strak planquote:Op woensdag 26 september 2007 10:00 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik stel voor dat we de fakkels erbij gaan pakken en massaal naar Den Haag gaan!
Ben gister in Den Haag geweest...quote:Op woensdag 26 september 2007 10:00 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik stel voor dat we de fakkels erbij gaan pakken en massaal naar Den Haag gaan!
...ik denk dat er genoeg mensen zijn in dit land die wel een goede demonstratie willen organiseren. Ik denk alleen dat het de Nederlanders niet genoeg boeit om eens echt massaal op te komen dagen. Misschien zijn we ook wel te laf...dat vroeg ik me dus af. wat heb je aan een demonstratie met 1000 mensen... dat geeft geen boodschap. Als je met een miljoen bij het torentje van de Balk staat, dan gaat er misschien een lampje branden.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:03 schreef Xtreem het volgende:
Nou Krea, wat let je om het zelf te organiseren?
Ik doe mee!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik denk dat er genoeg mensen zijn in dit land die wel een goede demonstratie willen organiseren. Ik denk alleen dat het de Nederlanders niet genoeg boeit om eens echt massaal op te komen dagen. Dat is namelijk teveel moeite. wat heb je aan een demonstratie met 1000 mensen... dat geeft geen boodschap. Als je met een miljoen bij het torentje van de Balk staat, dan gaat er misschien een lampje branden.
Ik zie echt geen verschil met de vorige Balkenende kabinetten...quote:Op woensdag 26 september 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Men komt niet in opstand omdat "men" massaal voor deze teringzooi gekozen heeft!
Men wou toch een fijn links kabinet? Nou, dat hebben ze nu. En je ziet wat er van komt. Massale onvrede, onredelijkheid en graaigraaigraai gedrag.
Lekker sociaal hoor!
Joh, ben je het Malieveld een jaar of 3 al weer vergeten?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:06 schreef maffemuts het volgende:
Omdat het gewoon weg geen enkele functie heeft om hier tegen te protesteren of om wat voor actie dan ook te voeren.
Stel dat jij een staking zou organiseren, moet je ten eerste kijken of er in het gebied waar je dit wil doen geen samenscholingsverbod geld. maar stel dat dit niet het geval is, zullen ze er geen moment aan twijfelen als jij je ventileert tegen over een enthousiaste menigte die de standpunten onder steunen, je van het podium af te slepen wegens wangedrag in openbaar/ ordeverstoring of wat dan ook in die trand.
En bij het vorig kabinet kwamen we wel in opspraak?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Men komt niet in opstand omdat "men" massaal voor deze teringzooi gekozen heeft!
Men wou toch een fijn links kabinet? Nou, dat hebben ze nu. En je ziet wat er van komt. Massale onvrede, onredelijkheid en graaigraaigraai gedrag.
Lekker sociaal hoor!
Komt omdat je tegenwoordig blijkbaar geen geld meer hebt om een goeie bril te kopen ofzo.... want je ziektekosten gaan met tig procent omhoog..quote:Op woensdag 26 september 2007 10:11 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik zie echt geen verschil met de vorige Balkenende kabinetten...
Was het bij het vorige kabinet ook zo dat alle krantenkoppen openden met hele sombere en boze koppen over de lastenverzwaring na Prinsjesdag?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En bij het vorig kabinet kwamen we wel in opspraak?
Dom rechts gelul
Dat was met die vernieuwing ook al zo.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt omdat je tegenwoordig blijkbaar geen geld meer hebt om een goeie bril te kopen ofzo.... want je ziektekosten gaan met tig procent omhoog..
Balkenende I t/m III was bezuinigen (lees: de overheid gaf minder uit, dus ook minder aan de zielige mensjes)quote:Op woensdag 26 september 2007 10:11 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik zie echt geen verschil met de vorige Balkenende kabinetten...
Ik ben behoorlijk zielig, maar ik krijg niksquote:Op woensdag 26 september 2007 10:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Balkenende I t/m III was bezuinigen (lees: de overheid gaf minder uit, dus ook minder aan de zielige mensjes)
Balkendende IV is lastenverzwaring (lees: tig belastingen omhoog doen, om maar wat meer aan de zielige mensjes te kunnen geven)
True.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:23 schreef CasB het volgende:
Hebben we een links kabinet? Weinig van gemerkt, door die westerwind is de pvda een beetje naar rechts gewaaid lijkt het wel...en soms weer naar links... maar meestal met de wind mee...
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef Remzz het volgende:
Het boeit gewoon niemand, een vlees tax okee dan betaal ik 10 cent meer voor mijn vlees. Belastingverhoging van 1% okee dan betaal ik 10 euro meer voor mijn tv.... Sorry hoor maar het zal mij echt boeien....
En zolang Nederlanders niet inzien hoe belangrijk die Europese grondwet voor Nederland is moet je Nederlanders er ook niet over later stemmen.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Anyway. het ging dus niet om de inhoud perse. maar waarom mensen er niets tegen willen/kunnen doen behalve zeiken in de pauze.
Lekker betrokken instelling. Ik wil je nog wel eens horen als je ineens niet meer rondkomt omdat je energie-leverancier z'n prijzen met 50% verhoogt 'voor het milieu'. En waar blijft het geld? Dat gaat naar 40 kansenwijken. Oftewel: dat gaat op aan ambtenaren die kansloze plannen maken. En wat doen we ertegen? We klagen tijdens de koffie...quote:Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef Remzz het volgende:
Het boeit gewoon niemand, een vlees tax okee dan betaal ik 10 cent meer voor mijn vlees. Belastingverhoging van 1% okee dan betaal ik 10 euro meer voor mijn tv.... Sorry hoor maar het zal mij echt boeien....
Klopt, ik snap ook echt wat het grote probleem met Irak is. Volgens mij zijn er genoeg problemen in mijn directe omgeving waar ik me druk om zou kunnen maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En Irak interesseert ze ook geen hol. Ver-van-het-bed-show.
CDA en CU zijn conservatieve partijen, en zijn samen veel groter dan de PvdA. Het is dus eerder een kabinet rechts van het midden.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met name dit nieuwe linkse kabinet
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
In mijn optiek is Nederland in snel tempo zwaar aan het verloederen.
Been therequote:Hoe beter je baan hoe harder je gepakt wordt.
Done thatquote:Hoe rijker je bent, hoe aantrekkelijker het wordt om te vertrekken.
Heerlijk, zoveel betrokkenheidquote:Op woensdag 26 september 2007 10:39 schreef tequi3 het volgende:
Als jij ervoor kan zorgen dat ik een dagje vrij kan krijgen
Die 35 miljard moet ook nog gefinancieerd worden.....quote:Op woensdag 26 september 2007 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kwam er een onafhankelijk rapport van een vooraanstaand team waarin werd gesteld dat met 35mld euro investering de files in Nederland met 80% zouden verminderen. Het zou vervolgens meer opleveren dan het kost en bovendien het milieu enorm sparen. Niemand die je erover hoort. Niemand die opstaat en een statement maakt. Slap in mijn optiek.
Lijkt me goed idee, paar miljoen minder mensen. Minder files, meer huizen....quote:Op woensdag 26 september 2007 10:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Om al deze redenen is het aantal emigrerende jongeren groter dan ooit!
Mensen zijn moe van protesteren tegen ivoren torentjes... Gewoon weggaan, en dit land laten verrotten.
Jammer joh... ik heb rechts gekozen....quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het bij het vorige kabinet ook zo dat alle krantenkoppen openden met hele sombere en boze koppen over de lastenverzwaring na Prinsjesdag?
Dom links struisvogel gedrag.. er is niets aan de hand hoor! Kopje thee??
Nog zoiets belachelijks. Omdat wij al decennia lang NIETS zeggen, komen de politici ermee weg. Stadsgrenzen waarbuiten niet gebouwd mag worden. Heel erg tof hoor als je geld hebt, dan kun je lekker hutjemutje wonen omdat om elke vierkante meter gevochten wordt (en die ook nog eens astronomisch duur zijn), terwijl ruim 83% van heel Nederland is bedekt met weilanden. Geef 10% vrij en Nederland heeft geen woningnood meer en de huizen worden weer betaalbaar. Maar nee, we laten ons betuttelen.quote:
Tel dat eens op, wordt een aardig bedrag.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef Remzz het volgende:
En zolang Nederlanders niet inzien hoe belangrijk die Europese grondwet voor Nederland is moet je Nederlanders er ook niet over later stemmen.
Komt wel: ongezonde voedingstoelagquote:Op woensdag 26 september 2007 10:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Met gebak, daar zit nog geen toeslag op
zullen alle mensen die al een huis hebben fijn vinden. Zeker ook met de vergrijzing in het vooruitzicht waarbij er uiteindelijk toch minder huizen nodig zullen zijn en de milieu-normen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog zoiets belachelijks. Omdat wij al decennia lang NIETS zeggen, komen de politici ermee weg. Stadsgrenzen waarbuiten niet gebouwd mag worden. Heel erg tof hoor als je geld hebt, dan kun je lekker hutjemutje wonen omdat om elke vierkante meter gevochten wordt (en die ook nog eens astronomisch duur zijn), terwijl ruim 83% van heel Nederland is bedekt met weilanden. Geef 10% vrij en Nederland heeft geen woningnood meer en de huizen worden weer betaalbaar. Maar nee, we laten ons betuttelen.
het grote probleem voor jou is, dat 1e is niet het geval. Oh ja, er zijn vast veel mensen die het echt voelen als vlees duurder wordt, maar dan krijg je compensatiegedrag (men koopt iets anders). Omdat de algemene welvaart hoog genoeg is zal niemand ooit echt in de problemen komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lekker betrokken instelling. Ik wil je nog wel eens horen als je ineens niet meer rondkomt omdat je energie-leverancier z'n prijzen met 50% verhoogt 'voor het milieu'. En waar blijft het geld? Dat gaat naar 40 kansenwijken. Oftewel: dat gaat op aan ambtenaren die kansloze plannen maken. En wat doen we ertegen? We klagen tijdens de koffie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |