die info over bezoekers krijgen ze tegenwoordig schriftelijk van de redactiequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
En heeft Jaap al gevraagd wat ze verdienen met die pannekoekentoko?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:51 schreef Py het volgende:
[..]
En heeft Jaap al gevraagd wat ze verdienen met die pannekoekentoko?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
Website van dubbel op wilt het niet doen hier
Kan je daar ook onbeperkt pannenkoeken eten?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
Schreeuwen is niet nodig en dat moet je haar maar vragen in een brief.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
HALLLLLOOOOOOOOO PRINSES AMANDAATJE, hoe gaat het?
Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd. Ze schold Brian uit voor zak hooi en hij heeft de hele dag, 'Je haar, Je Haar, JE HAAR, JEHE HAAHAAAAR!!, geroepen naar het prinsesje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
Van 2 van dat soort jongens zit ik al volquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zag het inmiddels staan, dat wordt volgende zomer een bezoekje brengen![]()
![]()
[..]
Zeker niet
10 Eurie per persoon staat er op de web-site.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:56 schreef StephanL het volgende:
och, robert, je komt op het goede moment!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
zielig voor amanda, ze blijft een zoet engeltje, nietwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft het niet makkelijk gehad de laatste tijd. Ze schold Brian uit voor zak hooi en hij heeft de hele dag, 'Je haar, Je Haar, JE HAAR, JEHE HAAHAAAAR!!, geroepen naar het prinsesje.![]()
Welnee, minstens 3quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
Van 2 van dat soort jongens zit ik al vol![]()
Laten we haar allemaal troosten, okay?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
och, robert, je komt op het goede moment!
Je prinsesje zit een beetje in een dipje met haar zak hooi Brian
Kaartenactie!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Laten we haar allemaal troosten, okay?
Ik hoop dat dit een grapje is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
och, robert, je komt op het goede moment!
Ik zag laatst iets op tv over een Japans kampioen veeleten. Wat daar allemaal in een paar minuten inging daar eet ik een week van. Hij was nog vrij mager ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zielig voor amanda, ze blijft een zoet engeltje, nietwaar?
heeft ze nog veel gezongen de laatste tijd? heb haar stem heel erg gemist!
Ja, soms zingt ze nog wel. Helaas gaat de telefoon dan ook elke keer dat ze op moet houden. Redactie is ook al heel vervelend voor haar. Tegenwoordig mag ze wel onbeperkt op een triangel slaan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sssssst, Robert is er!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef NG het volgende:
Gatverdamme wat een snol is die Amanda toch ook.. Eerst vraagt ze wat aan die vrouw of een pannenkoek wel eens breekt.. En terwijl ze nog een antwoord krijgt draait ze haar hoofd al om en begint ze te zingen... Je zou toch een gloeiendhete pan tegen dr kop aan rammen?
Waarschijnlijk last van een snelwerkende schildklier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets op tv over een Japans kampioen veeleten. Wat daar allemaal in een paar minuten inging daar eet ik een week van. Hij was nog vrij mager ook nog.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef NG het volgende:
Gatverdamme wat een snol is die Amanda toch ook.. Eerst vraagt ze wat aan die vrouw of een pannenkoek wel eens breekt.. En terwijl ze nog een antwoord krijgt draait ze haar hoofd al om en begint ze te zingen... Je zou toch een gloeiendhete pan tegen dr kop aan rammen?
En hoe gaat het met robert? heb je geen plezier meer in Dennix?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef robert2006 het volgende:
dank je wel, jullie zullen mij natuurlijk heel erg hebben gemist, hoe gaat het met mama erika-hysterika?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, soms zingt ze nog wel. Helaas gaat de telefoon dan ook elke keer dat ze op moet houden. Redactie is ook al heel vervelend voor haar. Tegenwoordig mag ze wel onbeperkt op een triangel slaan.![]()
leuk dat je er weer bent![]()
Die worst etende Japanner? Daar gaat meer in dan een dik iemand. Niet normaal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets op tv over een Japans kampioen veeleten. Wat daar allemaal in een paar minuten inging daar eet ik een week van. Hij was nog vrij mager ook nog.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:10 schreef chufi het volgende:
In welke landen eet men met je Petje op?
hoe bedoel je? ik heb het al tijden niet meer gevolgd, ook niet op het forum. maar vond dennis altijd aardig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
[..]
En hoe gaat het met robert? heb je geen plezier meer in Dennix?
In veel landen .... overal in de hooiberg !quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:10 schreef chufi het volgende:
In welke landen eet men met je Petje op?
Ik heb hem een bavarois toetje van 3 kg in 2 1/2 minuut naar binnen zien stouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die worst etende Japanner? Daar gaat meer in dan een dik iemand. Niet normaal.
Zo! Dammquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb hem een bavarois toetje van 3 kg in 2 1/2 minuut naar binnen zien stouwen.
Zelfde moeder, andere vader.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Wat ik echt heel erg lekker vond op een pannenkoek was, brie, honing en pecannoten.
Even een persoonlijke noot.
Huub zijn moeder komt vanavond he? Ben heel erg benieuwd hoe ze eruit ziet. Is zij nu wel of niet de moeder van Joris?
haar stem is nog veel mooier geworden de laatste maanden; rijper en vollerquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Leuk! Dan ben ik benieuwd of Joris of Huub op haar lijkt. Geen flauw idee waarom het me ook maar iets kan schelen maar ben wel benieuwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |