Wat boxershorts en mss een pak. Verder weinig interessants zo op 't eerste oog (bij de kleding).quote:Op woensdag 26 september 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
Goh, wat een verrassing, de kleding voor mannen is weer drie keer niks![]()
Never nooit niet dat ik me daarvoor in die teringdrukte ga maengen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat boxershorts en mss een pak. Verder weinig interessants zo op 't eerste oog (bij de kleding).
Zolang je niet het huismerk van de Bijenkorf of Alvaere pakt, kan er wat leuks tussen zitten. Maar eik moet je dan een week of wat na de DDD gaan. Dan zijn sommige artikel nog veel meer afgeprijsd.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar voor een paar onderbroeken ga ik er niet in en een pak heb ik 1; niet nodig en 2; haal ik zeker niet bij de Bijenkorf.
Zo is het maar net. Sterk staaltje marketingquote:Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef r.liong het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat alleen de paupers hierop af komen. Bedoel laten we nou eerlijk zijn: Hebben we niet genoeg aan de spullen die in onze kasten liggen? Bijna iedereen gaat elke week wel even iets kopen en komt vervolgens met een rekening thuis waar je U tegen zegt. Die Dwaze Dagen is mijns inziens alleen opgezet om de indruk te wekken dat het allemaal zo geweldig goedkoop is voor top-kwaliteit maar feitelijk is het gewoon het magazijn dat overvol zit met waar dat men normaliter niet meer kwijt kan. Dus verzint met zo een "dwaze dagen" actie om de oude rommel te lozen. Voordeel is wel dat je alvast kunt gaan Sinterklaas en Kerstshoppen tegen bodemprijzen. Dus iedereen die straks benieuwd is naar zijn of haar Sinterklaas of Kerstgift. Kijk maar alvast in de Bijenkorf dwaze dagen gids.
Geen ideequote:Op woensdag 26 september 2007 18:28 schreef amaranta het volgende:
waarom ben ik zwanger????
Ja, was je maar niet zwanger. Kon je naar deze 3 dwaze dagen.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:33 schreef amaranta het volgende:
ik weet wel waarom ik zwanger ben.... het is alleen niet gaaf dat ik alle aanbiedingen aan me neus voorbij moet laten gaan...
kan wel op goed geluk iets kopen maar voor hetzelfde geldt past het dalijk niet
Welnee, het is gewoon de beste en grootste marketingactie allertijden. Nou ja, het concept is beproefd maar daarom is het nog niet slecht.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef r.liong het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat alleen de paupers hierop af komen. Bedoel laten we nou eerlijk zijn: Hebben we niet genoeg aan de spullen die in onze kasten liggen? Bijna iedereen gaat elke week wel even iets kopen en komt vervolgens met een rekening thuis waar je U tegen zegt. Die Dwaze Dagen is mijns inziens alleen opgezet om de indruk te wekken dat het allemaal zo geweldig goedkoop is voor top-kwaliteit maar feitelijk is het gewoon het magazijn dat overvol zit met waar dat men normaliter niet meer kwijt kan. Dus verzint met zo een "dwaze dagen" actie om de oude rommel te lozen. Voordeel is wel dat je alvast kunt gaan Sinterklaas en Kerstshoppen tegen bodemprijzen. Dus iedereen die straks benieuwd is naar zijn of haar Sinterklaas of Kerstgift. Kijk maar alvast in de Bijenkorf dwaze dagen gids.
Gemiddelde nettowinst marge op kleding is iets van 40% ofzo, dus zelfs in de uitverkoop of bij dit soort acties komen ze dat wel kwijtquote:Op donderdag 27 september 2007 11:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon de beste en grootste marketingactie allertijden. Nou ja, het concept is beproefd maar daarom is het nog niet slecht.
Wat ze doen is simpelweg bulk inkopen, allerlei zooi. Ze zoeken aanbiedingen, een thema, en kopen 40.000 stuks van alles. Het wordt toch wel gekocht en dankzij die grote inkoop kunnen ze het toch wel verkopen. En al verkopen ze het ene artikel met verlies, de andere vier gerelateerde artikelen gaan met dikke winst weg.
Je mag er van vinden wat je wilt, maar dit klopt niet, voor de DDD word apart ingekocht, en uiteraard door groot in te kopen, of afspraken over andere produkten van dezelfde leverancier te maken, kan de prijs omlaag, maar het is geen magazijn uitverkoop....quote:Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef r.liong het volgende:
feitelijk is het gewoon het magazijn dat overvol zit met waar dat men normaliter niet meer kwijt kan.
die ga je vast heel hoog boven je broek trekkenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ga voor de bjorn borg boxers. thats it
dat is niet het plan, hoezo?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef grasmat het volgende:
[..]
die ga je vast heel hoog boven je broek trekken
oh je ziet de laatste tijd vaak op straat dat er mensen zijn die hun broek half op de kont hebben hangen en dan zo hoog mogelijk hun bjorn boxer erboven uit laten steken.quote:
neuh, ik weet wat je bedoelt. Maar zo ben ik niet, ik vind ze fijn zitten daarom koop ik ze. Thats itquote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef grasmat het volgende:
[..]
oh je ziet de laatste tijd vaak op straat dat er mensen zijn die hun broek half op de kont hebben hangen en dan zo hoog mogelijk hun bjorn boxer erboven uit laten steken.
Maar aan je fotoalbum te zien ben jij er niet zo'n 1.
Dat is ook bijenkorfquote:Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef grasmat het volgende:
bijenkorf is toch kut, dan liever de chill out.
Ik hoop dat ie je verkeerd heeft begrepen dan want de Chill Out is een concept bedacht, ontworpen en gemaakt voor en door de Bijenkorf om jeudige kinders van Bijenkorf-papa's en mama's de Bijenkorf in te lokken.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef grasmat het volgende:
[..]
Jij weet heel goed wat ik bedoel.
Hehe, preciesquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:21 schreef Erasmusch het volgende:
bijenkorf![]()
schreeuwende huisvrouwen![]()
halve randstad die een week later in hetzelfde hippe replayshirtje loopt![]()
De artikelen van de DDD komen niet uit het magazijn want er worden voor de DDD al magazijn uitverkopen gehouden. Dacht jij dat iedereen filiaal zoveel ruimte had om die spullen op te slaan? Of dat er in het centrale magazijn (waar dus ook het reguliere assortiment vandaan komt) genoeg plek is om voor 12 filialen zoveel artikelen te bewaren? De artikelen die met de DDD worden verkocht, zijn apart ingekocht. Tel maar uit: 12 filialen, meer dan 2 miljoen artikelen en leveranciers die graag willen samenwerken met de Bijenkorf ... dan kun je goedkoop inkopen als warenhuisketen. Bovendien betalen bedrijven veel geld voor een beetje reclame rondom de DDD.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef r.liong het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat alleen de paupers hierop af komen. Bedoel laten we nou eerlijk zijn: Hebben we niet genoeg aan de spullen die in onze kasten liggen? Bijna iedereen gaat elke week wel even iets kopen en komt vervolgens met een rekening thuis waar je U tegen zegt. Die Dwaze Dagen is mijns inziens alleen opgezet om de indruk te wekken dat het allemaal zo geweldig goedkoop is voor top-kwaliteit maar feitelijk is het gewoon het magazijn dat overvol zit met waar dat men normaliter niet meer kwijt kan. Dus verzint met zo een "dwaze dagen" actie om de oude rommel te lozen. Voordeel is wel dat je alvast kunt gaan Sinterklaas en Kerstshoppen tegen bodemprijzen. Dus iedereen die straks benieuwd is naar zijn of haar Sinterklaas of Kerstgift. Kijk maar alvast in de Bijenkorf dwaze dagen gids.
ja ik moet ook een paar broeken ( 2 a 3) erbij, dus die broekenaanbiedingen komen goed uit, daar ik een beetje een opvallende en mooie broek van diesel/replay wil.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef bear87 het volgende:
Diesel Viker broek voor 69 euro!
quote:Bijenkorf morgen weer gekkenhuis
door Annelies Vlaanderen
Woensdag 3 oktober 2007 - BREDA - Hoe klein de Bredase Bijenkorf ook mag zijn in vergelijking met grote broers als die in Den Haag en Amsterdam, reken er maar op dat het er straks ook drie dagen lang een gekkenhuis is.
VORIGE STARTSTOP1/1VOLGENDE
Te beginnen vanaf morgenvroeg 8.00 uur, als de deuren wagenwijd opengaan en de vroege vogels die er al een uur of zo hebben staan wachten om vooral de cadeaus niet mis te lopen, afstormen op hun materiële doelen. Korting, korting, korting: kopen, kopen, kopen!
De start van de 23e editie van de Drie Dwaze Dagen, vorig jaar, kan teamleidster damesmode Ricky Gijsen zich nog goed voor de geest halen. ,,Toen griste een man de laatste iPod uit de handen van een jongetje, dat er een heel jaar lang voor had gespaard. Ik wist niet wat ik zag, maar ja, je kunt moeilijk politieagent spelen. We hebben het nog netjes opgelost, hoor, door de jongen er alsnog een te laten bezorgen."
Veel meer nog dan de Prijzencircus van V&D zijn de Drie Dwaze Dagen een begrip in Nederland, en zelfs daarbuiten. Vierentwintig jaar geleden gekopieerd van het Parijse warenhuis LaFayette, lijkt de formule die in de personeelsgangen kortweg DDD heet, niet kapot te kunnen. Deze is grofweg op twee principes gebaseerd: het koopjesfeest met kortingen tot soms 60 procent is en blijft beperkt tot drie dagen en de artikelen - 2,5 miljoen voor alle twaalf Bijenkorven - zijn grotendeels speciaal voor de DDD ingekocht. Waar de klanten zeker als bijen op de honing naar toe zullen vliegen, zijn volgens store manager Karin Potting de boxershorts van Bjorn Börg, de kinderkleding van Bengh, tassen van Oilily en jeans van Diesel of Replay. Merkkleding, dus. Daarnaast zijn koelkasten van Smeg, scooters voor kinderen en helikoptervluchten in de aanbieding. Wat het hardst zal lopen, kan ze niet voorspellen: ,,De één aast op een briljanten ring, de ander op een Dyson stofzuiger."
Thema van deze DDD is de dierlijke begeerte. Potting voelt zich wel tot de doelgroep behoren, bekent ze: ,,Er komt toch een soort oerdrang naar boven. Als ik zie wat er allemaal binnenkomt, begint het bij mij te kriebelen. Ik word er hebberig van." En het kriebelt bij veel meer mensen; de Bijenkorf rekent ook dit jaar op meer dan 1 miljoen bezoekers in een van de filialen. In drie dagen wordt een omzet gehaald waar anders een maand overheen gaat. Heel mooi voor haar werkgever, maar denkt Potting ook niet eens: wat een doorgeslagen consumentisme? ,,Nou", begint ze voorzichtig, ,,ik zie het meer als een spektakel voor de Bredase binnenstad. En het is maar drie dagen per jaar."
Vandaag vinden de laatste voorbereidingen plaats en lijkt het wel de dag voor pakjesavond, met allemaal kasten en bakken die met geel papier zijn afgedekt. Morgen halen de pakjespieten alle papier weg en deelt de Bijenkorf Sint uit. Bij wijze van spreken dan, want uiteindelijk is natuurlijk niets voor niets en rekent alleen de gek zichzelf rijk.
- De Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf in Breda: do 4 okt (8.00 uur-22.00 uur), vrij 5 okt (9.00-22.00 uur) en za 6 okt (9.00-22.00 uur).
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hehe, precies.
Lekker een dagje naar de Bijenkorf!
Wat èen indrukwekkende cijfers over DDDquote:Een slimme stunt van de Bijenkorf
De winkel haalt in 3 dagen eenzesde van de jaaromzet
Wat is het idee achter de ‘drie dwaze dagen’ die vandaag weer beginnen? De Bijenkorf troeft de concurrentie af en behaalt recordomzetten. 1,2 miljoen Nederlanders gaan de komende drie dagen letterlijk vechten om Gucci-tasjes, Versace-horloges, Alessi-waterkokers, Diesel-jeans en Artemide-vloerlampen. Die artikelen, maar ook nog duizenden andere zijn met vaak tientallen euro’s afgeprijsd.
Achthonderd afgeprijsde artikelen zijn speciaal ingekocht door de Bijenkorf, waaronder de Alessi-waterkoker (149 euro in plaats van 199) en de Diesel-jeans (79 euro in plaats van 130). Maar bijvoorbeeld ook Hokwerda’s Kind van Oek de Jong (5 euro in plaats van 24,95) en de Gelderlandbank (2.629 euro in plaats van 3.245). 25 artikelen zijn gemáákt voor de ‘Drie Dwaze Dagen’, zoals een zwarte wasmachine en een elektrische scooter.
„Mensen bellen al in juli, om te vragen wanneer de drie gele boekjes met aanbiedingen klaar zijn”, zegt Robert Bohemen, ‘marketingdirecteur’ van de Bijenkorf. Bedrijfsleider Adrie-Jo Dilissen van de Bijenkorf in Amsterdam: „Vorige week belde een vrouw bijna huilend op, omdat ze van haar werkgever voor het eerst geen vrij kon krijgen op de eerste dwaze dag.”
De meest begeerde uitverkoop in Nederland: dat ze dát zouden worden, had niemand kunnen bedenken toen de Drie Dwaze Dagen voor het eerst werden gehouden in 1984. Het waren zware jaren, de omzet moest omhoog.
Nou, dat is gebeurd. Trekt de V & D tijdens het ‘Prijzencircus’ dat nu wordt gehouden zo’n 40 procent extra bezoekers, de Bijenkorf komt op 1.500 procent. Op de Dwaze Dagen haalt het bedrijf eenzesde van zijn jaaromzet.
Geen wonder dus dat alle verloven zijn ingetrokken. Niet dat dwang nodig is: elk jaar weer melden zich honderden familieleden, partners, fans en oud-werknemers met de vraag of ze mogen komen helpen. Vaak gaat het concern daarop in. Ook de medewerkers van het hoofdkantoor staan in de winkel. Bovenop de 3.400 eigen medewerkers worden voor de drie dagen 2.000 uitzendkrachten aangetrokken.
Hoe verklaart de Bijenkorf zélf het succes? „Onze actie verschilt van de acties van anderen”, zegt marketingdirecteur Bohemen. „Wij hebben producten en merken die verrassen én maar kort, exclusief bij ons te koop zijn. De meeste aanbiedingen zijn binnen een dag uitverkocht.” Voor een redelijke prijs iets moois bemachtigen bij een prestigieuze winkelketen – dat is volgens hem het geheim. Zoals een espressomachine van Saeco (549 euro in plaats van 699), een diamanten ring (595 euro in plaats van 950) of die Artemide-vloerlamp (549 euro in plaats van 685).
„Nederlanders willen altijd een goede deal”, zegt Otto van der Harst, directeur van reclamebureau Selmore dat dit jaar de Dwaze Dagen-campagne vormgaf. „Ze willen graag thuis kunnen vertellen dat ze die hele bijzondere, Japanse sushimessen, van het enige échte merk, met veel moeite, heel voordelig en nét op tijd op de kop hebben getikt.” Vandaar ook de extra stunts, vandaag bijvoorbeeld een cadeau voor de eerste 3.333 kopers. Dat kan een tegoedbon voor een kopje koffie met gebak zijn, maar óók een reisje naar Barcelona. Van der Harst: „Een exclusief cadeau scoort altijd goed bij Nederlanders.”
Vanwege de enorme mensenmassa’s gaan de winkels dit jaar voor het eerst al om acht uur ’s ochtends open – en ’s avonds een uur later dan normaal dicht. We moeten, zegt Van der Harst, „de jacht op onze artikelen een beetje spreiden”. En als dan om tien uur ’s avonds de laatste klanten weg zijn, komen dertig à veertig vrachtwagens de winkels bevoorraden voor de dag erna. „Het is een militaire operatie”, zegt bedrijfsleider Dilissen van de Bijenkorf in Amsterdam. Normaal komen in zijn winkel 20.000 klanten per dag, deze drie dagen zijn dat er 300.000.
En nee, de Bijenkorf schaamt zich er niet voor de materialistische wensen nog extra aan te wakkeren. Zo is er een speciale website, waarop iedereen zijn grootste koopwens bekend kan maken. Tien van de inzenders krijgen een cadeau: autoaccessoires, ter waarde van 500 euro. Inzendingen tot nu toe: ‘een eigen spitsstrook’, ‘een jeep’, ‘een nieuw plat dak’, ‘een casa in Andalusië of de grooooootste tv die er bestaat’. Van der Harst: „Dat is het sentiment waar ik op inspeel.”
Exclusiefquote:Dat kan een tegoedbon voor een kopje koffie met gebak zijn, maar óók een reisje naar Barcelona. Van der Harst: „Een exclusief cadeau scoort altijd goed bij Nederlanders.”
Dat was voornamelijk personeel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:32 schreef mecano het volgende:
Ik ben er net de Bijenkorf in Amsterdam geweest. Toen ik daar was was het paar minuten over achten en het was al een gekkenhuis daar. Er stonden al lange rijen bij de kassa's. En de pers was ook aanwezig om voornamelijk foto's te maken. En Karin Bloemen was ook daar waar ze gratis spullen uitdelen bij het tonen v/d kassabon. De gratis spullen zijn trouwens dingen die ze niet kwijt kunnen. Zo deelden ze veel boeken uit.
En ik heb gehoord dat de DDD eigenlijk gisteravond al begonnen zijn. Mensen met een speciale pas, denk aan personeelsleden konden gisteren om 8 uur 's avonds shoppen.
Met de 100 miljoen euro omzet die ze in DRIE dagen tijd realiseren kunnen daar best wat cadeautjes vanafquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
De eerste 3333 klanten kregen toch een cadeau? In het boekje stonden allerlei best dure artikelen die je mogelijk kon krijgen...nou, ik hoorde dat er allemaal FRANS Bauer cd's cadeau werden gedaan, hahahaha![]()
Ach, aan omzet zelf heb je niet zoveel natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met de 100 miljoen euro omzet die ze in DRIE dagen tijd realiseren kunnen daar best wat cadeautjes vanaf.
Neuh, maar 3.333 x gemiddeld 100 euro (als dat al de inkoopprijs is) is slechts 0,3% van die omzetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, aan omzet zelf heb je niet zoveel natuurlijk![]()
nou nou, wat een boel geld, wel 8 hele euro'squote:Op zaterdag 29 september 2007 18:07 schreef QQelleQ het volgende:
Ik ben dit jaar uitgenodigd voor de personeelskoopavond, ben heel benieuwd maar tis wel jammer dat alleen de donderdag aanbiedingen dan te koop zijn, dat word dus ook op zaterdag nog even langs denk ik
Ik ga eigenlijk ieder jaar voor de clinique pakketjes, je hebt dan een klein flesje reinigingsgel, tonic en dagcreme en meestal nog iets van een mascaratje en lippenstiftje voor 12 euro, als ik een beetje zuinig doe kan ik met twee pakketjes weer zeker een half jaar vooruit...scheelt toch weer een boel geld van voor een gewone fles reininginsspul ben je zo 20 euro kwijt.....(en ja die zijn van de donderdag dus ik kan ze zelfs nog met 15% personeelskorting krijgen)
HQ 7742 denk ik. Niet echt een scherpe aanbieding, is op internet makkelijk voor die prijs te krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:10 schreef Greatmarked het volgende:
Dat scheerapparaat (blauwe philips), heeft iemand enige idee welk type dat is?
quote:Dwaze maanden in distributiecentrum
WOERDEN - Als donderdagochtend om 8.00 uur de deuren van alle Bijenkorffilialen in het land opengaan en de hecktiek van de Drie Dwaze Dagen is losgebarsten, keert in Woerden na een periode van spitsroeden lopen de rust weer terug.
Vanuit het distributiecentrum van De Bijenkorf zijn de afgelopen maanden ruim twee miljoen producten over het land verspreid, in 500 ritten waarin 5.500 palets en 3.200 rolrekken zijn vervoerd.
Daarbij zijn ook nog eens meer dan 1.200 meubelen geleverd aan de winkels. En dit jaar zijn de Drie Dwaze Dagen groter dan ooit, dat betekende extra werk voor Tom Kamphuis. De Montfoorter is hoofd logistiek op het distributiecentrum aan de Woerdense Middellandbaan. Het is de vijfde keer dat Kamphuis de Drie Dwaze Dagen heeft voorbereid. ,,Het begint in juli, dan krijgen we vanuit de hele wereld partijen binnen, maar de piek ligt in augustus en september. Hier wordt alles verkoopklaar gemaakt, dus uit de verpakking gehaald, een prijskaartje er aan en dan in pallets verdeeld over de filialen.’’
Kamphuis laat gangen zien met metershoge stellages. ,,Deze twee rijen zijn alleen al voor Utrecht,’’ zegt hij en om een misverstand uit de weg te ruimen.
De Drie Dwaze Dagen betekent niet een uitverkoop van de oude voorraad. ,,Elk artikel is nieuw ingekocht. Het zijn aantrekkelijke goeden tegen aantrekkelijke prijzen en alle artikelen komen hieruit het distributiecentrum. En omdat te regelen heb je echt maanden nodig. Maar echt wakker lig ik er niet van.’’
Kamphuis voornaamste zorg is dat al die goederen een beetje gespreid in Woerden binnenkomen zodat het niet constant hollen en stilstaan is. ,,Tot op het laatste moment willen leveranciers dat we spullen van hen betrekken en zijn er inkopers die nog wat leuks zien.’’
De aanloop naar de Drie Dwaze Dagen betekent voor Woerden vanaf de zomervakantie een piek in de personele bezetting. De 275 vast medewerkers krijgen in eerste instantie gezelschap van zo’n honderd studenten die wat bij willen verdienen en als die weer in de lesbanken zitten worden ze afgelost door 150 uitzendkrachten en een groep Polen. ,,De sport is om alles mooi en goed op tijd klaar te krijgen. Dit is ook zo’n groot evenement, het is een extra kick voor medewerkers. Wat extra werken is ook nooit een punt in deze dagen, ze kleden de boel hier ook altijd mooi aan. Zo is de hele kantine geel gemaakt. Vrijdag volgt voor het personeel een borrel als afsluiting van de voorbije periode.
Maar wie denkt dat de medewerkers van het distributiecentrum eerste keus hebben uit de producten heeft het mis. Zij moesten zich gewoon tussen al die andere Nederlanders wurmen die er als de kippen bij willen zijn om de leuke aanbiedingen te bemachtigen.
En Kamphuis, heeft hij zelf al iets leuks gezien tussen alle aanbiedingen: ,,Er zijn wat mooie aanbiedingen wat kleding betreft. Dus ik denk dat ik wer weer een kostummpje koop en wat mode voor de kinderen.’’
Netjes, die broek wil ik ook! Zie hem niet in de folder staan alleen, staan daar dus niet alle aanbiedingen in?quote:
En Nespresso koffie aparaten, een of ander duur jurkje met swarovski, Dyson kruimelzuigers enz. enz.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
De eerste 3333 klanten kregen toch een cadeau? In het boekje stonden allerlei best dure artikelen die je mogelijk kon krijgen...nou, ik hoorde dat er allemaal FRANS Bauer cd's cadeau werden gedaan, hahahaha![]()
Die cadeaus zijn geen spullen die de Bijenkorf niet kwijt kan. Er wordt een selectie gemaakt uit de artikelen die verkocht worden waaronder inderdaad cd's van Frans Bauer maar ook dure artikelen. En j.e zou maar iets lulligs van ¤5 kopen en naar buiten lopen met een cadeau twv ¤200quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:32 schreef mecano het volgende:
De gratis spullen zijn trouwens dingen die ze niet kwijt kunnen. Zo deelden ze veel boeken uit.
En ik heb gehoord dat de DDD eigenlijk gisteravond al begonnen zijn. Mensen met een speciale pas, denk aan personeelsleden konden gisteren om 8 uur 's avonds shoppen.
Geen idee, ik heb hem gehaald in Utrecht, bij de chill-out hoek. Ze hadden nog stapels liggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:20 schreef bear87 het volgende:
[..]
Netjes, die broek wil ik ook! Zie hem niet in de folder staan alleen, staan daar dus niet alle aanbiedingen in?
En hoe zit het met de dagen, zijn die aanbiedingen nou drie dagen hetzelfde of is de broek die vandaag in de aanbieding is morgen weer de normale prijs?
Welke kleuren? Toevallig "rigid black" ? Dan ga ik morgen ook even kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:46 schreef cappp het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem gehaald in Utrecht, bij de chill-out hoek. Ze hadden nog stapels liggen.
te lui om nu foto's voor je te makenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef bear87 het volgende:
[..]
Welke kleuren? Toevallig "rigid black" ? Dan ga ik morgen ook even kijkenZit ie superstrak of kan je je nog bewegen? Pics?
![]()
Toen ik er vanavond langsfietste rond een uur of halftien, was het ook nog erg druk hier in Den Haagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:26 schreef Ringo het volgende:
Ik vind de brochures altijd erg leuk om in te kijken, leesvoer voor het slapengaan. Maar toen ik vanochtend om tien voor 8 al die hongerige sukkels voor de deur zag staan, dacht ik:![]()
nee.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:36 schreef ScofieldBurrows het volgende:
worden de Drie Dwaze Dagen maar 1 keer in de jaar gehouden?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:47 schreef Ringo het volgende:
Hartstikke tof hoor. Maar waarom alles in bold?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:36 schreef W1ZZ het volgende:
Ik was net even in De Bijenkorf in R'dam waar in de kelder Replay shirts werden verkocht waarop stond "Estabilished 1981" en aan de binnenkant stonden op het wasvoorschrift ook diverse taalfouten, ook in het Italiaans. Je zou denken dat een Italiaans merk als Replay iig in de Italiaanse tekst geen taalfouten maakt, maar ook bij de gênante taalfout voorop het shirt kan ik me eigenlijk weinig voorstellen.
Dit alles doet Inspector W1ZZ vermoeden dat De Bijenkorf gedupeerd is met een partijtje heuse nep!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:36 schreef W1ZZ het volgende:
Ik was net even in De Bijenkorf in R'dam waar in de kelder Replay shirts werden verkocht waarop stond "Estabilished 1981" en aan de binnenkant stonden op het wasvoorschrift ook diverse taalfouten, ook in het Italiaans. Je zou denken dat een Italiaans merk als Replay iig in de Italiaanse tekst geen taalfouten maakt, maar ook bij de gênante taalfout voorop het shirt kan ik me eigenlijk weinig voorstellen.
Dit alles doet Inspector W1ZZ vermoeden dat De Bijenkorf gedupeerd is met een partijtje heuse nep!
quote:Op donderdag 27 september 2007 03:00 schreef 3rr0r het volgende:
Wow, huidverzorging die 129 euro kost...normaal zelfs 261,50! Zit daar goud in verwerkt of...........
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:47 schreef Ringo het volgende:
Hartstikke tof hoor. Maar waarom alles in bold?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:19 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
7 euro
Benieuwd of ik hem net zo apart vind als in de bios.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |