Ja omdat ik had verwacht dat nadat dat pokkewijf Natasia was opgerot dat er nu een tijd zou komen dat het spel op een leuke manier gespeeld zou worden. Jaap, de lafbek, durfde toen niets te ondernemen en nu is hij degene die alles bepaalt en op een nog schoftigere manier. Ik erger me er kapot aan dat hij alles kapot maakt door Huub bijv. niet te laten uitspreken. Jaap doet zich voor als een scheidsrechter maar dan wel een die partijdig is. Dat heeft voor mij niks meer met het spel te maken maar uit angst. Als het spel niet gespeeld kan worden met woorden dan heb je niets anders over dan agressie.quote:
Domme muts. Verre van politiek correct, maar wijven als dit verdienen mannen als dat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
Amanda: ik neem de schuld allemaal op me, ik krijg overal de schuld van
Jawel maar als hij antwoord heeft gegeven moet ze verder niet zeuren,hij heeft een puntquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag niet vragen of het goed met hem gaat.![]()
Samen met Natasia de poort uit. Oh, wat zou dat mooi zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze moet die zak hooi dumpen. Nadia als Backup, (kansrijke) ontslagronde voor Brian en donderdag kan hij opzouten.
![]()
Misschien is het antwoord haar ontgaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel maar als hij antwoord heeft gegeven moet ze verder niet zeuren,hij heeft een punt
Droomscenarioquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met Natasia de poort uit. Oh, wat zou dat mooi zijn!
Veel betere akoestiekquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
Ze werden gestoort door Palma en zitten nu in de fitness
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef blomst het volgende:
Amanda vertel ook even dat je het met Jaap hebt besproken.
Ik hoop dat Huub en Lieke hier lucht van krijgen en er nog een bommetje tegenaan gooien.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub en Lieke hier lucht van krijgen en er nog een bommetje tegenaan gooien.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:58 schreef AnTjUh het volgende:
tis eigenlijk lieke dr schuld dat amanda en brian nu ruzie hebben
DE BRIEF!!!!
En dom blondjequote:
Is Vol al met een actie bezig ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat een zak hooi zo leuk kan zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |