Preciesquote:Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef Remzz het volgende:
Het boeit gewoon niemand, een vlees tax okee dan betaal ik 10 cent meer voor mijn vlees. Belastingverhoging van 1% okee dan betaal ik 10 euro meer voor mijn tv.... Sorry hoor maar het zal mij echt boeien....
Blijkbaar leef ik dan in een donkere SM-kelderquote:Op donderdag 27 september 2007 17:43 schreef .punt. het volgende:
[quote]Op woensdag 26 september 2007 20:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden? Ik denk dat met zulke criteria alleen Zweden, Luxemburg en Zwitserland hier aan kan tippen. Als je je levensgeluk laat afhangen van de politiek, dan is het overigens ook wel treurig met je gesteld...
[/quote
hier noem je toch al 3 landen,
je hoeft je levensgeluk niet af te hangen van de politiek, maar de politiek maakt wel een hoop uit, inkomen, regels, recreatie etc etc.
als jij wilt zeggen dat jij je geluk niet voor een deel af laat hangen van de politiek dan leef je warschijnlijk in een donkere sm kelder oid.
Pol pot is er niks bijquote:Op woensdag 26 september 2007 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom niemand wat doet:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:57 schreef meisterfens het volgende:
Geen idee. Maar we zijn net een kudde makke schapen
In jouw slaapgemeenschap ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:13 schreef LXIV het volgende:
Zo lang de Nederlander iedere avond nog steeds een biertje en een schaaltje bitterballen heeft, en er kwissen op tv zijn, zal hij nooit uit zijn luie stoel komen. Dat is zijn aard nu eenmaal.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:25 schreef Isegrim het volgende:
Om de één of andere reden krijg je mensen niet meer op de been tegenwoordig. Ik wil gráág protesteren tegen alle onzinmaatregelen. Nu weer het inperken van koopzondagen, helemaal schijtziek word ik ervan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk iemand of een groep zijn die een demonstratie op poten kan zetten. Vind maar zo'n iemand die organisatorisch handig is...
We zijn te rijk en echte problemen zijn te ingewikkeld. De huizen onzin in Amerika? Files, gezondheidszorg?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie organiseerde vroeger de demonstraties tegen de kernwapens? Daar liep de halve bevolking in mee. Het boeit mensen niet genoeg meer. We zijn zelfgenoegzaam geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |