Geen last hier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
zijn jullie streams ook zo bufferig?
nee, pas een nieuwe laptop (beetje om beter streams te kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef lorence1 het volgende:
NSB'ers gedrag pur sangquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja precies! Dat was zondag ook al toen Huub en Lieke ruzie hadden. Hij wees iedereen daarop en zei dat ze het moesten gebruiken en vervolgens doet hij zelf niets en laat hij zijn "personeel" het doen. Jaap doet dat precies op dezelfde manier.
D'r haarquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef AnTjUh het volgende:
waar zou ze nou om huilen dan??
Ik hoop dat ze niet jankt maar kwaad wordt, en blijft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
Het is wachten op de 'Maxima-traan'...
ik had hem ook, maar dacht ik wacht nog even met plaatsenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Wanneer gaat ze huilen ? Nu ?
[afbeelding]
Ja, tipische plaatjes hequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ik had hem ook, maar dacht ik wacht nog even met plaatsen![]()
In ieder geval tot donderdag...misschien kan tante Natas dan nog wat lijmen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet jankt maar kwaad wordt, en blijft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |