je bent bij de tokkies op bezoek geweest?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Een klacht over jullie :'( ( ja ik generaliseer)
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz
Daarom zien de Turken meestal zo lekker volupteus uitquote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar
vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles
en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij
geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
![]()
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robotsen volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef freddygonzales het volgende:
Nederlanders zijn misschien gierig met vreten maar nederlanders zijn wel verdraagzaam t.o.v. andere culturen en mensen. Dat kan je van een bepaalde andere culturen en geloven (lees: moslim en islam) niet zeggen...........
Bovendien het merendeel van de nederlanders is zeer ruimhartig wat vreten betreft, ik heb nog nooit meegemaakt dat er vreten tekort is.
ooh, maar dat verklaart alles.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
ik ben turk
Idd.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie turken anders alleen maar tonnen meel, tonnen tomatenpuree en bakken houdbare melk kopen.
Nee, das lekker gevarieerd en gezond.
ik moest vandaag een turk inwerken, diegene moest vlees waren en salades vullen. Alleen ze mocht niet in contact komen met varkensvlees ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar
vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles
en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij
geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
![]()
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robotsen volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen
![]()
Raar, bij de meeste mede-nederlanders kreeg ik meer te eten, was het meestal geen aardappelen en werd er voor je opgeschept.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
Eten oke maar aanraken mag toch wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik moest vandaag een turk inwerken, diegene moest vlees waren en salades vullen. Alleen ze mocht niet in contact komen met varkensvlees ofzo.
achterlijk volk. En ja, ik scheer jullie allemaal over 1 kant nu
nee, dat mocht ook niet. En alcohol mocht ook niet..quote:Op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eten oke maar aanraken mag toch wel.![]()
Vindt het vooral leuk om die klacht over de kruiden te lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef No-P het volgende:
hij is homo:
Hobby's
- Fok!
- Shoppen
- Slapen
- Beetje muscle pump af en toe
daarom gaat hij waarschijnlijk niet terug.
maargoed, wij nederlands koken eten waarschijnlijk veel gevarieerder dan veel andere culturen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
'dan rot je toch lekker terug naar Turkije![]()
'
Ben ik dan toch een Turkquote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Een klacht over jullie( ja ik generaliseer
)
![]()
![]()
Doet me denken aan mijn kleutertijdquote:Op woensdag 26 september 2007 14:04 schreef peterfan het volgende:
En niemand zegt iets over het feit dat mamma braaf meneers bordje volschept?
Kansloze rukker....
Emigreer lekker.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Ringo het volgende:
Daar hoef je trouwens geen Turk voor te zijn, om dat te constateren. Vraag het een Belg, een Fransman, een Italiaan of een Spanjaard -- mensen die wél weten wat lekker en fatsoenlijk eten is.
Fransenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Ringo het volgende:
Duidelijk het verkeerde gezin.
Maar algemeen gesproken heb je gelijk: de culinaire gewoontes van de meeste kaaskoppen zijn bij de beesten af.
Daar hoef je trouwens geen Turk voor te zijn, om dat te constateren. Vraag het een Belg, een Fransman, een Italiaan of een Spanjaard -- mensen die wél weten wat lekker en fatsoenlijk eten is.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Fransen![]()
Kom op man, hun eten slakken!
Maar de Nederlandse keuken is triest idd.
Zeker nog nooit in Limburg geweest?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:56 schreef MASD het volgende:
vaak is het wel zoben spanjaard en bij ons is er de gewoonte om meer te maken dan nodig is, voor het geval er iemand langskomt en aanschuift
ik heb nog nooit meegemaakt dat nederlanders bij elkaar langskwamen om gezellig samen te eten...zonde imo...
Gisteren nog, maargoed.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:56 schreef MASD het volgende:
ik heb nog nooit meegemaakt dat nederlanders bij elkaar langskwamen om gezellig samen te eten...zonde imo...
Turkentrekkerquote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
Ja want moddervette frieten, stokbrood met paturain, 365x pasta en stierenballen zijn natuurlijk wel culinaire hoogstandjes...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Ringo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |