Voor het bezoek is het ook beter dat alleen H&L zich met hen bezig houdt ipv van de rest. Zou niet prettig zijn voor het bezoek namelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
Wat een aso's zijn het ook. De pannenkoekendames zijn druk bezig en de enige aanwezigen zijn Huub en Lieke.
Naad en Amanda hebben ze nb uitgenodigd maar houden zich bezig met bashen van Dennix.
( dat laatste is prima maar dat kan ook op een ander tijdstip ).
You've got a point.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het bezoek is het ook beter dat alleen H&L zich met hen bezig houdt ipv van de rest. Zou niet prettig zijn voor het bezoek namelijk.
Mag zeker niet meer van z'n vader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:35 schreef Nomrc2 het volgende:
opdracht van de redactie is duidelijk
de woorden nicht homo gay ect mogen niet meer met nix in verband worden gebracht
triest
zou die huilend aan telefoon hebben gehangen ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag zeker niet meer van z'n vader. [afbeelding]
Zou me nix verbazen als zijn vader ook gay blijkt te zijn, of draaf ik nu door?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag zeker niet meer van z'n vader. [afbeelding]
Doet me herinneren aan Koot & Bie over pruimen op sap zettenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:40 schreef Nomrc2 het volgende:
hoeveel beschrijving kun je geven voor een homo
]
pfffffffffffffffffffffffffffff
nad nix bwian hebben hun best gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet me herinneren aan Koot & Bie over pruimen op sap zetten
Dus brandt los!
Heeft ze inmiddels al geïnformeerd naar sterrenbeeld en DGK-kijkgedrag?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:40 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer als eerste aan tafel...........?
Hmmmmmmmquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef akveor het volgende:
Nou gezellig... onbeperkt pannekoeken eten...
Ik weet het,. rijd er regelmatig langs.. erger nog heb er wel is pannenkoeken gegeten met de kids hahaquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef noekje het volgende:
Dat restaurant is lelijk van die vrouwen.![]()
http://www.dubbel-op.nl/
En heeft Jaap al gevraagd wat ze verdienen met die pannekoekentoko?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze inmiddels al geïnformeerd naar sterrenbeeld en DGK-kijkgedrag?
Huub zei vanmiddag: Er zitten nieuwe batterijen in de weegschaal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
Carlos was toch in tha house. Worden ze ook nog wel gewogen? Die heb ik nodig voor de statistieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |