Poppeslok ken ik niet maar ik denk dat je je bedje bedoelt, welterustenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
ik ga op poppeslok.
graag caps van moeder Huub
BVD![]()
Maar wel even de tijd nemen om dat hier te meldenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
volkomen offtopic..................ik sta tot an mijn oksels in het water ff nu.......................waterbed lek..............grote god, wat een ramp............................gaat verder met handdoeken en weet ik veel...........leegpompen...............later
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
volkomen offtopic..................ik sta tot an mijn oksels in het water ff nu.......................waterbed lek..............grote god, wat een ramp............................gaat verder met handdoeken en weet ik veel...........leegpompen...............later
Succes ermee!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
Bel de FEBO, die zijn verdomd handig in overstromingen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef loisie het volgende:
Volgens mij klopt dat ...Joris en Huub zijn van Theo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef Py het volgende:
Ik weet t niet hoor. Maar ik denk dat Joris en Huub alletwee van Theo zijn. Ze hebben alledrie een typische Theo mond
Nadia probeert te vertellen met haar handen voor de mond wat ze zal doen als ze zwanger sou worden in de kooi. Begint Nix weer met zijn vage gedrag er door heen te schreeuwen en te juichen.quote:
Ok, dan zijn Radna en Frank dus van een andere vader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat ...Joris en Huub zijn van Theo.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
kan iemand een caps maken van amanda voorkant? dank
Deed je dat vroeger zelf niet ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
kan iemand een caps maken van amanda voorkant? dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |