Had ze beter meteen kunnen gaan huilenquote:
Dat mag ze niet van Brian.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog even wachten. Amanda moet nu eerst weer even nieuw Bash-materiaal bij Nadia gaan halen.
Ze gaat zo vast wel even bijpraten met haar. Ga ik voor het eerst geinteresseerd naar de girl talk luisteren![]()
ja als ze nu over brian zn communicatieproblemen gaat praten is ze zwaar de sjaakquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:24 schreef beequeen het volgende:
Mooie TT![]()
Amanda begint over de taart voor Herma.![]()
Ze leert snel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Brian: " maar waar begint het" ?
Amanda: " ergens"
Brian: " precies:![]()
Hij zit zelf de boel op te stoken dus zo erg vind hij dat gebash niet.Hij baalt er gewoon van dat huub en Lieke niet te breken zijn .quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef kit2u het volgende:
Brian zit op de wip met zijn gevoelens.
Hij is het zat al dat bashen maar vanwege Amanda kan hij niet overstappen naar Huub en Lieke.
Het is aan ons om hem te overtuigen dat hij zijn hart moet volgen.
(tenzij jullie genieten van mensen treiteren)
hij heeft tot nu toe nooit zijn hart gevolgd alleen maar zijn portomonneequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef kit2u het volgende:
Brian zit op de wip met zijn gevoelens.
Hij is het zat al dat bashen maar vanwege Amanda kan hij niet overstappen naar Huub en Lieke.
Het is aan ons om hem te overtuigen dat hij zijn hart moet volgen.
(tenzij jullie genieten van mensen treiteren)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef Prosac het volgende:
Bad Poems in History (a 2020 discovery channel production)
bag of hay
by Brian from the golden cage
She was with me
I heard her say hey
Then i listened carefully
wispering it again
she said bag of hay
that was the knive trough my heart
she took out the bag of card
What she said to me
I will never be
Or will I?