De roze knoop, niet waar.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Knoop doorgehakt? Vertel eens.
Ik had een sollicitatiegesprek, moest koken en bellen met Mevrouw Kanaleneiland.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je hebt het nou zeker opeens te druk voor ons, hmm?
Stil. Het is mijn enige vaardigheid.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, vreselijk irritant is dat van d'r.![]()
Oh, ok. Was de kledingkeuze gelukt?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had een sollicitatiegesprek, moest koken en bellen met Mevrouw Kanaleneiland.
Ik haat roze.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
De roze knoop, niet waar.
Neuh. Matig geslaagde dronken poging om met Ryan3 te fucken.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:52 schreef sigme het volgende:
PJO. Wat zag ik nou, heb je de knoop doorgehakt?
Floripas -> C&H.
Ja. Ik haat aids.quote:
Zijn dat roze virusjes of zo?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja. Ik haat aids.
Ja. Hij keek alleen naar zijn wijnen en zijn boekenkastquote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ok. Was de kledingkeuze gelukt?
Voor mij is het alweer bedtijd.
!
Het moet wel een linkse subsidieorganisatie zijn, als je kritiek durft te uiten op de Somalische libertopia.quote:Myanmar en Somalië zijn de meest corrupte landen ter wereld. Dat stelt Transparency International, een anti- corruptieorganisatie, die elk jaar een ranglijst maakt van 180 landen.
Zo zou je het kunnen zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn dat roze virusjes of zo?
Oh ok. Je houdt de opties open?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh. Matig geslaagde dronken poging om met Ryan3 te fucken.
Dat doe ik al jaren hoor. Het kinderlijke plezier van Ryan3 was een genot om te aanschouwen. Als een kind zo blij was ie.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
Oh ok. Je houdt de opties open?
Simon Roozendaal heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zo zou je het kunnen zien.
Ach zo. Ik begreep de verrassing ook niet zo.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren hoor. Het kinderlijke plezier van Ryan3 was een genot om te aanschouwen. Als een kind zo blij was ie.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef sigme het volgende:
Ach zo. Ik begreep de verrassing ook niet zo.
Ook prima. Laat je zeepje niet vallen, Harry.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:
Doet ie nu ineens alsof hij geen homo is. Niemand, Nie-mand gelooft dat Pjo
Simon is het alfamannetje.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Simon Roozendaal heeft altijd gelijk.![]()
als je die taal dan toch spreekt, voed Sch eens op!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook prima. Laat je zeepje niet vallen, Harry.
Goed plan.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil het niet weten, en ik ga eens wat slaap inhalen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Eerst hadden we Wolff en nu PJO. Wat is er toch mis met die rechtse mannekkes.
Zegt de radicaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Waarom haten radicalen met zoveel overgave?"
Heb jij nog geen zelfmoord gepleegd?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Monidique het volgende:
God, het hele Voorbije Instituut heeft zeker weer een verlofdagje ingesteld?
Ik was op een verre reis, is daar wat gebeurd?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Aoristus het volgende:
Waar was je toen de pvdakandidaat bekend werd gemaakt, Aaah ?
Zelfmoord. De reden waarom ik hem nooit een ban aan zou smeren.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb jij nog geen zelfmoord gepleegd?
Gecremeerd of begraven?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Monidique het volgende:
Ja, tot over een paar weken weer, hè, Aaahikwordgek.
Nee, niet zo veel. Het had spannender gekund, maar Pronk is het niet geworden.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was op een verre reis, is daar wat gebeurd?
Lekker in mijn vel, hoest met de ramadan?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Aaah, leuk je weer te zien. Hoe is het?
Dan is het altijd goed, hoewel, met Pronk hadden we vuurwerk gehad.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel. Het had spannender gekund, maar Pronk is het niet geworden.
Man in Marokko hebben ze van die megawinkels met speciale alcohol-kassa's. Daar staan meestal juist de langste rijen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker in mijn vel, hoest met de ramadan?
Ik hoorde dat sommige moslims 's avonds bier drinken?![]()
Ik kan er altijd van genieten als je me naar de mond praat. Inderdaad,quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan is het altijd goed, hoewel, met Pronk hadden we vuurwerk gehad.
Invloed van de nederlandse mocro's he.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man in Marokko hebben ze van die megawinkels met speciale alcohol-kassa's. Daar staan meestal juist de langste rijen.
Het zal me verder een zorg zijn, die partij haalt de volgende eeuw niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kan er altijd van genieten als je me naar de mond praat. Inderdaad,
Ploumen zet de aloude traditie voort van partijleiders: luister vooral naar de top en doe niet te gewaagd.
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zit nu op politiek24 een documentaire over de ChristenUnie te kijken. Beangstigend.
Dat weten we pas zeker over 93 jaar denk ikquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zal me verder een zorg zijn, die partij haalt de volgende eeuw niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |