Psycholoog Jaap to the rescuequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef Verida het volgende:
Ik heb geen streams, dus hou me op de hoogte aub![]()
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef beequeen het volgende:
Zou Natasja nu naar de streams kijken? Dan staat Brian wat te wachten as donderdag![]()
Dit is ook een gedeelte waar Brian van baalt: Rekenschap afleggen aan Jaap...quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
De moeder van Huub komt toch vanavond?
Natasja heeft Brian het advies gegeven om vriendjes te blijven met Amanda, voor back-up dus.quote:
Ik erger me hier kapot aan. Huub zou hier meteen op inspringen en proberen een ontslag voor Brian op te zetten. Maar nee hoor..... die NSB-er begint over een rustdag. Wie denkt die lul wel niet wie hij is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef AnTjUh het volgende:
jaap wil brian een rustdag geven zonder
een dag zonder gesprekken over t spel
Tijd voor pammetjes.quote:
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me hier kapot aan. Huub zou hier meteen op inspringen en proberen een ontslag voor Brian op te zetten. Maar nee hoor..... die NSB-er begint over een rustdag. Wie denkt die lul wel niet wie hij is?
Ah!Dank jequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja heeft Brian het advies gegeven om vriendjes te blijven met Amanda, voor back-up dus.![]()
Amanda hoopt het zo waarschijnlijk met seks weer allemaal recht te trekken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef Varen het volgende:
Brian zit op bed en Amanda gaat erbij liggen.
Brian wil naar de chill
Fight !quote:
Dat lukt haar ook altijd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda hoopt het zo waarschijnlijk met seks weer allemaal recht te trekken.
Dit is ivm de audio, Olga is aan het stofzuigen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:44 schreef Varen het volgende:
Brian zit op bed en Amanda gaat erbij liggen.
Brian wil naar de chill
en een hersenbeschadiging al jaren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef AnTjUh het volgende:
brain heeft schade op zn arm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |