als je die taal dan toch spreekt, voed Sch eens op!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook prima. Laat je zeepje niet vallen, Harry.
Goed plan.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil het niet weten, en ik ga eens wat slaap inhalen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Eerst hadden we Wolff en nu PJO. Wat is er toch mis met die rechtse mannekkes.
Zegt de radicaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Waarom haten radicalen met zoveel overgave?"
Heb jij nog geen zelfmoord gepleegd?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Monidique het volgende:
God, het hele Voorbije Instituut heeft zeker weer een verlofdagje ingesteld?
Ik was op een verre reis, is daar wat gebeurd?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Aoristus het volgende:
Waar was je toen de pvdakandidaat bekend werd gemaakt, Aaah ?
Zelfmoord. De reden waarom ik hem nooit een ban aan zou smeren.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb jij nog geen zelfmoord gepleegd?
Gecremeerd of begraven?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Monidique het volgende:
Ja, tot over een paar weken weer, hè, Aaahikwordgek.
Nee, niet zo veel. Het had spannender gekund, maar Pronk is het niet geworden.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was op een verre reis, is daar wat gebeurd?
Lekker in mijn vel, hoest met de ramadan?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Aaah, leuk je weer te zien. Hoe is het?
Dan is het altijd goed, hoewel, met Pronk hadden we vuurwerk gehad.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel. Het had spannender gekund, maar Pronk is het niet geworden.
Man in Marokko hebben ze van die megawinkels met speciale alcohol-kassa's. Daar staan meestal juist de langste rijen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker in mijn vel, hoest met de ramadan?
Ik hoorde dat sommige moslims 's avonds bier drinken?![]()
Ik kan er altijd van genieten als je me naar de mond praat. Inderdaad,quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het altijd goed, hoewel, met Pronk hadden we vuurwerk gehad.
Invloed van de nederlandse mocro's he.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man in Marokko hebben ze van die megawinkels met speciale alcohol-kassa's. Daar staan meestal juist de langste rijen.
Het zal me verder een zorg zijn, die partij haalt de volgende eeuw niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kan er altijd van genieten als je me naar de mond praat. Inderdaad,
Ploumen zet de aloude traditie voort van partijleiders: luister vooral naar de top en doe niet te gewaagd.
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zit nu op politiek24 een documentaire over de ChristenUnie te kijken. Beangstigend.
Dat weten we pas zeker over 93 jaar denk ikquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zal me verder een zorg zijn, die partij haalt de volgende eeuw niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |