Dan snap ik niet dat ze softdrugs niet legaliseren, daaraan moeten ze jaarlijks toch ook wel 1 miljartd aan accijnsen en normale belastingafdracht binnen kunnen halen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is helemaal niet de bedoeling dat er minder vlees gegeten wordt, het gaat om meer inkomsten voor de staat. Kan je de accijnsverhogingen op sterke drank herinneren?
Ergo, die overheidsbemoeienis werkt voor geen meterquote:Op woensdag 26 september 2007 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als stevige roker en drinker kan ik me dat niet alleen herinneren maar heb er dagelijks last van.
internationale druk.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze softdrugs niet legaliseren, daaraan moeten ze jaarlijks toch ook wel 1 miljartd aan accijnsen en normale belastingafdracht binnen kunnen halen.
Ow, pardon. Ik begreep je inderdaad verkeerd.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet
De accijns werd fors verhoogd, en ineens liep de verkoop sterk terug, de inkomsten daalden sterk. De maatregel werd "gecorrigeerd"
Juist.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:15 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Ow, pardon. Ik begreep je inderdaad verkeerd.
Toen mensen massaal uitweken naar Duitsland en Belgie om daar hun drank te kopen en het kabinet zich de tyfus schrok.
steak is alleen niet vet. het is zelfs erg mager.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Komt er op een vette steak trouwens dubbele belasting straks? Dus één milieutoeslag en één ongezondheidstax oid?
Vul je favoriete, niet magere, stuk vlees in dan.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
steak is alleen niet vet. het is zelfs erg mager.
Een driedubbele zelfs, want er gaat sowieso BTW over de accijnzen.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Komt er op een vette steak trouwens dubbele belasting straks? Dus één milieutoeslag en één ongezondheidstax oid?
Helaas vaak wel, maar een goede steak is prachtig vet en gemarmerdquote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
steak is alleen niet vet. het is zelfs erg mager.
dan nog is het vet erg gezond. net als roomboter. maar dat weet jij als geen ander. ik hoop maar dat de overheid het ook weet.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helaas vaak wel, maar een goede steak is prachtig vet en gemarmerd
VET IS SLECHT WANT SONJA ZEGT DAT HET SLECHT IS DAT WEET JE TOCH KAMERAAD ZOALSHETIS?!1111quote:Op woensdag 26 september 2007 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan nog is het vet erg gezond. net als roomboter. maar dat weet jij als geen ander. ik hoop maar dat de overheid het ook weet.
quote:You know, I don’t think there’s a single piece of meat in this stew. Looks like meat. Tastes like meat. It isn’t meat at all. Doubleplus good!
Nog niet, maar ze zijn er mee bezig, voorspelling was binnen 20 jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Over bacteriën gesproken: Je schijnt vlees gewoon te kunnen kweken zonder beest.
Dat zou inderdaad ideaal zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 12:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Het zou wenselijk zijn om gelijk biologisch vlees dan goedkoper te maken met behulp van subsidie voor biologische boeren.
Vandaar dat vlees deel uitmaakt van de pyramide he?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vlees is geen levensbehoefte. Een mens kan prima zonder leven, helemaal in deze tijd vol alternatieven. Mensen dénken alleen dat het een levensbehoefte is en hun godgegeven recht om het te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
dat mag dan weer niet van de EUquote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ideaal zijn
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |