Nee heb je, ja kun je krijgen. Dus morgen naar deltaquote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Deltawonen heb ik nog niet geprobeerd, maar gezien mijn status als student die nog maar heel kort duurt, ik niet ingeschreven sta bij een onderwijsinstelling binnen de gemeente Zwolle en gezien het feit dat ik geen zin heb om 10 jaar op woonruimte te wachten om voldoende punten te hebben, lijkt me deze optie voor mij niet heel geschikt.
Ja zeker wel, als je niet ngeschreven staat bij een dagopleiding in Zwolle, dan kun je dag zeggen me tje handje naar je studentenwoning. Dat kun je wel ontwijken (daar zijn manieren voor) maar dat is op dit punt van het jaar niet te doenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef frame-saw het volgende:
De onderwijsinstelling heeft er niets mee te maken, en die punten stelt volgens mij ook niets voor eigenlijk.
Geintjequote:Op donderdag 8 november 2007 20:13 schreef ghizzer het volgende:
thanx mensen, thanx. ik zal morgen eens even met DeltaWonen gaan bellen. "Je bent zo wanhopig", nou.. dat valt wel mee hoor.. het valt alleen ff niet mee :p..
ik heb er heel lang over nagedacht, maar ik denk dat ik ondanks dit fantastische aanbod toch maar bedank.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:23 schreef frame-saw het volgende:
Je mag trouwens ook wel 270 betalen om bij mij in mn kamer te slapen. Op het balkon ofzo (a) Die is heel krap, succes dus.
Dan hou ik nog 80 euro over voor de huur. En 520 euro om van te eten etc. Goede deal.
liever heb ik voor mijzelf een kamer en lijkt me de deal derhalve nog niet goed genoeg. maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef frame-saw het volgende:
Je reageerde binnen 4 minuten joh.
Oké, 100 euro en ik kook elke avond voor je? Al moet je wel het eten betalen dan.
tja, neem aan dat jij hetzelf net zo serieus nam als dat ik dat deedquote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef frame-saw het volgende:
Oké. Jammer joh.
Nee succes met zoeken.
Ooo btw ik sta (alleen met naam en leeftijd) in de Stentor. Die van dinsdag, afdeling regio en daar staat een foto van mijn flat en mijn buurmeisje.
Wel een slecht stuk trouwens, maarja.
*checkt profiel*quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind het geen goede krant persoonlijk, maarja. Denk niet dat het op internet staat, was een hele spread.
En 11 jaar ouder.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
*checkt profiel*
vrouw + spread![]()
(ja ja ik ben een smerig ventje..)
geestelijk een jaar of 12quote:
ey waar is dat? en welkom.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik woon ook in Zwolle. Al 43 jaar. Sinds 17 jaar in Zwolle Zuid.
[ afbeelding ]
Dat monument staat aan het begin van Zwolle Zuid. Redelijk dichtbij het Windesheim college.quote:
Woon je daarin?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar fiets ik op zaterdag langs als ik naar de trainig fietsquote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar fiets ik op zaterdag langs als ik naar de trainig fiets
Nee, jij hebt cootiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |