je bent bij de tokkies op bezoek geweest?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Een klacht over jullie :'( ( ja ik generaliseer)
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz
Daarom zien de Turken meestal zo lekker volupteus uitquote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar
vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles
en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij
geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
![]()
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robotsen volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef freddygonzales het volgende:
Nederlanders zijn misschien gierig met vreten maar nederlanders zijn wel verdraagzaam t.o.v. andere culturen en mensen. Dat kan je van een bepaalde andere culturen en geloven (lees: moslim en islam) niet zeggen...........
Bovendien het merendeel van de nederlanders is zeer ruimhartig wat vreten betreft, ik heb nog nooit meegemaakt dat er vreten tekort is.
ooh, maar dat verklaart alles.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
ik ben turk
Idd.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie turken anders alleen maar tonnen meel, tonnen tomatenpuree en bakken houdbare melk kopen.
Nee, das lekker gevarieerd en gezond.
ik moest vandaag een turk inwerken, diegene moest vlees waren en salades vullen. Alleen ze mocht niet in contact komen met varkensvlees ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar
vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles
en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij
geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
![]()
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robotsen volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen
![]()
Raar, bij de meeste mede-nederlanders kreeg ik meer te eten, was het meestal geen aardappelen en werd er voor je opgeschept.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
Eten oke maar aanraken mag toch wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik moest vandaag een turk inwerken, diegene moest vlees waren en salades vullen. Alleen ze mocht niet in contact komen met varkensvlees ofzo.
achterlijk volk. En ja, ik scheer jullie allemaal over 1 kant nu
nee, dat mocht ook niet. En alcohol mocht ook niet..quote:Op woensdag 26 september 2007 13:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eten oke maar aanraken mag toch wel.![]()
Vindt het vooral leuk om die klacht over de kruiden te lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef No-P het volgende:
hij is homo:
Hobby's
- Fok!
- Shoppen
- Slapen
- Beetje muscle pump af en toe
daarom gaat hij waarschijnlijk niet terug.
maargoed, wij nederlands koken eten waarschijnlijk veel gevarieerder dan veel andere culturen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
'dan rot je toch lekker terug naar Turkije![]()
'
Ben ik dan toch een Turkquote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Een klacht over jullie( ja ik generaliseer
)
![]()
![]()
Doet me denken aan mijn kleutertijdquote:Op woensdag 26 september 2007 14:04 schreef peterfan het volgende:
En niemand zegt iets over het feit dat mamma braaf meneers bordje volschept?
Kansloze rukker....
Emigreer lekker.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Ringo het volgende:
Daar hoef je trouwens geen Turk voor te zijn, om dat te constateren. Vraag het een Belg, een Fransman, een Italiaan of een Spanjaard -- mensen die wél weten wat lekker en fatsoenlijk eten is.
Fransenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Ringo het volgende:
Duidelijk het verkeerde gezin.
Maar algemeen gesproken heb je gelijk: de culinaire gewoontes van de meeste kaaskoppen zijn bij de beesten af.
Daar hoef je trouwens geen Turk voor te zijn, om dat te constateren. Vraag het een Belg, een Fransman, een Italiaan of een Spanjaard -- mensen die wél weten wat lekker en fatsoenlijk eten is.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Fransen![]()
Kom op man, hun eten slakken!
Maar de Nederlandse keuken is triest idd.
Zeker nog nooit in Limburg geweest?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:56 schreef MASD het volgende:
vaak is het wel zoben spanjaard en bij ons is er de gewoonte om meer te maken dan nodig is, voor het geval er iemand langskomt en aanschuift
ik heb nog nooit meegemaakt dat nederlanders bij elkaar langskwamen om gezellig samen te eten...zonde imo...
Gisteren nog, maargoed.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:56 schreef MASD het volgende:
ik heb nog nooit meegemaakt dat nederlanders bij elkaar langskwamen om gezellig samen te eten...zonde imo...
Turkentrekkerquote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
Ja want moddervette frieten, stokbrood met paturain, 365x pasta en stierenballen zijn natuurlijk wel culinaire hoogstandjes...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Ringo het volgende:
uberhaupt supermarkten in NL, wat een bagger ligt er hier toch in de schappen.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef het_is_terecht het volgende:
paupers in supermarkten
dat zeg jij!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
uberhaupt supermarkten in NL, wat een bagger ligt er hier toch in de schappen.
ik heb thuis nog nooit stamppot gehad!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Stamppot is echt zo'n typisch Nederlands baggergerecht. De drie belangrijkste elementen zitten erin, namelijk aardappels, vlees en groente. Alleen door de luiheid of bij gebrek aan inspiratie hebben ze alles maar bij elkaar gegooid en dat noemen ze dan een gerecht.
Die reclame van die toeristen in Spanje die hun rijst prakken is ook zo'n voorbeeld. Alles door elkaar prakken zodat je het lekker makkelijk naar binnen kan werken.
van edah tot albert hein, het is allemaal dikke troep. Kijk toch eens in een Wall-Mart, CORA, LeClerc, Carrefour; dat zijn pas supermarktenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg jij!
alles wat ik drink/eet is premium, excellent of deluxe!
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
StamppotPaella is echt zo'n typisch Nederlands Spaans baggergerecht. De drie belangrijkste elementen zitten erin, namelijk aardappelsrijst, vlees vis en groente. Alleen door de luiheid of bij gebrek aan inspiratie hebben ze alles maar bij elkaar gegooid en dat noemen ze dan een gerecht.
-- Heb je er kruiden doorheen gedaan?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Stamppot is echt zo'n typisch Nederlands baggergerecht. De drie belangrijkste elementen zitten erin, namelijk aardappels, vlees en groente. Alleen door de luiheid of bij gebrek aan inspiratie hebben ze alles maar bij elkaar gegooid en dat noemen ze dan een gerecht.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:33 schreef Lariekoek het volgende:
Ik eet nooit gegookte aardappels.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef freddygonzales het volgende:
Nederlanders zijn misschien gierig met vreten maar nederlanders zijn wel verdraagzaam t.o.v. andere culturen en mensen. Dat kan je van een bepaalde andere culturen en geloven (lees: moslim en islam) niet zeggen...........
Bovendien het merendeel van de nederlanders is zeer ruimhartig wat vreten betreft, ik heb nog nooit meegemaakt dat er vreten tekort is.
Oh ja...Fransen eten enkel en alleen slakken en verder hebben ze geen keuken cuisine Ja zo wordt de Franse keuken genoemt...zo goed is dat namelijk. De Fransen hebben verfijnt eten zo'n beetje uitgevonden...al zijn ze met slakken en kikkerbilletjes wel ietsjes doorgeschoten...ik geef toe.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Fransen![]()
Kom op man, hun eten slakken!
Nederlandse keuken....quote:Maar de Nederlandse keuken is triest idd.
Dat kan wel kloppen, wij nederlanders kopen ons vreten, jullie turken jatten het vreten.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij.
![]()
Hou toch op...het zou de Nederlander sieren om eens een keer gewoon toe tegeven dat we qua eten en gerechten gewoon nooit goed ons best hebben gedaan.....niks mis mee verder, maar eens moet je dan gewoon naar andere culturen kijken en opnieuw beginnen.....quote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef Elixabete het volgende:
TS rot dan lekker op naar je eigen land als het je niet bevalt
Dat kan niet, want dan verhongerd hijquote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef Elixabete het volgende:
TS rot dan lekker op naar je eigen land als het je niet bevalt
Dus je geeft bij deze gewoon toe dat je nog nooit echte Paella hebt gegeten?quote:
Johannes van Dam, je weet wel - die dikke gozert van het parool- stelt dat de Neerlandse keuken in de 17e eeuw vermaard was bij buitenlanders vanwege het gebruik van exotische specerijen uit Indie.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hou toch op...het zou de Nederlander sieren om eens een keer gewoon toe tegeven dat we qua eten en gerechten gewoon nooit goed ons best hebben gedaan.....niks mis mee verder, maar eens moet je dan gewoon naar andere culturen kijken en opnieuw beginnen.....
Stampot.
'T zijn net allochtonenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef Ringo het volgende:
Sneue kaaskoppen die gelijk in de verdediging schieten zodra iemand een terechte opmerking maakt over hun gebrek aan culinaire beschaving
De wet van de remmende voorsprong.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef het_is_terecht het volgende:
Johannes van Dam, je weet wel - die dikke gozert van het parool- stelt dat de Neerlandse keuken in de 17e eeuw vermaard was bij buitenlanders vanwege het gebruik van exotische specerijen uit Indie.
Ja wel....ik heb niet veel tegen Nederland...maar onze eetgewoontes moeten radicaal worden uitgeroeit....hoe kan Nederland zich nou ooit ontwikkelen tot een beschaaft land, met zulke gerechten....komt toch!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:37 schreef Elixabete het volgende:
*Knip* Misplaatste Rant *knip*
Oh ja, dat moet zijn moeder doenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan verhongerd hijHij kan zijn eten niet eens zelf opscheppen, laat staan koken
We zijn dan vreselijk van onze sokkel afgelazerd niet waar?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
Johannes van Dam, je weet wel - die dikke gozert van het parool- stelt dat de Neerlandse keuken in de 17e eeuw vermaard was bij buitenlanders vanwege het gebruik van exotische specerijen uit Indie.
Als Nederland beschaafder wil worden zal het eerst wat meer respect moeten tonen en harder zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja wel....ik heb niet veel tegen Nederland...mijn onze eetgewoontes moeten radicaal worden uitgeroeit....hoe kan Nederland zich nou ooit ontwikkelen tot een beschaaft land, met zulke gerechten....komt toch!
In het gemiddelde franse hotel/restaurant vind ik de keuken anders best matig (vaak zelfs slecht).quote:Op woensdag 26 september 2007 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh ja...Fransen eten enkel en alleen slakken en verder hebben ze geen keuken cuisine Ja zo wordt de Franse keuken genoemt...zo goed is dat namelijk. De Fransen hebben verfijnt eten zo'n beetje uitgevonden...al zijn ze met slakken en kikkerbilletjes wel ietsjes doorgeschoten...ik geef toe.![]()
[..]
Dat je een uitnodiging hebt gehad vind ik eigenlijk al heel bijzonder. Gastvrijheid zit nou niet echt in het Nederlandse bloed.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad. Frankrijk is sowieso overschat qua eten. Qua alles eigenijk als ik er zo over nadenk...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In het gemiddelde franse hotel/restaurant vind ik de keuken anders best matig (vaak zelfs slecht).
In Italië daarentegen![]()
Inderdaad, waar is godverdomme onze doorgekookte spruit gebleven? Al die culinaire liflafjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Als Nederland beschaafder wil worden zal het eerst wat meer respect moeten tonen en harder zijn.
En het harder zijn heb ik het over de politieke partijen.
Alles word maar toe gelaten en er wordt niet aan het Nederlandse volk gedacht.
La Revolución!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is godverdomme onze doorgekookte spruit gebleven? Al die culinaire liflafjes tegenwoordig.
Er wordt gewoon niet meer aan ons gedacht.
Tsk...beschaving gaat door de maag....of was dat liefde? Nou ja...eerst maar gewoon een keuken ontwikkelen en dan pas kijken naar al die "minder belangrijke probleempjes" binnen de maatschappij.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Als Nederland beschaafder wil worden zal het eerst wat meer respect moeten tonen en harder zijn.
En het harder zijn heb ik het over de politieke partijen.
Alles word maar toe gelaten en er wordt niet aan het Nederlandse volk gedacht.
Rot jij ook maar opquote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef parselmouth het volgende:
Hahaha al die frusto's hier die gelijk bleren dat ie terug moet naar z'n eigen land.
Het is gewoon walgelijk dat de meeste Nederlanders elke dag een paar aardappelen, suffe gekookte groente en een pekkig lapje vlees vreten en nooit wat anders dan dat.
Tja...het gemiddelde Fanse hotel, serveert dan ook geen cuisine...Ga maar een keer eten in bijvoorbeeld Le Grand in Paris.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In het gemiddelde franse hotel/restaurant vind ik de keuken anders best matig (vaak zelfs slecht).
In Italië daarentegen![]()
de Spanjaarden hebben Franco gekendquote:Op woensdag 26 september 2007 14:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tsk...beschaving gaat door de maag....of was dat liefde? Nou ja...eerst maar gewoon een keuken ontwikkelen en dan pas kijken naar al die "minder belangrijke probleempjes" binnen de maatschappij.
Wellicht waren al die probleempjes er nooit geweest als we een goede keuken hadden gehad....
Ergens zou ik het heel goed begrijpen dat onze Allochtone medemens zich zo recalcitrant is gaan gedragen, want wat hebben we ze nou voorgeschotelt? Stampot en de Febo...verschrikkelijk gewoon...Dat is schrikken hoor als je zoiets nog nooit hebt gezien.
Goeiemiddag pauper.quote:
huldequote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja want moddervette frieten, stokbrood met paturain, 365x pasta en stierenballen zijn natuurlijk wel culinaire hoogstandjes...
Ik ben gewoon een Nederlander die 4x in de week stukje vlees, aardappelen, groenten en daarna yoghurt/vla eet, en toch heb ik niet het gevoel dat ik iets tekort kom hoor. Heb juist zin in de winter om weer stamppotten, hutspot, zuurkool etc klaar te maken.
TS is dan ook uitgenodigd om zijn bord (zelf!) vol te scheppen, zolang hij het maar bij 1 koekje bij de koffie houdt!
Arme buitenlanders...ze zijn gewoon helemaal murf gebukt!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:51 schreef parselmouth het volgende:
Buitenlanders zijn juist dol op de Febo! En de mac en de BK en al die andere soortgelijke rotzooi.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
inkopper: 'dan rot je toch lekker terug naar Turkije![]()
'
Volgens Plato Dacht ik, kan ook Socrates zijn is een dictatorschap de beste vorm van regering...dusss.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:55 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
de Spanjaarden hebben Franco gekend
de Fransen gingen gebukt onder de Gaulle
de Turken hebben 1 miljoen Armeniers afgeslacht
de Joegoslaven stonden onder het bewind van Tito
de Italianen hebben de toorn van Mussolini gevoeld
Je zou eerder zeggen dat een goede keuken dictators laat bloeien.
Oh ja, de meeste hebben ook geen gevoel voor humor.quote:
Dit is nou Nederlandsquote:Op woensdag 26 september 2007 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja want moddervette frieten, stokbrood met paturain, 365x pasta en stierenballen zijn natuurlijk wel culinaire hoogstandjes...
Ik ben gewoon een Nederlander die 4x in de week stukje vlees, aardappelen, groenten en daarna yoghurt/vla eet, en toch heb ik niet het gevoel dat ik iets tekort kom hoor. Heb juist zin in de winter om weer stamppotten, hutspot, zuurkool etc klaar te maken.
TS is dan ook uitgenodigd om zijn bord (zelf!) vol te scheppen, zolang hij het maar bij 1 koekje bij de koffie houdt!
Slavenhandelquote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Volgens Plato Dacht ik, kan ook Socrates zijn is een dictatorschap de beste vorm van regering...dusss.
Alsof het hier in Nederland altijd zo netjes aan toe ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |