die info over bezoekers krijgen ze tegenwoordig schriftelijk van de redactiequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
En heeft Jaap al gevraagd wat ze verdienen met die pannekoekentoko?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
En heeft Jaap al gevraagd wat ze verdienen met die pannekoekentoko?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
Website van dubbel op wilt het niet doen hier
Kan je daar ook onbeperkt pannenkoeken eten?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
Schreeuwen is niet nodig en dat moet je haar maar vragen in een brief.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
HALLLLLOOOOOOOOO PRINSES AMANDAATJE, hoe gaat het?
Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd. Ze schold Brian uit voor zak hooi en hij heeft de hele dag, 'Je haar, Je Haar, JE HAAR, JEHE HAAHAAAAR!!, geroepen naar het prinsesje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
Van 2 van dat soort jongens zit ik al volquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zag het inmiddels staan, dat wordt volgende zomer een bezoekje brengen![]()
![]()
[..]
Zeker niet
10 Eurie per persoon staat er op de web-site.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
och, robert, je komt op het goede moment!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
zielig voor amanda, ze blijft een zoet engeltje, nietwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd. Ze schold Brian uit voor zak hooi en hij heeft de hele dag, 'Je haar, Je Haar, JE HAAR, JEHE HAAHAAAAR!!, geroepen naar het prinsesje.![]()
Welnee, minstens 3quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Van 2 van dat soort jongens zit ik al vol![]()
Laten we haar allemaal troosten, okay?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
och, robert, je komt op het goede moment!
Je prinsesje zit een beetje in een dipje met haar zak hooi Brian
Kaartenactie!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Laten we haar allemaal troosten, okay?
Ik hoop dat dit een grapje is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
och, robert, je komt op het goede moment!
Ik zag laatst iets op tv over een Japans kampioen veeleten. Wat daar allemaal in een paar minuten inging daar eet ik een week van. Hij was nog vrij mager ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig voor amanda, ze blijft een zoet engeltje, nietwaar?
heeft ze nog veel gezongen de laatste tijd? heb haar stem heel erg gemist!
Ja, soms zingt ze nog wel. Helaas gaat de telefoon dan ook elke keer dat ze op moet houden. Redactie is ook al heel vervelend voor haar. Tegenwoordig mag ze wel onbeperkt op een triangel slaan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sssssst, Robert is er!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef NG het volgende:
Gatverdamme wat een snol is die Amanda toch ook.. Eerst vraagt ze wat aan die vrouw of een pannenkoek wel eens breekt.. En terwijl ze nog een antwoord krijgt draait ze haar hoofd al om en begint ze te zingen... Je zou toch een gloeiendhete pan tegen dr kop aan rammen?
Waarschijnlijk last van een snelwerkende schildklier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets op tv over een Japans kampioen veeleten. Wat daar allemaal in een paar minuten inging daar eet ik een week van. Hij was nog vrij mager ook nog.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef NG het volgende:
Gatverdamme wat een snol is die Amanda toch ook.. Eerst vraagt ze wat aan die vrouw of een pannenkoek wel eens breekt.. En terwijl ze nog een antwoord krijgt draait ze haar hoofd al om en begint ze te zingen... Je zou toch een gloeiendhete pan tegen dr kop aan rammen?
En hoe gaat het met robert? heb je geen plezier meer in Dennix?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
dank je wel, jullie zullen mij natuurlijk heel erg hebben gemist, hoe gaat het met mama erika-hysterika?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, soms zingt ze nog wel. Helaas gaat de telefoon dan ook elke keer dat ze op moet houden. Redactie is ook al heel vervelend voor haar. Tegenwoordig mag ze wel onbeperkt op een triangel slaan.![]()
leuk dat je er weer bent![]()
Die worst etende Japanner? Daar gaat meer in dan een dik iemand. Niet normaal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets op tv over een Japans kampioen veeleten. Wat daar allemaal in een paar minuten inging daar eet ik een week van. Hij was nog vrij mager ook nog.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:10 schreef chufi het volgende:
In welke landen eet men met je Petje op?
hoe bedoel je? ik heb het al tijden niet meer gevolgd, ook niet op het forum. maar vond dennis altijd aardig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
[..]
En hoe gaat het met robert? heb je geen plezier meer in Dennix?
In veel landen .... overal in de hooiberg !quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:10 schreef chufi het volgende:
In welke landen eet men met je Petje op?
Ik heb hem een bavarois toetje van 3 kg in 2 1/2 minuut naar binnen zien stouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die worst etende Japanner? Daar gaat meer in dan een dik iemand. Niet normaal.
Zo! Dammquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb hem een bavarois toetje van 3 kg in 2 1/2 minuut naar binnen zien stouwen.
Zelfde moeder, andere vader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Wat ik echt heel erg lekker vond op een pannenkoek was, brie, honing en pecannoten.
Even een persoonlijke noot.
Huub zijn moeder komt vanavond he? Ben heel erg benieuwd hoe ze eruit ziet. Is zij nu wel of niet de moeder van Joris?
haar stem is nog veel mooier geworden de laatste maanden; rijper en vollerquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Leuk! Dan ben ik benieuwd of Joris of Huub op haar lijkt. Geen flauw idee waarom het me ook maar iets kan schelen maar ben wel benieuwd.quote:
Ook weer zo'n goed idee voor een kaart aan Brian, hier moeten we op doorgaan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
Weten jullie dat er ook hooiberg hotels bestaan?
Misschien een idee voor Brians volgende nachtje uit?
[afbeelding]
Ik vind Joris en Huub al veel op elkaar lijken. Dus waarschijnlijk trekken ze allebei op hun moeder.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Leuk! Dan ben ik benieuwd of Joris of Huub op haar lijkt. Geen flauw idee waarom het me ook maar iets kan schelen maar ben wel benieuwd.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
Weten jullie dat er ook hooiberg hotels bestaan?
Misschien een idee voor Brians volgende nachtje uit?
[afbeelding]
mooi mooi, ik krijg er al de rillingen van, vind nog steeds dat ze een een platen-contract moet krijgen en moet gaan zingen, wei weet komt ze ooit in ahoy of de arena.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
haar stem is nog veel mooier geworden de laatste maanden; rijper en voller![]()
Ik fdacht dat Joris en Huub dezelfde vader hadden, en oudere broet frank en zus andere vader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfde moeder, andere vader.
Alle broers hebben een andere vader , dus Frank ook.
Pittige tante de moeder van Huub denk ik, ze houdt ook van een borrel, net als Huub.
Ik heb begrepen dat de 3 broers allemaal een andere vader hebben en alleen Radna, de zus van Huub, dezelfde vader hebben. Correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik fdacht dat Joris en Huub dezelfde vader hadden, en oudere broet frank en zus andere vader.
Eén van de Huubgroupies hier kan ons toch wel uit de droom helpen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik fdacht dat Joris en Huub dezelfde vader hadden, en oudere broet frank en zus andere vader.
Tuurlijk! Dan nodig ik ook mijn buurjongetjes uit 4, 6 en 9 jaar. Dan kunnen jullie lekker keten!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mooi mooi, ik krijg er al de rillingen van, vind nog steeds dat ze een een platen-contract moet krijgen en moet gaan zingen, wei weet komt ze ooit in ahoy of de arena.
je hebt me overigens nog steeds niet uitgenodigd voor een logeer-partij, komt dat nog?
Joris en Huub zijn toch de jongsten, zou ma dan even ergens ander een kind hebben gehaald.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de 3 broers allemaal een andere vader hebben en alleen Radna, de zus van Huub, dezelfde vader hebben. Correct me if I'm wrong.
niet zo gemeen doen hoor, anders ga ik heel hard in je oren brullen!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dan nodig ik ook mijn buurjongetjes uit 4, 6 en 9 jaar. Dan kunnen jullie lekker keten!
En dan bak ik voor jullie pannenkoeken. Ik zal je moeder wel bellen om het te regelen.![]()
Volgens mij wel. Zijn oudste broer niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Wat ik echt heel erg lekker vond op een pannenkoek was, brie, honing en pecannoten.
Even een persoonlijke noot.
Huub zijn moeder komt vanavond he? Ben heel erg benieuwd hoe ze eruit ziet. Is zij nu wel of niet de moeder van Joris?
Ik ben aan het zoeken op Google, ik hoop het antwoord te vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Joris en Huub zijn toch de jongsten, zou ma dan even ergens ander een kind hebben gehaald.
qua achternaam past het ook, mar ik kan het verkeerd hebben.
Poppeslok ken ik niet maar ik denk dat je je bedje bedoelt, welterustenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
ik ga op poppeslok.
graag caps van moeder Huub
BVD![]()
Maar wel even de tijd nemen om dat hier te meldenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
volkomen offtopic..................ik sta tot an mijn oksels in het water ff nu.......................waterbed lek..............grote god, wat een ramp............................gaat verder met handdoeken en weet ik veel...........leegpompen...............later
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
volkomen offtopic..................ik sta tot an mijn oksels in het water ff nu.......................waterbed lek..............grote god, wat een ramp............................gaat verder met handdoeken en weet ik veel...........leegpompen...............later
Succes ermee!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
Bel de FEBO, die zijn verdomd handig in overstromingen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
Volgens mij klopt dat ...Joris en Huub zijn van Theo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef Py het volgende:
Ik weet t niet hoor. Maar ik denk dat Joris en Huub alletwee van Theo zijn. Ze hebben alledrie een typische Theo mond
Nadia probeert te vertellen met haar handen voor de mond wat ze zal doen als ze zwanger sou worden in de kooi. Begint Nix weer met zijn vage gedrag er door heen te schreeuwen en te juichen.quote:
Ok, dan zijn Radna en Frank dus van een andere vader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat ...Joris en Huub zijn van Theo.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
kan iemand een caps maken van amanda voorkant? dank
Deed je dat vroeger zelf niet ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
kan iemand een caps maken van amanda voorkant? dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |