Het zou eens tijd worden dat er een oorlog uitbreekt hier...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:23 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik woon ook vlakbij Jumbo/Veemarkt. Alleen gister gingen ze er vuurwerk afsteken en het leek echt vlak voor mijn raam en ik schrok wakker.
Het is nog niet eens november joh, dan moet je geen vuurwerk gebruiken.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat er oorlog was uitgebroken, jezus mina.
het is nu definintief dat ik daar niet naar toe ga. kwam thuis van mn werk en zag een smsje dat ze inmiddels al een verhuurder hebben gevonden. jammer dat ik t niet gezien kon hebben, maar de eerste indrukken waren niet al te best.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:23 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik woon ook vlakbij Jumbo/Veemarkt. Alleen gister gingen ze er vuurwerk afsteken en het leek echt vlak voor mijn raam en ik schrok wakker.
Het is nog niet eens november joh, dan moet je geen vuurwerk gebruiken.
Eerlijk gezegd dacht ik eerst dat er oorlog was uitgebroken, jezus mina.
Ja als je een aanbod hebt moet je ook direct reageren, die kamers hoe slecht dan ook zijn heel snel pleite. En om eerslijk te zijn voor het bedrag waar jij voor wilt huren moet je niet al te kieskeurig zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:54 schreef ghizzer het volgende:
[..]
het is nu definintief dat ik daar niet naar toe ga. kwam thuis van mn werk en zag een smsje dat ze inmiddels al een verhuurder hebben gevonden. jammer dat ik t niet gezien kon hebben, maar de eerste indrukken waren niet al te best.
heb ook direct gereageerd, maar kon ivm mijn werk niet eerder, maar geeft niet.. heel erg verliefd op de Kamperpoort ben ik niet.:P.. ach ja.. en voor dat bedrag.. het is niet als in D*venter.. je hebt kamers waar je 300 euro in een kutwijk betaald voor 12m2 en je hebt ook kamers van 18m2 op een mooie plek voor 250 euro.. zit ook een dosis geluk bij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja als je een aanbod hebt moet je ook direct reageren, die kamers hoe slecht dan ook zijn heel snel pleite. En om eerslijk te zijn voor het bedrag waar jij voor wilt huren moet je niet al te kieskeurig zijn
Ik ben blij toe, dat Zwolle geen Deventer is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:37 schreef ghizzer het volgende:
[..]
heb ook direct gereageerd, maar kon ivm mijn werk niet eerder, maar geeft niet.. heel erg verliefd op de Kamperpoort ben ik niet.:P.. ach ja.. en voor dat bedrag.. het is niet als in D*venter.. je hebt kamers waar je 300 euro in een kutwijk betaald voor 12m2 en je hebt ook kamers van 18m2 op een mooie plek voor 250 euro.. zit ook een dosis geluk bij.
wat betreft de huurprijzen ik niet. qua schoonheid van stad wel. Zwolle pwnt Deventer big time! Zwolle is vet, Deventer niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik ben blij toe, dat Zwolle geen Deventer is.![]()
Tja, schoonheid heeft zijn prijsquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:42 schreef ghizzer het volgende:
[..]
wat betreft de huurprijzen ik niet. qua schoonheid van stad wel. Zwolle pwnt Deventer big time! Zwolle is vet, Deventer niet.
tja.. dat schoonheid z'n prijs weet, daar ben ik nu wel achterquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tja, schoonheid heeft zijn prijs
Je kunt voor weinig inDeventer
wonen, of voor wat meer geld in
Zwolle
.
Best vreemd btw, ik ben nooit in Deventer geweest. Maar zodra je in Zwolle woont krijg je automagisch een hekel aan Deventerquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tja, schoonheid heeft zijn prijs
Je kunt voor weinig inDeventer
wonen, of voor wat meer geld in
Zwolle
.
Best vreemd btw, ik woon nu ruim 4 jaar in Deventer op kamers. Maar zodra je in Zwolle komt hou je opeens van een echte stad met zelfs een paar grachten wat er nog uitziet als een échte vesting en krijg je automatisch een hekel aan het criminele rode arbeidersdorp genaamd Deventer.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Best vreemd btw, ik ben nooit in Deventer geweest. Maar zodra je in Zwolle woont krijg je automagisch een hekel aan Deventer
Wat die printer zegt!quote:
Dan wel een all-in-one printer anders kan ie niet kopieërenquote:
Noppes. NIks. Nada.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:42 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle!! Nog enerverende dingen gebeurd hier lately?
Opeens rete druk met werk. Ik blijf erbij dat mijn werk een stuk relaxter zou zijn zonder developers en users...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:42 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle!! Nog enerverende dingen gebeurd hier lately?
He buuf! Het is in Apeldoorn, is erg relaxed. Half uurtje tuffen met radiootje aan, sigaretje erbij.... je suis tevreden...........werd wel s tijd na dat ontzorggedoe. Jullie allebei dus ook druk met de arbeit?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:42 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Noppes. NIks. Nada.
Hoe bevalt het werk in Apeldoorn? Of was het Amersfoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |