Niet om weer in een 360/PC discussie te belanden. Maar dat lijkt me wel zooooooooooooo frusterend aan dat Steam. Je doet hem downloaden, je ziet hem op je desktop, maar je kunt hem niet spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:45 schreef Enchanter het volgende:
Heb 'm nu ook bij Steam gehaald , ajmmer dat ik Halflife 2 al had , maar ja , TF2 FTW , jammer dat 'ie nog niet speelbaar is
Ik ga eerst mijn HL2 op gang krijgen. Uitvoerige hulpmail gekregen van Steam (quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef Richardfun het volgende:
Koop die orange box dan gewoon Verbal, come join us
Ik ben dus precies het tegenovergestelde, geef geen moer om doosjes, alleen maar weer meer troep om een plek voor te vinden...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:33 schreef dikkedorus het volgende:
Ik ben echt een verzamel-freak. Steam is niets voor mij. Goed dat het bestaat hoor, en ik betaal graag wat extra voor een doosje. (Maar Collectors-Editions met rotzooi erbij boeien me dan weer niet)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:41 schreef Gamer_V het volgende:
De orange box op gamevideos (fragment uit de 1up show, geloof ik) leuk om even te kijken.
http://www.gamevideos.com/video/id/15223
Ik meen gelezen te hebben dat het ook geupdate wordt voor de pc. Dus dat is zeker mooi, weer een reden om HL2 nog eens te doorlopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet over uit hoeveel verschil die dynamische schaduwen in Episode 2 maken, de game ziet er in de wat donkere omgevingen zoveel mooier uit! Dat zou het hele ondergrondse gebeuren in Episode 1 zoveel vetter hebben gemaakt, hoop dat ze het ook naar de PC poorten
Je kan het geld op paypal pas gebruiken als het er ook echt op staat, en dat kan wel een week duren voordat het erop staat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:34 schreef Campina het volgende:
Wil nou TF2 gaan kopen (los). Heb een Paypal account aangemaakt die ten eerste denkt dat Postbank een Amerikaanse bank is en wil dat ik dat ga verificeren. Nou whatever, maar wat ik me nou afvraag is of ik nu al TF2 kan kopen/preloaden zodat ik meteen op de 10e kan spelen. Hoe gaat dit zo ongeveer in z'n werk?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:35 schreef dikkedorus het volgende:
Had Episode 1 ook niet gewoon dynamische schaduwen? Ik zie zo snel alleen HDR. (ik heb een hekel aan gameplay filmpjes, dus ik heb het een beetje geskimmed)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat het ook geupdate wordt voor de pc. Dus dat is zeker mooi, weer een reden om HL2 nog eens te doorlopen.![]()
[..]
Je kan het geld op paypal pas gebruiken als het er ook echt op staat, en dat kan wel een week duren voordat het erop staat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:43 schreef Campina het volgende:
[..]
dat suckt.
maar TF2 is nu 30 dollar wat zich omrekent tot 21,22 euro. Als ik gewoon 22 euro op mn paypal pleur zou dit toch genoeg moeten zijn? Of moet ik ook nog kosten voor de paypal transactie meerekenen? Heb geen zin om nog een e-wallet te hebben met losse euro's erin (heb er al 2 :/).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:41 schreef Gamer_V het volgende:
De orange box op gamevideos (fragment uit de 1up show, geloof ik) leuk om even te kijken.
http://www.gamevideos.com/video/id/15223
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wordt een geweldige console ervaring voor me,... het complete Half life 2 verhaal in een keer doorlopen,... en met geweldige graphics
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat het gewoon een eentonig spel is zonder al te veel verhaal.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Het kan trouwens niet genoeg gezegd worden, maar Team Fortress 2 is beter dan Team Fortress Classic. Die al briljant was!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |