Wat doe jij in OUD?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:23 schreef Reya het volgende:
Gespot in OUD:
[..]
Werkt Autodidact toevallig bij een consultatiebureau?![]()
Voel je je geïntimideerd?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Fastmatti het volgende:
Er zijn hier tegenwoordig meer blauwen dan normale mensen![]()
Natuurlijk niet. Je komt uit Groningen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben normaol!
Kan het me voorstellen als het forum achter de schermen bevolkt wordt door types als de OUD-mods.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Fastmatti het volgende:
Er zijn hier tegenwoordig meer blauwen dan normale mensen![]()
Dit kan toch iedereen bedenken. Gezond verstand is er kennelijk echt niet meer bijquote:Op woensdag 26 september 2007 13:03 schreef Floripas het volgende:
http://nu.nl/news/1249788(...)erheid_en_angst.html
Die volwassen baby op de foto, had ik het over.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch iedereen bedenken. Gezond verstand is er kennelijk echt niet meer bij![]()
Vervolmaker.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:04 schreef Sidekick het volgende:
En nu ik er ben zijn we compleet.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die volwassen baby op de foto, had ik het over.
Zeg, gebeurt er nog wat op het exemplarische weblog?quote:
vind je dat normoal ofsow?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben normaol!
Ik doe er iig niet geheimzinnig over.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je komt uit Groningen.
In de SC achter de schermen valt er weinig te smullen.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen als het forum achter de schermen bevolkt wordt door types als de OUD-mods.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeg, gebeurt er nog wat op het exemplarische weblog?
quote:De opgevraagde pagina kon niet worden gevonden.
Zijn daar geen reltopics om van te smullen?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In de SC achter de schermen valt er weinig te smullen.
Het weblog geeft ruimte aan een jongere generatie weblogs, hoe nobel.quote:
Alleen topics waar gefrustreerde crewleden Fok iets te serieus nemen. Dat verveelt ook na een tijdje.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:22 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zijn daar geen reltopics om van te smullen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik doe er iig niet geheimzinnig over.![]()
Hier wel dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In de SC achter de schermen valt er weinig te smullen.
De topics waar voorstellen gedaan worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen topics waar gefrustreerde crewleden Fok iets te serieus nemen. Dat verveelt ook na een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |