Het zou eens tijd worden dat er een oorlog uitbreekt hier...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:23 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik woon ook vlakbij Jumbo/Veemarkt. Alleen gister gingen ze er vuurwerk afsteken en het leek echt vlak voor mijn raam en ik schrok wakker.
Het is nog niet eens november joh, dan moet je geen vuurwerk gebruiken.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat er oorlog was uitgebroken, jezus mina.
het is nu definintief dat ik daar niet naar toe ga. kwam thuis van mn werk en zag een smsje dat ze inmiddels al een verhuurder hebben gevonden. jammer dat ik t niet gezien kon hebben, maar de eerste indrukken waren niet al te best.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:23 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik woon ook vlakbij Jumbo/Veemarkt. Alleen gister gingen ze er vuurwerk afsteken en het leek echt vlak voor mijn raam en ik schrok wakker.
Het is nog niet eens november joh, dan moet je geen vuurwerk gebruiken.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat er oorlog was uitgebroken, jezus mina.
Ja als je een aanbod hebt moet je ook direct reageren, die kamers hoe slecht dan ook zijn heel snel pleite. En om eerslijk te zijn voor het bedrag waar jij voor wilt huren moet je niet al te kieskeurig zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:54 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het is nu definintief dat ik daar niet naar toe ga. kwam thuis van mn werk en zag een smsje dat ze inmiddels al een verhuurder hebben gevonden. jammer dat ik t niet gezien kon hebben, maar de eerste indrukken waren niet al te best.
heb ook direct gereageerd, maar kon ivm mijn werk niet eerder, maar geeft niet.. heel erg verliefd op de Kamperpoort ben ik niet.:P.. ach ja.. en voor dat bedrag.. het is niet als in D*venter.. je hebt kamers waar je 300 euro in een kutwijk betaald voor 12m2 en je hebt ook kamers van 18m2 op een mooie plek voor 250 euro.. zit ook een dosis geluk bij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja als je een aanbod hebt moet je ook direct reageren, die kamers hoe slecht dan ook zijn heel snel pleite. En om eerslijk te zijn voor het bedrag waar jij voor wilt huren moet je niet al te kieskeurig zijn
Ik ben blij toe, dat Zwolle geen Deventer is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef ghizzer het volgende:
[..]
heb ook direct gereageerd, maar kon ivm mijn werk niet eerder, maar geeft niet.. heel erg verliefd op de Kamperpoort ben ik niet.:P.. ach ja.. en voor dat bedrag.. het is niet als in D*venter.. je hebt kamers waar je 300 euro in een kutwijk betaald voor 12m2 en je hebt ook kamers van 18m2 op een mooie plek voor 250 euro.. zit ook een dosis geluk bij.
wat betreft de huurprijzen ik niet. qua schoonheid van stad wel. Zwolle pwnt Deventer big time! Zwolle is vet, Deventer niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben blij toe, dat Zwolle geen Deventer is.![]()
Tja, schoonheid heeft zijn prijsquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:42 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wat betreft de huurprijzen ik niet. qua schoonheid van stad wel. Zwolle pwnt Deventer big time! Zwolle is vet, Deventer niet.
tja.. dat schoonheid z'n prijs weet, daar ben ik nu wel achterquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tja, schoonheid heeft zijn prijs
Je kunt voor weinig inDeventer
wonen, of voor wat meer geld in
Zwolle
.
Best vreemd btw, ik ben nooit in Deventer geweest. Maar zodra je in Zwolle woont krijg je automagisch een hekel aan Deventerquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tja, schoonheid heeft zijn prijs
Je kunt voor weinig inDeventer
wonen, of voor wat meer geld in
Zwolle
.
Best vreemd btw, ik woon nu ruim 4 jaar in Deventer op kamers. Maar zodra je in Zwolle komt hou je opeens van een echte stad met zelfs een paar grachten wat er nog uitziet als een échte vesting en krijg je automatisch een hekel aan het criminele rode arbeidersdorp genaamd Deventer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Best vreemd btw, ik ben nooit in Deventer geweest. Maar zodra je in Zwolle woont krijg je automagisch een hekel aan Deventer
Wat die printer zegt!quote:
Dan wel een all-in-one printer anders kan ie niet kopieërenquote:
Noppes. NIks. Nada.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:42 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle!! Nog enerverende dingen gebeurd hier lately?
Opeens rete druk met werk. Ik blijf erbij dat mijn werk een stuk relaxter zou zijn zonder developers en users...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:42 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle!! Nog enerverende dingen gebeurd hier lately?
He buuf! Het is in Apeldoorn, is erg relaxed. Half uurtje tuffen met radiootje aan, sigaretje erbij.... je suis tevreden...........werd wel s tijd na dat ontzorggedoe. Jullie allebei dus ook druk met de arbeit?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:42 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Noppes. NIks. Nada.
Hoe bevalt het werk in Apeldoorn? Of was het Amersfoort?
Tof!!! En sterkte Croli http://www.korrelatie.nl/?themeID=17quote:Op donderdag 1 november 2007 12:13 schreef beelz het volgende:
Ik heb trouwens de werkgeversverklaringen binnengekregen dus met een beetje mazzel wonen Croli en ik binnenkort samen![]()
roflquote:Op donderdag 1 november 2007 17:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Tof!!! En sterkte Croli http://www.korrelatie.nl/?themeID=17
Ik heb nog een kamer over van 8 bij 5,5. Met warm en koud water, afvoer, cv. etc. Ach laten we matsen voor ¤200 pm. 'ts wel een kruipruimte maar ja als je bed niet al te hoog is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:35 schreef ghizzer het volgende:
[..]
daar had ik ook al in gepost.nu maar even afwachten en hopen dat mensen mijn signature (blijven) lezen. Ik hou van Zwolle!
een kruipruimte is met mijn 2.05 meter denk ik niet heel wenselijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef The_Goeiste het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer over van 8 bij 5,5. Met warm en koud water, afvoer, cv. etc. Ach laten we matsen voor ¤200 pm. 'ts wel een kruipruimte maar ja als je bed niet al te hoog is.
Genoeg onzin zo, wonen in Zwolle is duur en met een grotere vraag dan aanbod blijven de prijzen hoog. Of je moet in zo'n zeekontainer in stadshagen gaan zitten, alhoewel die volgens mij ook nog vrij aan de prijs zijn.
Mijn Icon kan ook in de OP. Wie moet ik PM-en voor zo'n mooi vlaggetje op de kaart.
Je moet eerst door de selectieperiode komen voor we je in de OP zettenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef The_Goeiste het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer over van 8 bij 5,5. Met warm en koud water, afvoer, cv. etc. Ach laten we matsen voor ¤200 pm. 'ts wel een kruipruimte maar ja als je bed niet al te hoog is.
Genoeg onzin zo, wonen in Zwolle is duur en met een grotere vraag dan aanbod blijven de prijzen hoog. Of je moet in zo'n zeekontainer in stadshagen gaan zitten, alhoewel die volgens mij ook nog vrij aan de prijs zijn.
Mijn Icon kan ook in de OP. Wie moet ik PM-en voor zo'n mooi vlaggetje op de kaart.
ja.. dat is wel een lastige zaak, omdat je dan ook van de ander (financieel) afhankelijk bent, maar goed.. wie weet ooit.. thanx iig voor de tip(Y)quote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef The_Goeiste het volgende:
Oh ja, welke selectieperiode? Het hoeft niet per sé hoor. Vond het gewoon wel grappig als Zwollenaar dat er een Zwolle topic was. En zo'n vlaggetje is dan ook wel leuk.
@ghizzer, probeer anders eens met een paar medestudenten een flatje te huren. Heeft mijn vrouw destijds ook gedaan met z'n tweeen. Je komt dan gelijk in aanmerking voor huursubsidie etc. Ze waren voor ¤200,- pp klaar met een loei van een flat en zelfs een flinke garagebox in Holtenbroek. Vlakbij het winkelcentrum en op 20 minuten loopafstand van het centrum.
Je moet eerst bewijzen dat je kunt zuipenquote:Op zondag 4 november 2007 15:44 schreef The_Goeiste het volgende:
Oh ja, welke selectieperiode? Het hoeft niet per sé hoor. Vond het gewoon wel grappig als Zwollenaar dat er een Zwolle topic was. En zo'n vlaggetje is dan ook wel leuk.
het is en blijft nog steeds mijn droom er ook op te mogen staan. maar goed, dat kan natuurlijk neit als ik nog in deventer woonquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Je moet eerst bewijzen dat je kunt zuipen
Voor mensen die in Deventer hebben gewoond hebben we een speciale selectieprocedure. Zo hebben we bijvoorbeeld een verklaring van geestelijke stabiliteit nodig en een bewijs van goed gedrag. Ook moet je, als je uit Deventer komt, een bekend gebouw in Deventer in de fik steken om te bewijzen dat je Deventer haat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:16 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het is en blijft nog steeds mijn droom er ook op te mogen staan. maar goed, dat kan natuurlijk neit als ik nog in deventer woon![]()
haha mooi man. Ik ben geboren in Doetinchem, ben 50 procent van de tijd in Varsseveld en de andere helft in Deventer. Maar puur om de studie. Ik ben geestelijk stabiel omdat ik erken dat ik heel graag uit Deventer weg wil en graag naar Zwolle toe ga. een bekend gebouw in Deventer in de fik steken wordt misschien wat lastig, maar heb nooit betreurd dat het huis van de buren tegenover afgebrand is. maar goed.. eerst maar even wat in Zwolle zien te vinden!quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Voor mensen die in Deventer hebben gewoond hebben we een speciale selectieprocedure. Zo hebben we bijvoorbeeld een verklaring van geestelijke stabiliteit nodig en een bewijs van goed gedrag. Ook moet je, als je uit Deventer komt, een bekend gebouw in Deventer in de fik steken om te bewijzen dat je Deventer haat.
Dan hadden ze jou afgewezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Voor mensen die in Deventer hebben gewoond hebben we een speciale selectieprocedure. Zo hebben we bijvoorbeeld een verklaring van geestelijke stabiliteit nodig en een bewijs van goed gedrag. Ook moet je, als je uit Deventer komt, een bekend gebouw in Deventer in de fik steken om te bewijzen dat je Deventer haat.
Ik kom niet uit Deventerrorquote:
Maak je weer vrienden Beelz?quote:
Meh, vrienden zijn voor emo's.quote:
Maareuh je bent afstuderend, dus dat is nog 6 monate max. Kun je niet beter een paar maandjes wachten en eens iets echts huren/kopen? (Geloof me als je eenmaal werkt heb je echt geen trek meer in zo'n studenten woning...)quote:Op donderdag 8 november 2007 10:11 schreef ghizzer het volgende:
ik kom oorspronkelijk ook niet uit Deventerror.. ik heb er alleen ongeveer 900 nachten gelogeerd. XD XD
ik ben afstuderend idd en ik hoop februari/maart klaar te zijn. ik ben zelf vrijgezel (vind ik overigens geen probleem, dus meld je vooral niet daarvoorquote:Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maareuh je bent afstuderend, dus dat is nog 6 monate max. Kun je niet beter een paar maandjes wachten en eens iets echts huren/kopen? (Geloof me als je eenmaal werkt heb je echt geen trek meer in zo'n studenten woning...)
Ik heb dit jaar een appartement gekocht, slechts 40m2. prima te doen als je alleen bent. Het probleem met kopen is dat je graag eerst wat vastigheid wilt hebben in je werk voordat je er aan begint. "Goedkope" woningen zijn best te vinden in Zwolle (Holtenbroek bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 8 november 2007 10:28 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik ben afstuderend idd en ik hoop februari/maart klaar te zijn. ik ben zelf vrijgezel (vind ik overigens geen probleem, dus meld je vooral niet daarvoor:p), maar hoef niet per se een grote woning te hebben. Mijn ouders wonen bv. in een heel doorsnee bungalow, niets groot, ook niet klein, maar gewoon heel standaard. Daar heb ik wel eens een paar weken (wanneer zij op vakantie waren) alleen gezeten en wist van gekkigheid niet wat ik met de ruimte aan moest. Het is tof om dan mensen uit te nodigen, maar dat kan ook niet altijd. Ik heb zelf aan een kamer genoeg. Maar bv. een flatje (3 kamers of zo.. aan de Ruusbroecstraat staan ze bv., woonde tot voor kort een vriend van mij) lijkt me wel ok. Ik ben alleen pas 22, heb geen kapitalen aan geld en sta bovendien niet ingeschreven als zijnde woningzoekend. Dan wordt het denk ik (met het oog op puntensystemen) al redelijk kansloos om in Zwolle wat te vinden. Bovendien is het ook zo dat wanneer ik mijn diploma op zak heb mijn huidige kamer moet verlaten en heb geen zin in nog een Deventer 'avontuur'.
ja inderdaad, daarom ook. Het liefst koop ik natuurlijk ook, maar met een bijbaantje ga je geen hypotheek los weken denk ik :p. Zonet voor de zoveelste x gereageerd bij Maxx Vastgoed, maar elke x is de kamer weer op voorbehoud verhuurd en verwijzen ze me naar het zogenaamde """"""up-to-date""""""" aanbod op de website. wat een baggerorganisatie.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een appartement gekocht, slechts 40m2. prima te doen als je alleen bent. Het probleem met kopen is dat je graag eerst wat vastigheid wilt hebben in je werk voordat je er aan begint. "Goedkope" woningen zijn best te vinden in Zwolle (Holtenbroek bijvoorbeeld).
Deltawonen heb ik nog niet geprobeerd, maar gezien mijn status als student die nog maar heel kort duurt, ik niet ingeschreven sta bij een onderwijsinstelling binnen de gemeente Zwolle en gezien het feit dat ik geen zin heb om 10 jaar op woonruimte te wachten om voldoende punten te hebben, lijkt me deze optie voor mij niet heel geschikt.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:57 schreef frame-saw het volgende:
Had je deltawonen.nl al geprobeerd of val ik in herhaling? Heb je ook punten, gewoon veel reageren op kamers die mss wel niet aan je eisen voldoen maar krijg je wel punten erbij.``
Nee heb je, ja kun je krijgen. Dus morgen naar deltaquote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Deltawonen heb ik nog niet geprobeerd, maar gezien mijn status als student die nog maar heel kort duurt, ik niet ingeschreven sta bij een onderwijsinstelling binnen de gemeente Zwolle en gezien het feit dat ik geen zin heb om 10 jaar op woonruimte te wachten om voldoende punten te hebben, lijkt me deze optie voor mij niet heel geschikt.
Ja zeker wel, als je niet ngeschreven staat bij een dagopleiding in Zwolle, dan kun je dag zeggen me tje handje naar je studentenwoning. Dat kun je wel ontwijken (daar zijn manieren voor) maar dat is op dit punt van het jaar niet te doenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef frame-saw het volgende:
De onderwijsinstelling heeft er niets mee te maken, en die punten stelt volgens mij ook niets voor eigenlijk.
Geintjequote:Op donderdag 8 november 2007 20:13 schreef ghizzer het volgende:
thanx mensen, thanx. ik zal morgen eens even met DeltaWonen gaan bellen. "Je bent zo wanhopig", nou.. dat valt wel mee hoor.. het valt alleen ff niet mee :p..
ik heb er heel lang over nagedacht, maar ik denk dat ik ondanks dit fantastische aanbod toch maar bedank.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:23 schreef frame-saw het volgende:
Je mag trouwens ook wel 270 betalen om bij mij in mn kamer te slapen. Op het balkon ofzo (a) Die is heel krap, succes dus.
Dan hou ik nog 80 euro over voor de huur. En 520 euro om van te eten etc. Goede deal.
liever heb ik voor mijzelf een kamer en lijkt me de deal derhalve nog niet goed genoeg. maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef frame-saw het volgende:
Je reageerde binnen 4 minuten joh.
Oké, 100 euro en ik kook elke avond voor je? Al moet je wel het eten betalen dan.
tja, neem aan dat jij hetzelf net zo serieus nam als dat ik dat deedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef frame-saw het volgende:
Oké. Jammer joh.
Nee succes met zoeken.
Ooo btw ik sta (alleen met naam en leeftijd) in de Stentor. Die van dinsdag, afdeling regio en daar staat een foto van mijn flat en mijn buurmeisje.
Wel een slecht stuk trouwens, maarja.
*checkt profiel*quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind het geen goede krant persoonlijk, maarja. Denk niet dat het op internet staat, was een hele spread.
En 11 jaar ouder.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
*checkt profiel*
vrouw + spread![]()
(ja ja ik ben een smerig ventje..)
geestelijk een jaar of 12quote:
ey waar is dat? en welkom.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik woon ook in Zwolle. Al 43 jaar. Sinds 17 jaar in Zwolle Zuid.
[ afbeelding ]
Dat monument staat aan het begin van Zwolle Zuid. Redelijk dichtbij het Windesheim college.quote:
Woon je daarin?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar fiets ik op zaterdag langs als ik naar de trainig fietsquote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar fiets ik op zaterdag langs als ik naar de trainig fiets
Nee, jij hebt cootiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |