HP.quote:Daar is te zien hoe Wilders en Koenders elkaar in Nieuwspoort in de armen vliegen. Want ook Wilders kent een zachte kant.
Je liegt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:40 schreef pberends het volgende:
Sarkozy, de grootste mongool van Europa.
Het probleem was eerder dat er geen beleid was. Wat heeft die vent nog meer gedaan dan hysterisch lopen krijsen toen Frankrijk het WK won?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sarkozy is een hele verbetering ten opzichte van die mafketel Chirac en zijn succesloze beleid ten opzichte van bijna alles.
Gek hè.quote:Het consumentenvertrouwen is deze maand plotseling volledig omgeslagen. Niet eerder is het consumentenvertrouwen in één maand zo sterk gedaald. Dit heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vanochtend bekendgemaakt.
bron
Sarkozy is ook een mafketel. Stond de pers straalbezopen te woord. En dan later volhouden dat ie niet bezopen was maar moe van het traprennen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sarkozy is een hele verbetering ten opzichte van die mafketel Chirac en zijn succesloze beleid ten opzichte van bijna alles.
Een mooi vak lijk me dat. Ik zou er liever sociometrie van maken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sociologie slaat dan ook nergens op.
Binnenkomen als president, de zetel bezet houden, de daaropvolgende verkiezingen winnen omdat de andere kandidaat, Le Pen, een complete mongool is, de zetel bezet houden, niet ingrijpen toen de voorsteden in vlammen stonden, Sarkozy via een bijzonder smerige zaakje erbij proberen te lappen ten gunste van een politiek vriendje, aftreden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het probleem was eerder dat er geen beleid was. Wat heeft die vent nog meer gedaan dan hysterisch lopen krijsen toen Frankrijk het WK won?
Mja, Chirac werd ook herkozen.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De meesten Fransen zijn inmiddels wel wakker geworden; ik geloof niet dat hij nog herkozen zou worden als op dit moment verkiezingen zouden zijn.
Die Clearstream-affaire is inderdaad wel vermakelijk. Wat een gore lul is die De Villepin toch.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Binnenkomen als president, de zetel bezet houden, de daaropvolgende verkiezingen winnen omdat de andere kandidaat, Le Pen, een complete mongool is, de zetel bezet houden, niet ingrijpen toen de voorsteden in vlammen stonden, Sarkozy via een bijzonder smerige zaakje erbij proberen te lappen ten gunste van een politiek vriendje, aftreden.
Niet echt een actief politiek leven, nee.
Mja, waren er ook noemenswaardige alternatieven?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mja, Chirac werd ook herkozen.....
Man, voorlopig komt de oppositie niet verder dan idioten als Finkelkraut bij France2 naar voren te schuiven om zijn voorliefde voor hardlopen te bekritiseren. Die kan nog wel drie termijnen mee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sarkozy is ook een mafketel. Stond de pers straalbezopen te woord. En dan later volhouden dat ie niet bezopen was maar moe van het traprennen.![]()
De meesten Fransen zijn inmiddels wel wakker geworden; ik geloof niet dat hij nog herkozen zou worden als op dit moment verkiezingen zouden zijn.
In de eerste ronde wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mja, waren er ook noemenswaardige alternatieven?
Politiek is vies vuil en vunzig. Wie zei dat ook al weer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
De affaire is exemplarisch van hoe smerig politiek kan zijn.
Twee rondes nodig hebben en dan nog winnen omdat je het minst verachtelijke alternatief bent. Hij zou zich dood moeten schamen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mja, waren er ook noemenswaardige alternatieven?
zie het PvdA debakelquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Twee rondes nodig hebben en dan nog winnen omdat je het minst verachtelijke alternatief bent. Hij zou zich dood moeten schamen.![]()
Tja, de verkiezingen had ik destijds niet zo gevolgd. Maar ja, hypocrisie kom je hier ook erg tegen. Balkenende III bestond ook bij de gratie van een meerderheid. Toen deze met forse ingrepen in de sociale zekerheid op de proppen kwam, was het land te klein en het vertrouwen op een diepte punt.quote:
Ja, vreselijk. Een land moet toch beter verdienen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Twee rondes nodig hebben en dan nog winnen omdat je het minst verachtelijke alternatief bent. Hij zou zich dood moeten schamen.![]()
Misschien is het wel een positieve eigenschap, weet jij veel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
OMG, wat houd je toch zo bezig met die Aktueel-verhaaltjes?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:37 schreef Floripas het volgende:
http://www.thebestpageint(...)rons#FURTHER_READING
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Politiek is vies vuil en vunzig. Wie zei dat ook al weer?
Je zal er maar mee getrouwd zijn. Respect voor de naaste betrokkenen.quote:
Ik heb voor mijn vorige werk een boel van die bullshit moeten doorspitten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
OMG, wat houd je toch zo bezig met die Aktueel-verhaaltjes?
Het meest dramatische is dat hij zichzelf ziet als koene anti-fascistische Wilders-bestrijder.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Yeah.
Ik moet altijd lachen als ik em bezig zie. Ik vind hem een echte karikatuur.![]()
Ach......quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het meest dramatische is dat hij zichzelf ziet als koene anti-fascistische Wilders-bestrijder.
Wat een rare idioot is dit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze RP evenredige aandacht in de media zouden geven hebben ze strats zoveel uit te leggen bij de "verkiezingen" waarschijnlijk.
Bush er twee keer doorheen slepen was al tricky genoeg.
Ron Paul heeft veel aanhang in het leger trouwens. Als men de verkiezingen weer zo vervalst zou een militaire coupe wel mooi zijn.
Ik zei het toch. NWS = Drugshond/ Sp3c, POL=Sigme, BNW=Northernstar, kies maar uit.quote:
De familie Donner heeft model gestaan voor de Quist-familie in De ontdekking van de Hemel. Dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je hebt hem nog niet eens los zien gaan tegen zionisten of de zielige verbastering van neo-con "zio-con"
Aha, je bent nog een broekie. Haat tegenover maddox is je nog niet aangeleerd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:37 schreef Floripas het volgende:
http://www.thebestpageint(...)rons#FURTHER_READING
Bedoel je daarmee een etentje bij De Librije of een aanslag op haar echtgenoot?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ben verliefd op een universitair docente. En echt zo verliefd dat ik er wel wat voor over heb.
Vertel jij eens hoe dat moet, Jehanquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee een etentje bij De Librije of een aanslag op haar echtgenoot?
Misschien is het Floripas wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ben verliefd op een universitair docente. En echt zo verliefd dat ik er wel wat voor over heb.
Gewoon bellen, Harry, in beide gevallen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vertel jij eens hoe dat moet, Jehan
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gewoon bellen, Harry, in beide gevallen.
Weet je zeker dat je 24 bent?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |