Wat boxershorts en mss een pak. Verder weinig interessants zo op 't eerste oog (bij de kleding).quote:Op woensdag 26 september 2007 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
Goh, wat een verrassing, de kleding voor mannen is weer drie keer niks![]()
Never nooit niet dat ik me daarvoor in die teringdrukte ga maengen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat boxershorts en mss een pak. Verder weinig interessants zo op 't eerste oog (bij de kleding).
Zolang je niet het huismerk van de Bijenkorf of Alvaere pakt, kan er wat leuks tussen zitten. Maar eik moet je dan een week of wat na de DDD gaan. Dan zijn sommige artikel nog veel meer afgeprijsd.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar voor een paar onderbroeken ga ik er niet in en een pak heb ik 1; niet nodig en 2; haal ik zeker niet bij de Bijenkorf.
Zo is het maar net. Sterk staaltje marketingquote:Op woensdag 26 september 2007 17:59 schreef r.liong het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat alleen de paupers hierop af komen. Bedoel laten we nou eerlijk zijn: Hebben we niet genoeg aan de spullen die in onze kasten liggen? Bijna iedereen gaat elke week wel even iets kopen en komt vervolgens met een rekening thuis waar je U tegen zegt. Die Dwaze Dagen is mijns inziens alleen opgezet om de indruk te wekken dat het allemaal zo geweldig goedkoop is voor top-kwaliteit maar feitelijk is het gewoon het magazijn dat overvol zit met waar dat men normaliter niet meer kwijt kan. Dus verzint met zo een "dwaze dagen" actie om de oude rommel te lozen. Voordeel is wel dat je alvast kunt gaan Sinterklaas en Kerstshoppen tegen bodemprijzen. Dus iedereen die straks benieuwd is naar zijn of haar Sinterklaas of Kerstgift. Kijk maar alvast in de Bijenkorf dwaze dagen gids.
Geen ideequote:Op woensdag 26 september 2007 18:28 schreef amaranta het volgende:
waarom ben ik zwanger????
Ja, was je maar niet zwanger. Kon je naar deze 3 dwaze dagen.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:33 schreef amaranta het volgende:
ik weet wel waarom ik zwanger ben.... het is alleen niet gaaf dat ik alle aanbiedingen aan me neus voorbij moet laten gaan...
kan wel op goed geluk iets kopen maar voor hetzelfde geldt past het dalijk niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |