abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 17:01:55 #101
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53491027
Je kan naast allemaal moeilijke constructies ook de middelbare school een jaar langer laten duren... Heb je meer tijd om je shizzle te leren.
quote:
Ruzie over 'derde fase' in onderwijs

Rotterdam, 26 sept. Er moet een derde fase komen in het voortgezet onderwijs. De huidige structuur van twee fases op havo en vwo, onderbouw en bovenbouw, moet worden uitgebreid met een middenbouw.

Dat schrijven de door het ministerie van Onderwijs ingestelde ?profielcommissies? in hun eindadvies Kennis, kwaliteit en keuze in de tweede fase, dat vanochtend is aangeboden aan staatssecretaris Van Bijsterveldt (Onderwijs, CDA). Zij heeft direct aangekondigd het advies niet over te nemen, omdat ze geen discussie wil over nog een stelselwijziging in het voortgezet onderwijs.

Door het voortgezet onderwijs op te delen in drie fases, schrijven de commissies, ?krijgen leerlingen langer dan nu de mogelijkheid om zich te ori๋nteren op hun interesses, capaciteiten en ambities, als voorbereiding op de profielkeuze?. De keuze voor een definitief profiel zou met een jaar worden uitgesteld.

De profielen zijn in 1998 ingesteld om de aansluiting met het hoger onderwijs te verbeteren. Op havo en vwo kunnen leerlingen sindsdien kiezen uit een van de profielen ?cultuur en maatschappij?, ?economie en maatschappij?, ?natuur en gezondheid? en ?natuur en techniek?. De profielcommissies adviseren nu een indeling in nog maar twee profielen: een natuurvariant en een maatschappijvariant.

De huidige tweede fase, de bovenbouw, heeft in de afgelopen negen jaar veel kritiek gekregen. Tegelijkertijd met de profielen werd het Studiehuis ingevoerd. Dat moest leerlingen zelfstandiger laten leren. Daardoor doen ze volgens critici minder kennis op dan voorheen. In hun advies schrijven de profielcommissies nu ook dat de kennis van middelbare scholieren moet worden verstevigd.

De commissies, ้้n voor de ?natuurprofielen? en ้้n voor de ?maatschappijprofielen?, zijn in 2004 op initiatief van de Tweede Kamer ingesteld om de profielen in het middelbaar onderwijs tegen het licht te houden. Eind vorig jaar kwamen ze met een voorlopig advies de structuur van de profielen te wijzigen, dat werd direct terzijde geschoven door toenmalig minister Van der Hoeven (CDA).
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_53491078
Aparte kop. .
quote:
Turkije mag jagen op Koerden in Irak
Uitgegeven op woensdag 26 september 2007 om 14:22:50, bijgewerkt om 15:08:24

(Novum/AP) - Turkije en Irak zijn het eens geworden over een antiterreurverdrag dat Turkse troepen toestemming geeft om kleinschalige militaire operaties uit te voeren tegen Koerdische rebellen die zich op Iraaks grondgebied ophouden. Dat heeft de Iraakse onderminister van binnenlandse zaken Aidn Khald woensdag gemeld.

De rebellen van de Koerdische Arbeiderspartij PKK strijden sinds 1984 voor een eigen staat en plegen met regelmaat aanslagen op doelwitten in Turkije, die veelal vanuit Noord-Irak worden georganiseerd. Het verdrag, waar Turkije al geruime tijd op aandrong, kwam woensdag tot stand tijdens een bezoek van de Iraakse minister van binnenlandse zaken Jawad al-Bolani aan Turkije en zal donderdag worden ondertekend.
pi_53491101
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kan naast allemaal moeilijke constructies ook de middelbare school een jaar langer laten duren... Heb je meer tijd om je shizzle te leren.
quote:
Ruzie over 'derde fase' in onderwijs

Rotterdam, 26 sept. Er moet een derde fase komen in het voortgezet onderwijs. De huidige structuur van twee fases op havo en vwo, onderbouw en bovenbouw, moet worden uitgebreid met een middenbouw.

Economieles aan 4 havo/5vwo op Lyceum Ypenburg in Den Haag.
( Foto Leo van Velzen)
Archief:
overzicht - Meer binnenlands nieuws
print artikel mail artikel
Dat schrijven de door het ministerie van Onderwijs ingestelde ?profielcommissies? in hun eindadvies Kennis, kwaliteit en keuze in de tweede fase, dat vanochtend is aangeboden aan staatssecretaris Van Bijsterveldt (Onderwijs, CDA). Zij heeft direct aangekondigd het advies niet over te nemen, omdat ze geen discussie wil over nog een stelselwijziging in het voortgezet onderwijs.

Door het voortgezet onderwijs op te delen in drie fases, schrijven de commissies, ?krijgen leerlingen langer dan nu de mogelijkheid om zich te ori๋nteren op hun interesses, capaciteiten en ambities, als voorbereiding op de profielkeuze?. De keuze voor een definitief profiel zou met een jaar worden uitgesteld.

De profielen zijn in 1998 ingesteld om de aansluiting met het hoger onderwijs te verbeteren. Op havo en vwo kunnen leerlingen sindsdien kiezen uit een van de profielen ?cultuur en maatschappij?, ?economie en maatschappij?, ?natuur en gezondheid? en ?natuur en techniek?. De profielcommissies adviseren nu een indeling in nog maar twee profielen: een natuurvariant en een maatschappijvariant.

De huidige tweede fase, de bovenbouw, heeft in de afgelopen negen jaar veel kritiek gekregen. Tegelijkertijd met de profielen werd het Studiehuis ingevoerd. Dat moest leerlingen zelfstandiger laten leren. Daardoor doen ze volgens critici minder kennis op dan voorheen. In hun advies schrijven de profielcommissies nu ook dat de kennis van middelbare scholieren moet worden verstevigd.

De commissies, ้้n voor de ?natuurprofielen? en ้้n voor de ?maatschappijprofielen?, zijn in 2004 op initiatief van de Tweede Kamer ingesteld om de profielen in het middelbaar onderwijs tegen het licht te houden. Eind vorig jaar kwamen ze met een voorlopig advies de structuur van de profielen te wijzigen, dat werd direct terzijde geschoven door toenmalig minister Van der Hoeven (CDA).
Als de methodes intact blijven, heb je niets aan een extra jaar. Het middelbaar onderwijs zou juist verzwaard moeten worden; calculus- en anatomieboeken die ik nu krijg, zou ik eigenlijk op het Gymnasium al gehad moeten hebben.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53491229
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:03 schreef kLowJow het volgende:
Aparte kop. .
[..]
quote:
Tientallen Afghanen afgeschoten in Uruzgan
Uitgegeven op woensdag 26 september 2007 om 11:18:44, bijgewerkt om 13:30:32

(Novum/AP) - Tijdens een grote drijfjacht in de Afghaanse provincie Uruzgan zijn dinsdagavond meer dan 65 Afghanen afgeschoten, zo meldt een door de Verenigde Staten geleide groep jagers in Afghanistan. Tijdens de jacht, die zes uur duurde, raakten geen Afghaanse of buitenlandse militairen gewond, zo werd gezegd.

Bij drijfjachten die zich sinds dinsdagochtend in de omgeving van de stad Musa Qala in de provincie Helmand afspelen zijn tot dusverre ruim honderd Afghanen afgeschoten.
.
pi_53491328
Da's niet echt...
pi_53491401
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

.
Het jachtseizoen op Afghanen nu al begonnen?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53492001
Nu met nieuwe avatar.
pi_53492093
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Nu met nieuwe avatar.
Uiterlijkheden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53492214
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:15 schreef Monidique het volgende:
Da's niet echt...
Welke?
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 18:24:05 #110
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53492921
NOG meer kinderkadootjes voor de boeren

Ik ga ook kinderen nemen en CDA-er worden. Schatrijk ga ik worden!
Carpe Libertatem
  woensdag 26 september 2007 @ 18:31:28 #111
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53493076
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
NOG meer kinderkadootjes voor de boeren

Ik ga ook kinderen nemen en CDA-er worden. Schatrijk ga ik worden!
De overheid heeft redelijk gunstige regelingen voor ouderschapsverlof; Ik heb wel eens berekend hoeveel kinderen je per jaar moest krijgen wilde je helemaal niet meer op je werk hoeven te verschijnen.

Het enige vervelende is natuurlijk dat kinderen ontzettend veel meer werk zijn dan welke baan dan ook.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53493104
Nee, het is mij nu echt duidelijk.
  woensdag 26 september 2007 @ 18:47:14 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53493495
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

.
Dieren geen recht op generaal pardon

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 26 september 2007 @ 18:48:13 #114
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53493526
Hij was natuurlijk nog geen vijf jaar binnen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 26 september 2007 @ 18:55:36 #115
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53493678
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:48 schreef gronk het volgende:
Hij was natuurlijk nog geen vijf jaar binnen.
Dat werd ook tegen de Joden in vernietigingskampen gezegd.
  woensdag 26 september 2007 @ 18:57:45 #116
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53493725
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat werd ook tegen de Joden in vernietigingskampen gezegd.
Telefoon van de heer godwin: of je wat minder herrie kunt maken.
  woensdag 26 september 2007 @ 18:58:52 #117
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53493755
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:57 schreef gronk het volgende:

[..]

Telefoon van de heer godwin: of je wat minder herrie kunt maken.
Van Hitler moesten we ook al stil zijn.
  woensdag 26 september 2007 @ 19:04:47 #118
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53493892
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:58 schreef Sidekick het volgende:

Van Hitler moesten we ook al stil zijn.
Nah, die marcherende massa's maakten anders best een herrie hoor.
pi_53494391
Ik denk dat ik maar 's op pad moet richting m'n generale repetitie...
pi_53494633
Wie noemt z'n bruinvis nou Silke. .
quote:
Louis Farrakhan African Name Generator Results
Throw away the white man's name of: silke

From this day forward, you shall be known by all your brothers and sisters as: Shekwan
pi_53494666
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Elseetje het volgende:
Ik denk dat ik maar 's op pad moet richting m'n generale repetitie...
Dat denk ik ook.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53494698
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef kLowJow het volgende:
Wie noemt z'n bruinvis nou Silke. .
[..]
Mijn vis heet Eichmann.
pi_53494753
'navond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53494810
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:36 schreef sigme het volgende:
'navond.
pi_53494836
Hmm. Was er niet laatst een rel met een SP-partijblad-hoofdredacteur, en censuur enzo?
quote:
CDA-instituut mag hoofdredacteur ontslaan

ANP

UTRECHT - Het wetenschappelijk instituut van het CDA mag van de kantonrechter in Utrecht hoofdredacteur Thijs Jansen van het blad Christen Democratische Verkenningen (CDV) ontslaan, maar moet hem wel een ontslagvergoeding betalen.

De rechter vindt dat Jansen op z'n ‘minst genomen de grenzen van de redactionele vrijheid heeft opgezocht, zo niet bij tijd en wijle heeft overschreden.’ Daardoor ‘ontbreekt nu de benodigde vertrouwensbasis om de arbeidsovereenkomst nog langer te laten voortduren.’

De rechter vindt echter ook dat ‘niet is gebleken dat Jansen is tekortgeschoten in de uitoefening van zijn taak als wetenschappelijk medewerker.’ Ook is niet gebleken dat de ontstane situatie ‘uitsluitend of grotendeels aan Jansen te wijten is.’

De problemen begonnen in juni 2005, toen Jansen in een artikel toenmalig CDA-minister Aart Jan de Geus verweet er een potje van te maken. Ook had hij kritiek op het zorgstelsel, dat ‘uit de koker’ van het wetenschappelijk instituut van het CDA kwam. De aanhoudende kritiek van Jansen leidde tot botsingen met toenmalig directeur Ab Klink van het instituut, de huidige minister van Volksgezondheid.

Thijs Jansen zegt in een reactie op het vonnis dat het Wetenschappelijk Instituut er de rechter niet van heeft kunnen overtuigen dat sprake was van disfunctioneren. Wel dat de grensgeschillen over de reikwijdte van de hoofdredactionele vrijheid ten koste zijn gegaan van het vertrouwen.
http://www.volkskrant.nl/(...)fdredacteur_ontslaan
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53494928
Oh ja, hier had ik ook al wel eens op gewezen.
Boeit niemand ene ruk, natuurlijk.
quote:
Groep tbs'ers krijgt onbedoeld levenslang

DEN HAAG - Nederland telt tenminste achttien tot tbs veroordeelden die vanwege een maas in de wet levenslang opgesloten dreigen te blijven. Het betreft illegalen en ongewenste vreemdelingen die geen recht hebben op proefverlof en daardoor - ook als ze uitbehandeld zijn - niet kunnen terugkeren in de maatschappij. Dat bevestigt een woordvoerder van het ministerie van Justitie.
Tbs, terbeschikkingstelling, is een maatregel die opgelegd wordt om de kans op herhaling van een misdrijf te verminderen door de veroordeelde in een speciale kliniek te behandelen.

Volgens advocaat Florimond Wassenaar, die twee illegale tbs'ers bijstaat, zitten twintig tot dertig tbs'ers, die illegaal in Nederland verblijven, mogelijk levenslang vast in een kliniek. Justitie staat (begeleid) verlof niet toe, waardoor rechters vervolgens niet in staat zijn de tbs-maatregel op te heffen. Voorwaarde daarvoor is dat de bewoner van een kliniek heeft aangetoond dat hij geen gevaar meer vormt voor de samenleving.

De Tweede Kamer buigt zich later dit jaar over een wetswijziging aangaande illegale tbs'ers. Als die wordt aangenomen, kunnen ze worden uitgewezen naar het land van herkomst, op voorwaarde dat er een uitleveringsovereenkomst is en zij daar in een 'passende voorziening' worden ondergebracht. Nu wordt uitlevering nog bemoeilijkt doordat weinig landen een met tbs vergelijkbaar behandelsysteem hebben.
Wat zijn nou 18 mensen, nou ja, mensen: illegale criminelen.

http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=100492
pi_53494937
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Mijn vis heet Eichmann.
Die van mij Yitzhak. We zullen het wel nooit eens worden.
  woensdag 26 september 2007 @ 19:48:10 #128
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53495058
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:42 schreef sigme het volgende:
Oh ja, hier had ik ook al wel eens op gewezen.
Boeit niemand ene ruk, natuurlijk.
[..]

Wat zijn nou 18 mensen, nou ja, mensen: illegale criminelen.

http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=100492
Gewoon uitzetten die hap. Dan maar geen passende voorziening.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53495130
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:48 schreef Gabry het volgende:

[..]

Gewoon uitzetten die hap. Dan maar geen passende voorziening.
Dat mag de overheid niet van de overheid.

Bovendien moet de overheid in deze gevallen ook nog rekening houden met het oordeel van de behandelende artsen - en die zijn zelden te spreken over de stress die mogelijke uitzetting met zich meebrengt voor de betrokkenen.
  woensdag 26 september 2007 @ 19:52:14 #130
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53495165
Van mij mag het uitzettingsbeleid voor het TBS-beleid gaan. Anders moeten wij voor hen opdraaien. Liever kwijt dan rijk. Misschien kan de straf omgezet worden in een gevangenisstraf, als mogelijke oplossing.
pi_53495245
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:52 schreef Gabry het volgende:
Van mij mag het uitzettingsbeleid voor het TBS-beleid gaan. Anders moeten wij voor hen opdraaien. Liever kwijt dan rijk. Misschien kan de straf omgezet worden in een gevangenisstraf.
Tsja, niet gehinderd door dingen als rechtsstaat kan dat. Ik vind het altijd wat raar als mensen dat prefereren. Dat beetje geld ( ) is belangrijker dan rechtsbescherming voor burgers?
  woensdag 26 september 2007 @ 19:59:21 #132
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53495393
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja, niet gehinderd door dingen als rechtsstaat kan dat. Ik vind het altijd wat raar als mensen dat prefereren. Dat beetje geld ( ) is belangrijker dan rechtsbescherming voor burgers?
Ze zijn hier illegaal. Met enkel uitzetten komen ze er nog makkelijk mee weg, aangezien ze zoiezo al het land uit gezet zouden moeten worden. Dat de illegale crimineel is rechtvaardigt zijn verblijf niet. Een korte gevangenisstraf voor het delict en ze komen er juist beter vanaf, aangezien TBS in Nederland voor een onbepaalde tijd is, en zelfs kan oplopen tot levenslang.
quote:
Tbs, terbeschikkingstelling, is een maatregel die opgelegd wordt om de kans op herhaling van een misdrijf te verminderen door de veroordeelde in een speciale kliniek te behandelen.
Als hij uitgezet is, dan is er geen kans op herhaling. Er is dus geen noodzaak om hen onnodig lang vast te houden in Nederland.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gabry op 26-09-2007 20:05:14 ]
pi_53495511
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ze zijn hier illegaal. Met enkel uitzetten komen ze er nog makkelijk mee weg, aangezien ze zoiezo al het land uit gezet zouden moeten worden. Dat de illegale crimineel is rechtvaardigt zijn verblijf niet. Een korte gevangenisstraf voor het delict en ze komen er juist beter vanaf, aangezien TBS in Nederland voor een onbepaalde tijd is.
Ja hehe, maar eh.. zo zit het dus wettelijk niet in elkaar he. Borrelpraat.
En "ze komen er juist beter vanaf" wat is dat, een argument?
  woensdag 26 september 2007 @ 20:07:18 #134
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53495609
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja hehe, maar eh.. zo zit het dus wettelijk niet in elkaar he. Borrelpraat.
Dat ligt in de handen van de wetgever, natuurlijk. Straffen kunnen wel vaker omgezet worden. Van gevangenis naar taak naar boete e.d..
pi_53495671
quote:
Homohuwelijk bestond al in de middeleeuwen

In Frankrijk mochten mannen legaal samenleven

In de Franse samenleving aan het einde van de middeleeuwen bestond een wettelijke basis voor het samenwonen van mannen, voor wat we nu een homohuwelijk noemen. Dat schrijft het Belgische wetenschappelijke tijdschrift EOS na onderzoek van historicus Alan Tulchin. Indien een duo was verbonden door een zogenaamd "affr๊rement", een soort broederschap, had dit partnerschap nagenoeg dezelfde rechten en plichten als een ‘normaal’ huwelijk of samenlevingsverband. Tulchin: “V๓๓r de moderne tijd hield de westerse gezinsstructuur veel meer variatie in dan we ons vandaag realiseren.”

Alan Tulchin heeft voorbeelden van de "affr๊rement" gevonden. Dit broederschapscontract werd afgesloten bij een notaris en gaf beide mannen ongeveer dezelfde plichten en rechten als in een huwelijk tussen man en vrouw. Hun bezit werd gemeenschappelijk verklaard en de mannen werden vastgelegd als elkaars erfgenamen.

Of deze stellen zich naar buiten toe gedroegen als een paar dat liefde voor elkaar voelde, is onbekend. Eveneens weten we niet of die relaties naast legaal ook seksueel waren. Tulchin: “De samenwonende mannen hielden van elkaar en de gemeenschap aanvaardde dat. Wat er vervolgens gebeurde, staat niet in de contracten."
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/36805246/
pi_53495672
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef sigme het volgende:
En "ze komen er juist beter vanaf" wat is dat, een argument?
Gabry heeft het beste voor met illegale TBS'ers.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:10:25 #137
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53495735
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk wil ik niets met hen te maken hebben.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:18:10 #138
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53495945
quote:

Ja, dat doet met denken aan die beroemde sociaal-vaardige exittoespraakje: 'Janssen, ik denk dat het voor jou en ons veel beter is als jij je horizon eens gaat verbreden. Daarom hebben we besloten dat je met ingang van volgende maand veel meer tijd aan je hobby's kunt gaan besteden. '

pi_53496044
War Ensemble. Dag.
pi_53496054
quote:

[..]

woensdag 26 september 2007 @ 20:26:17 #141
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53496271
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef Floripas het volgende:
Oh. Hallo.
Oh, je hebt het nou zeker opeens te druk voor ons, hmm?
  woensdag 26 september 2007 @ 20:33:06 #143
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53496348
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, je hebt het nou zeker opeens te druk voor ons, hmm?
Nah, die is nou als een dolle zich in aan het lezen in de crewfora, plus dat ze met rode oortjes zit te smullen van alle usernotes
  woensdag 26 september 2007 @ 20:34:01 #144
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53496377
Ach, ik heb ook allemaal usernotes bij jullie staan.
pi_53496407
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Nah, die is nou als een dolle zich in aan het lezen in de crewfora, plus dat ze met rode oortjes zit te smullen van alle usernotes
Nee, daarvoor kan ze te snel lezen om dat enige aanslag op haar tijd te laten zijn, en vooral veel te snel oordelen. In crewfora en notes is echt geen bal te beleven.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:37:01 #146
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53496475
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef Gabry het volgende:
Ach, ik heb ook allemaal usernotes bij jullie staan.
Zoiets, bedoelde je?

woensdag 26 september 2007 @ 20:40:39 #147
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53496581
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef sigme het volgende:

Nee, daarvoor kan ze te snel lezen om dat enige aanslag op haar tijd te laten zijn, en vooral veel te snel oordelen.
Ja, vreselijk irritant is dat van d'r.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:51:16 #148
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_53496904
Flory? Mod van SEX of zo?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 26 september 2007 @ 20:52:04 #149
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53496934
pi_53496951
PJO . Wat zag ik nou, heb je de knoop doorgehakt?

Floripas -> C&H.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')