Dat ze maar opschieten met dat gesprek, ik moet zo weer de deur uit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:51 schreef beequeen het volgende:
100 minuten COS.
Ik zou wel iets op willen schrijven maar ik kan Amanda nauwelijks verstaan, gelukkig gaat het nergens over.
Gucci , Prada en nog meer shit.
Het wachten is op het gesprek van Brian en Amanda.
Nee en neequote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
Brian en Amanda gingen toch NOOIT met ruzie slapen ???
En is er al een brief gekomen over DE brief?
Hier snap ik geen ruk vanquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Nadia: wat vind je van Nada van Nie?
Amanda : dat is mijn tante toch.
Mijn vader heet Edwin Roy, en is een broer van Bryan Roy.
Ja dat weet ik...maar is nu ineens Amanda haar vader de broer van Bryan Roy?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Bryan Roy is getrouwd met Nada van Nie.
Ah domheid zit in de familie dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Nadia: wat vind je van Nada van Nie?
Amanda : dat is mijn tante toch.
Mijn vader heet Edwin Roy, en is een broer van Bryan Roy.
Volgens mij een half broer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik...maar is nu ineens Amanda haar vader de broer van Bryan Roy?![]()
Dat Bryan Roy haar oom was heeft ze al eerder verteld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik...maar is nu ineens Amanda haar vader de broer van Bryan Roy?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:13 schreef schatje het volgende:
Goed zo Amanda, maak hem gek, je kan het.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
LOOP MAAR WEER WEG! LOOP MAAR WEER WEG Brian.![]()
Deze schijnheilige vertoning zal voor de TV kijkers wel werken , streamers weten hoe het echt zit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:13 schreef Larisje het volgende:
Zou Brian nou echt denken dat die "Saint Brian voorstelling" werkt? Dat wij streamers nu inderdaad denken dat hij niet van bashen houdt en dat hij eigenlijk heel vredelievend is?? Die jongen schijt in zijn broek uit angst dat het publiek de finale gaat bepalen. Maar ja na 1 jaar rattenstreken weten de streamers wel beter hoe de echte Brian is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:17 schreef blomst het volgende:
was daar bijna een handgemeen?
Maar toch lukt het maar niet met hem in de popu poll. Dat is nog een kleine genoegdoening!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze schijnheilige vertoning zal voor de TV kijkers wel werken , streamers weten hoe het echt zit.
Zo flex als een glazen deur.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig is Brian heel flex en is hij gegroeid in de Kooi, communiceren met Amanda gaat tegenwoordig van een leien dakje.![]()
Hij heeft volledig gelijk deze keerquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef akveor het volgende:
Toch is er veel voor te zeggen dat Brian zijn eigen spel wil spelen.
En zijn agressie heeft hij tegenwoordig ook zo goed onder controlequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig is Brian heel flex en is hij gegroeid in de Kooi, communiceren met Amanda gaat tegenwoordig van een leien dakje.![]()
En weer 2quote:
Dat wil hij ook alleen maar omdat hem duidelijk is gemaakt dat 5 tegen 2 te hard ging en niet goed viel bij het publiek. Anders ging hij daarmee keihard door. Wat nou spelen. Ze richten zich alleen maar op Huub en Lieke in het spel. Dat lukt niet, maar dan richten ze zich niet op anderen bijv Jaap of Dennis. En dat noem je spelen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef akveor het volgende:
Toch is er veel voor te zeggen dat Brian zijn eigen spel wil spelen.
Een echte zak hooi misschien als kado voor Amanda? Als de ene zak hooi vervelend begint te doen kan ze meteen naar die andere lopen. Daar kan ze tegen zeggen wat ze wil en ze hoeft er niet naar te luisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef Yollie het volgende:
Please laat mijn kaart doorkomen met die zak hooi (ik zal er een aardige lieve brian tekst opzetten)
Om de muziekkeuze van Amandaquote:
Brian begon er de vorige ontslagronde ook over of Jaap geen eventuele kandidaat was. Dat had hij goed gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef Larisje het volgende:
[..]
Dat wil hij ook alleen maar omdat hem duidelijk is gemaakt dat 5 tegen 2 te hard ging en niet goed viel bij het publiek. Anders ging hij daarmee keihard door. Wat nou spelen. Ze richten zich alleen maar op Huub en Lieke in het spel. Dat lukt niet, maar dan richten ze zich niet op anderen bijv Jaap of Dennis. En dat noem je spelen?
precies...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:25 schreef Darklight het volgende:
Brain had gister in de slaapkamer zn bek open moeten doen, en er niet als een zak hooi bij gaan zitten
Ja precies! Dat was zondag ook al toen Huub en Lieke ruzie hadden. Hij wees iedereen daarop en zei dat ze het moesten gebruiken en vervolgens doet hij zelf niets en laat hij zijn "personeel" het doen. Jaap doet dat precies op dezelfde manier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:25 schreef Varen het volgende:
Brian wil graag dat anderen voor hem spelen en het liefst zelf buiten schot blijven.
En als die anderen voor hem spelen, wil hij de regie in handen hebben
Ze brengen het wel heel dramatisch in beeld, ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Darklight het volgende:
Ook 1 stream op Amanda, en 1 op Brain![]()
Geen last hier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo bufferig?
nee, pas een nieuwe laptop (beetje om beter streams te kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
NSB'ers gedrag pur sangquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja precies! Dat was zondag ook al toen Huub en Lieke ruzie hadden. Hij wees iedereen daarop en zei dat ze het moesten gebruiken en vervolgens doet hij zelf niets en laat hij zijn "personeel" het doen. Jaap doet dat precies op dezelfde manier.
D'r haarquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef AnTjUh het volgende:
waar zou ze nou om huilen dan??
Ik hoop dat ze niet jankt maar kwaad wordt, en blijft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
Het is wachten op de 'Maxima-traan'...
ik had hem ook, maar dacht ik wacht nog even met plaatsenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer gaat ze huilen ? Nu ?
[afbeelding]
Ja, tipische plaatjes hequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had hem ook, maar dacht ik wacht nog even met plaatsen![]()
In ieder geval tot donderdag...misschien kan tante Natas dan nog wat lijmen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet jankt maar kwaad wordt, en blijft.![]()
Psycholoog Jaap to the rescuequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef Verida het volgende:
Ik heb geen streams, dus hou me op de hoogte aub![]()
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
Zou Natasja nu naar de streams kijken? Dan staat Brian wat te wachten as donderdag![]()
Dit is ook een gedeelte waar Brian van baalt: Rekenschap afleggen aan Jaap...quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
De moeder van Huub komt toch vanavond?
Natasja heeft Brian het advies gegeven om vriendjes te blijven met Amanda, voor back-up dus.quote:
Ik erger me hier kapot aan. Huub zou hier meteen op inspringen en proberen een ontslag voor Brian op te zetten. Maar nee hoor..... die NSB-er begint over een rustdag. Wie denkt die lul wel niet wie hij is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef AnTjUh het volgende:
jaap wil brian een rustdag geven zonder
een dag zonder gesprekken over t spel
Tijd voor pammetjes.quote:
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me hier kapot aan. Huub zou hier meteen op inspringen en proberen een ontslag voor Brian op te zetten. Maar nee hoor..... die NSB-er begint over een rustdag. Wie denkt die lul wel niet wie hij is?
Ah!Dank jequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja heeft Brian het advies gegeven om vriendjes te blijven met Amanda, voor back-up dus.![]()
Amanda hoopt het zo waarschijnlijk met seks weer allemaal recht te trekken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef Varen het volgende:
Brian zit op bed en Amanda gaat erbij liggen.
Brian wil naar de chill
Fight !quote:
Dat lukt haar ook altijd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda hoopt het zo waarschijnlijk met seks weer allemaal recht te trekken.
Dit is ivm de audio, Olga is aan het stofzuigen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef Varen het volgende:
Brian zit op bed en Amanda gaat erbij liggen.
Brian wil naar de chill
en een hersenbeschadiging al jaren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef AnTjUh het volgende:
brain heeft schade op zn arm
Ja omdat ik had verwacht dat nadat dat pokkewijf Natasia was opgerot dat er nu een tijd zou komen dat het spel op een leuke manier gespeeld zou worden. Jaap, de lafbek, durfde toen niets te ondernemen en nu is hij degene die alles bepaalt en op een nog schoftigere manier. Ik erger me er kapot aan dat hij alles kapot maakt door Huub bijv. niet te laten uitspreken. Jaap doet zich voor als een scheidsrechter maar dan wel een die partijdig is. Dat heeft voor mij niks meer met het spel te maken maar uit angst. Als het spel niet gespeeld kan worden met woorden dan heb je niets anders over dan agressie.quote:
Domme muts. Verre van politiek correct, maar wijven als dit verdienen mannen als dat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
Amanda: ik neem de schuld allemaal op me, ik krijg overal de schuld van
Jawel maar als hij antwoord heeft gegeven moet ze verder niet zeuren,hij heeft een puntquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag niet vragen of het goed met hem gaat.![]()
Samen met Natasia de poort uit. Oh, wat zou dat mooi zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moet die zak hooi dumpen. Nadia als Backup, (kansrijke) ontslagronde voor Brian en donderdag kan hij opzouten.
![]()
Misschien is het antwoord haar ontgaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel maar als hij antwoord heeft gegeven moet ze verder niet zeuren,hij heeft een punt
Droomscenarioquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met Natasia de poort uit. Oh, wat zou dat mooi zijn!
Veel betere akoestiekquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
Ze werden gestoort door Palma en zitten nu in de fitness
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef blomst het volgende:
Amanda vertel ook even dat je het met Jaap hebt besproken.
Ik hoop dat Huub en Lieke hier lucht van krijgen en er nog een bommetje tegenaan gooien.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub en Lieke hier lucht van krijgen en er nog een bommetje tegenaan gooien.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:58 schreef AnTjUh het volgende:
tis eigenlijk lieke dr schuld dat amanda en brian nu ruzie hebben
DE BRIEF!!!!
En dom blondjequote:
Is Vol al met een actie bezig ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat een zak hooi zo leuk kan zijn.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
Dit keer de chillroom![]()
Round three, fight !
...en eerlijk duurt het langstquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:03 schreef riri het volgende:
Brian zakt steeds verder weg in zijn zelf gesponnen web
eigenlijk kan hij amanda helemaal niet uitstaan en wl hij niks met haar gedrag te maken hebben....maar voor het spel hé en voor backup moet je veel liegen
Dat valt me ook steeds vaker op. Mja, wat moettie he...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:04 schreef riri het volgende:
naar mijn idee en naar zijn lichaamstaal kijkend kan hij amanda helemaal niet meer verdragen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat valt me ook steeds vaker op. Mja, wat moettie he...
Lijkt me ook heel interessant om Dennix eruit te halen. Nadia zal dan zeker weten achter Bwian aan gaan. Dat is pas interessant![]()
Ik vind dat ze gewoon gelijk heeft deze idioot kan allerlei scheldwoorden naar haar hoofd gooien en meneer is een zak hooi en trekt dat nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:03 schreef avonne het volgende:
Nog steeds Hooi-gate?
Het rare is dat wat Amanda zegt, normaalgesproken allemaal waar is over Brian, maar deze keer toevallig eens NIET
Brian on wheelsquote:
quote:
Brian, Amanda of Cousin Itquote:
alles stond stilquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef Kaleddis het volgende:
Audio bij jullie ook verneukt ?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mooi koppeltje wel: Bos Stro en Zak Hooi.![]()
ja. komt door die kop van die ratquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef Kaleddis het volgende:
Audio bij jullie ook verneukt ?
Deze moet je opsturen naar Brianquote:
Zei ie dat ?quote:
Amanda ís toch Cousin It?quote:
Ik zal niet meer met mijn vingers knippenquote:
Nee, dat is Brian's koosnaampje voor Amanda.quote:
nou ja dan is ze weer klein, zo ziet hij haar het liefst.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat ze het nog even volhoudt. Zak Hooi staat op het randje van flippen.
Ach gut, nou gaat ze janken.
Fries gaat zich heel gelukkig voelen ........quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb vanaf het begin precies hetzelfde gevoel gehad. En dat wordt voor mij elke keer weer meer duidelijk. Hij vindt haar een afschuwelijk mens, maar ja: seks en back-up.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:11 schreef riri het volgende:
eigenlijk heb ik aan Brian van het begin af aan gezien dat hij Amanda qua persoon helemaal niet moet....als je goed naar hem keek zag je dat hij helemaal geen respekt had voor haar
hij gebruikt alleen haar lichaam...dat is het enige wat ik zie...
verder moet hij haar niet en vindt haar hartstikke dom
Mag ik daar hele grote twijfels bij zetten?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik heb een diploma in communicatie.. ga niet zeggen dat ik niet kan communiceren.
Ja, ik was ook stom verbaasd toen hij dat gisteren verteldequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik daar hele grote twijfels bij zetten?
Zelfs nu tijdens het troosten straalt hij alleen maar koudheid uit. Wie is hier nou de (koele) kikker?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin precies hetzelfde gevoel gehad. En dat wordt voor mij elke keer weer meer duidelijk. Hij vindt haar een afschuwelijk mens, maar ja: seks en back-up.
Is meer onmacht volgens mij...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef Stupidisco het volgende:
dat janken is haar laatste redmiddel...denk dat Brian bij het zien van deze tranen wel rustiger wordt
Iets in de IT toch.... misschien dat ie via e-mail wel goed kan communiceren.... hij wordt dan in iedergeval niet onderbroken...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik heb een diploma in communicatie.. ga niet zeggen dat ik niet kan communiceren.
Hij moet niets hebben van nephaar en neptieten. Dat zei ie tegen Tamara.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin precies hetzelfde gevoel gehad. En dat wordt voor mij elke keer weer meer duidelijk. Hij vindt haar een afschuwelijk mens, maar ja: seks en back-up.
Is dat hetgeen wat Huub weet?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij moet niets hebben van nephaar en neptieten. Dat zei ie tegen Tamara.
Maar hij kan niet eens normaal nederlands schrijvenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Iets in de IT toch.... misschien dat ie via e-mail wel goed kan communiceren.... hij wordt dan in iedergeval niet onderbroken...
Dat ze haar 24uurs aanvraagt en daadwerkelijk vertrekt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Drama ten top. Effe persen, traantjes, zwarte strepen van de makeup die uitloopt. Wat wil je nog meer ....
Hij weet niet eens wat een handshake is, laat staan dat ie kan communicerenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Iets in de IT toch.... misschien dat ie via e-mail wel goed kan communiceren.... hij wordt dan in iedergeval niet onderbroken...
Ai ai aiiiiiiiquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:17 schreef Prosac het volgende:
ah kut.. neee, nee niet in elkaars armen
Dat zou goed kunnenquote:
Jammer, ze had vol moeten houden. Zak hooi heeft nu zijn zin, hij heeft haar gebroken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Drama ten top. Effe persen, traantjes, zwarte strepen van de makeup die uitloopt. Wat wil je nog meer ....
Huub schijnt nog iets anders te weten buiten dit om.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over neuken voor back-up. Niets nieuws.
Ah, mooi zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub schijnt nog iets anders te weten buiten dit om.
Nog even wachten. Amanda moet nu eerst weer even nieuw Bash-materiaal bij Nadia gaan halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |