De brochures worden vertaald in het Arabisch; in feite zijn ze hun tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zal me verder een zorg zijn, die partij haalt de volgende eeuw niet meer.
Haalt het midden-oosten nog de volgende eeuw?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De brochures worden vertaald in het Arabisch; in feite zijn ze hun tijd ver vooruit.
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Aaaghhhhhhhhhh is weer terug. Wat ben jij gemist hier.
Wat een gelul weer.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De brochures worden vertaald in het Arabisch; in feite zijn ze hun tijd ver vooruit.
Het was deze:quote:
Er is er eentje over hippe bijbels - maar dat kan aan mijn eigen googlegeschiedenis liggen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat doen die hoerige banners onderin het scherm?
Ik dacht dat Danny niks met Bijbels had.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is er eentje over hippe bijbels - maar dat kan aan mijn eigen googlegeschiedenis liggen.![]()
Ik krijg banners van datingsites, maar dit is toch echt een ip van een UB-computer.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is er eentje over hippe bijbels - maar dat kan aan mijn eigen googlegeschiedenis liggen.![]()
Ja, die had ik toch gezien.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het was deze:
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973.0.html?&tx_ttnews%5Bpointer%5D=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1183&tx_ttnews%5BbackPid%5D=1972&cHash=5baac3cfda
Hou dan je mond.quote:
Hallo? Onderzoek!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat Danny niks met Bijbels had.![]()
Of je bent toch christelijker dan je zelf wilt toegeven.![]()
Wel ok.quote:Hoe ging het gesprek vanmiddag?
Ik zou tandarts worden als ik jou wasquote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hallo? Onderzoek!
Ik ben de hele dag niks anders aan het doen dan naar Joods-Christelijke wortels staren.
[..]
Wel ok.
Wist ik niet. Wel boeiend.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hallo? Onderzoek!
Ik ben de hele dag niks anders aan het doen dan naar Joods-Christelijke wortels staren.
Mooi zo.quote:Wel ok.
Mwao verdient niet slecht. Ik had een tijdje terug een weekendtandarts nodig. Ik wachtte voor het gebouw toen een jonge vent met een Audi Q7 (bak van een suv)kwam aanrijden. Toen wist ik zeker dat ik een verkeerde richting had genomen. (quote:Op woensdag 26 september 2007 22:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou tandarts worden als ik jou was
Wat doe jij met dat hoerige blauw?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Man, je had er al lang in rond kunnen rijden als je niet zo'n hekel aan werken had gehad.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwao verdient niet slecht. Ik had een tijdje terug een weekendtandarts nodig. Ik wachtte voor het gebouw toen een jonge vent met een Audi Q7 (bak van een suv)kwam aanrijden. Toen wist ik zeker dat ik een verkeerde richting had genomen. ()
[afbeelding]
![]()
Met werken gaat je dat niet lukken, wel met een slimme jongen zijn en delegeren.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Man, je had er al lang in rond kunnen rijden als je niet zo'n hekel aan werken had gehad.
Aan wie delegeert een tandarts? Aan z'n geile assistentes?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met werken gaat je dat niet lukken, wel met een slimme jongen zijn en delegeren.
Jou irriteren?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat doe jij met dat hoerige blauw?
Hoerrrrrrr.
Hoerrrrrrrrrrr!
Klopt. Van werken wordt je iha niet rijk. Neemt niet weg dat het ene beroep gewoon veel beter betaalt dan het andere.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met werken gaat je dat niet lukken, wel met een slimme jongen zijn en delegeren.
Ik kom nooit op dat subforum, dus mislukt.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jou irriteren?
Het lukt al aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |