Zo flex als een glazen deur.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig is Brian heel flex en is hij gegroeid in de Kooi, communiceren met Amanda gaat tegenwoordig van een leien dakje.![]()
Hij heeft volledig gelijk deze keerquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef akveor het volgende:
Toch is er veel voor te zeggen dat Brian zijn eigen spel wil spelen.
En zijn agressie heeft hij tegenwoordig ook zo goed onder controlequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig is Brian heel flex en is hij gegroeid in de Kooi, communiceren met Amanda gaat tegenwoordig van een leien dakje.![]()
En weer 2quote:
Dat wil hij ook alleen maar omdat hem duidelijk is gemaakt dat 5 tegen 2 te hard ging en niet goed viel bij het publiek. Anders ging hij daarmee keihard door. Wat nou spelen. Ze richten zich alleen maar op Huub en Lieke in het spel. Dat lukt niet, maar dan richten ze zich niet op anderen bijv Jaap of Dennis. En dat noem je spelen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef akveor het volgende:
Toch is er veel voor te zeggen dat Brian zijn eigen spel wil spelen.
Een echte zak hooi misschien als kado voor Amanda? Als de ene zak hooi vervelend begint te doen kan ze meteen naar die andere lopen. Daar kan ze tegen zeggen wat ze wil en ze hoeft er niet naar te luisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef Yollie het volgende:
Please laat mijn kaart doorkomen met die zak hooi (ik zal er een aardige lieve brian tekst opzetten)
Om de muziekkeuze van Amandaquote:
Brian begon er de vorige ontslagronde ook over of Jaap geen eventuele kandidaat was. Dat had hij goed gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef Larisje het volgende:
[..]
Dat wil hij ook alleen maar omdat hem duidelijk is gemaakt dat 5 tegen 2 te hard ging en niet goed viel bij het publiek. Anders ging hij daarmee keihard door. Wat nou spelen. Ze richten zich alleen maar op Huub en Lieke in het spel. Dat lukt niet, maar dan richten ze zich niet op anderen bijv Jaap of Dennis. En dat noem je spelen?
precies...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:25 schreef Darklight het volgende:
Brain had gister in de slaapkamer zn bek open moeten doen, en er niet als een zak hooi bij gaan zitten
Ja precies! Dat was zondag ook al toen Huub en Lieke ruzie hadden. Hij wees iedereen daarop en zei dat ze het moesten gebruiken en vervolgens doet hij zelf niets en laat hij zijn "personeel" het doen. Jaap doet dat precies op dezelfde manier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:25 schreef Varen het volgende:
Brian wil graag dat anderen voor hem spelen en het liefst zelf buiten schot blijven.
En als die anderen voor hem spelen, wil hij de regie in handen hebben
Ze brengen het wel heel dramatisch in beeld, ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Darklight het volgende:
Ook 1 stream op Amanda, en 1 op Brain![]()
Geen last hier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo bufferig?
nee, pas een nieuwe laptop (beetje om beter streams te kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
NSB'ers gedrag pur sangquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja precies! Dat was zondag ook al toen Huub en Lieke ruzie hadden. Hij wees iedereen daarop en zei dat ze het moesten gebruiken en vervolgens doet hij zelf niets en laat hij zijn "personeel" het doen. Jaap doet dat precies op dezelfde manier.
D'r haarquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef AnTjUh het volgende:
waar zou ze nou om huilen dan??
Ik hoop dat ze niet jankt maar kwaad wordt, en blijft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
Het is wachten op de 'Maxima-traan'...
ik had hem ook, maar dacht ik wacht nog even met plaatsenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer gaat ze huilen ? Nu ?
[afbeelding]
Ja, tipische plaatjes hequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had hem ook, maar dacht ik wacht nog even met plaatsen![]()
In ieder geval tot donderdag...misschien kan tante Natas dan nog wat lijmen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet jankt maar kwaad wordt, en blijft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |