons een avontuur.
Precies! En als Valve het nou eens doet op de manier die ik voorstelde..... Ep2 in de winkel flikkeren voor 2 tientjes, op Steam verkopen voor rond de 2 tientjes, en voor het downloaden te promoten gooi je de hele bundel samen voor 50 euro op Steam.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:47 schreef je_oma het volgende:
[..]
Ja, op die manier stimuleer je het downloaden alleen maar![]()
Ik ook. Had alleen HL2 en die is fucked omdat ik niet meer kan inloggen (2e hands gekocht, maar nu ik de inloggegevens kwijt ben gaat ie bij het verzenden van het pw ook een check-vraag stellen... van de originele verkoper die ik dus niet ken.quote:
Het scheelt al tikwerk, want ik tik die V. niet. Dat gebeurt al jaren automatisch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:08 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Lol dat wou ik ook gaan zeggen
Scheelt tikwerk en dan staat die V elke Vucking keer onder je Vucking Post
erg handig
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef RidderBauknecht het volgende:Waar haal je dat vandaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt...ergens logisch
WHATCHIEFUCK!!
Conspiraicy Theory!
Leg is uit.
[ Bericht 8% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 29-09-2007 09:12:47 ]
Ik wil jullie spelgenot niet verneuken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan?
Klinkt...ergens logisch
WHATCHIEFUCK!!
Conspiraicy Theory!
Leg is uit.
Eeehm...To Late?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:51 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Ik wil jullie spelgenot niet verneuken.
Goed topic voor BNWquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:49 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan?
Klinkt...ergens logisch
WHATCHIEFUCK!!
Conspiraicy Theory!
Leg is uit.
Ja man , FPS op consolesquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een brok ellende voor de PC bezitters als ik de reacties zo bekijk
Console gaming FTW![]()
![]()
![]()
Mwaa, Call of Duty, Halo, Bioshock.quote:
Vet hoor, gamen met auto-aimquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mwaa, Call of Duty, Halo, Bioshock.
Niks te klagen hoor.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
Interesseert me geen reet. Ik stap gewoon vrolijk de winkel binnen en koop de 360-versie met een glimlach op mijn gezicht.
Als ik Counterstrike speel zie ik op de muren overal reclame hangen voor orange box.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:59 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Ik wil een keyboard en muis voor de XDOOS360...
Anyway, ik zag op steam nog weinig promotion over Orange box..of ligt dat aan mij?
Ik zie de Orange Box in ieder geval telkens als ik Steam opstart, in dat middenveld zo waar de iets grotere banners staan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:59 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Anyway, ik zag op steam nog weinig promotion over Orange box..of ligt dat aan mij?
That's what she said!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:28 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Something to hold.
[Enchanter mode]quote:
Eens,... heb FPS-ers op de Pc sowieso altijd poep gevonden. Altijd het idee dat het grafisch beter had gekunt als ik toen speelde,.... dat is,.. ALS ik het spel aan de praat kreeg.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[Enchanter mode]
Ja maar op de Wii werkt het wél geniaal hoor!
[Enchanter mode]
Kortom: speel überhaupt een goedwerkende FPS op een console (met name op de 360) en je piept wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |