Fucking zielig gewoonquote:Sgatjj je bent mijn alles!! Ik zal altijd bij je blijven en je nooit vergeten als je er even niet bent.. Wat ik voor jou voel zal nooit iemand anders voor jou gaan voelen
Als ik bij jou ben weet ik soms niet eens wat ik moet zeggen, wil ik alleen maar naar je kijken... om te zien hoe mooi je bent en te denken waaraan jij denkt!
Voor de mensen die aan mijn liefjJ Dennis probeert te komen, het volgende: Blijf gewoon met je poten van hem af, want hijs van mij en zal nooit van jou worden
DENNIS KHOU VAN JOU!! Kussje voor mijn moppiej ×××
Kwik kwek en kwakquote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Niet hoog op hun achterhoofd, maar toch
mooie nep petjesquote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Je hebt gelijk!quote:
Die tekst op die rode ballonquote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
AMD Athlon.. Partners in Technology, wtf?quote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Zijn die lui te achterlijk voor de zelfontspanner of is dit een manier om te pimpen met je mobiel...quote:Op maandag 24 september 2007 18:59 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Verkapt-ik-maak-een-foto-met-mijn-vrienden-foto
ja, maar ik heb het ookquote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Zijn die lui te achterlijk voor de zelfontspanner of is dit een manier om te pimpen met je mobiel...
Nee hij wou graag een foto maken met al zijn vriendenquote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Zijn die lui te achterlijk voor de zelfontspanner of is dit een manier om te pimpen met je mobiel...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Ff een kleine samenvatting van hetgeen ik helemaal goed vind!!
Mocro's die een kankerbende maken bij de Mc
Toffe naam heeft ie!
En als klap op de vuurpijl dit kleine teringtuig!!![]()
En waarom staat er dan verder niksquote:Resultaat 1-0 van 0 < vorige 15 | volgende 15 >
Resultaten per pagina:
Nickname Naam Leeftijd Online Woonplaats Regio
Resultaat 1-0 van 0 < vorige 15 | volg
je probeerde een sletje bij je in de buurt te vinden hequote:Op maandag 24 september 2007 19:07 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
En waarom staat er dan verder niksDat zoeken werkt niet.
HATEN IS VERLATENquote:Op maandag 24 september 2007 19:17 schreef afcajos het volgende:
KUDOS GEVEN = ALTIJD TERUG!
Maak er maar de mooiste OP allertijden vanquote:Op maandag 24 september 2007 19:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik maar s een mooie op ga maken ofzoEentje met alle kansloze foto's er in enzo ;D Als iemand een modje daarna dan zo vriendelijk zou willen zijn?
Of is de TS van dit topic het daar niet mee eens?
1 Zaadcel is al teveel voor die hoer.quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[afbeelding]
Zij gaat mensen uitschelden als ze maar 1 kudo krijgt![]()
![]()
Hij heeft de knuppel al in z'n hand die je kan gebruiken om zijn lelijke rotkop in te slaan.quote:
Ja, nu je het zegt...quote:Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Neeeeeeejjj!!!!! ZOOLANDER!
Hee das hier om de hoekquote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Is waarschijnlijk nog gestolen ook.quote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef Pascal86 het volgende:
Wat wilt die gast nou bewijzen, dat hij 300 euro heeft
Kijk even op de rode ballon links op die foto. Was het maar een ghettoquote:
Oh God, de EO goes ghettoquote:Op maandag 24 september 2007 19:49 schreef kalinho het volgende:
[..]
Kijk even op de rode ballon links op die foto. Was het maar een ghetto![]()
Jaquote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Pien85 het volgende:
NoelGalagher, kun jij nog editten in de OP?
heb ik dat of lijken de 2 rechtse briefjes maar eenzijdig bedrukt en de voorste meer op 20 ?! euro dan op 50...quote:[afbeelding]
De opbrengst van 548 pizza's bezorgen?
quote:Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Neeeeeeejjj!!!!! ZOOLANDER!
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker ontspannen ookquote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, ik weet niet hoeveel er al eerder gepost zijn:
Lach hard, heel hard. Deze mannetjes verdienen zoiets gewoon.
Mja, dat manneke werd steeds aangehaald dus ik dacht, laat ik maar eens wat fixen, verveelde me toch ook al is het geen superwerk ofzow. Heb alleen maar Paint Shop Pro hier.quote:Op maandag 24 september 2007 21:57 schreef Xaverius1337 het volgende:
een [BIG] photoshop een plaatje uit de petjes topic?
heeft iemand de superdudes profiel van die topgozer?quote:
Nou! Doe het dan meteen goed:quote:Op maandag 24 september 2007 23:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch om te huilen, zo triest![]()
![]()
What the flying fuck ??!!!! Zoveel zonnecreme, da's toch niet normaal meer?quote:
Nou wel hoor. Als je er zo bij gaat lopen ben je vrij kansloos.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:06 schreef cultheld het volgende:
Ik ken iemand uit de OP. Op zich geen kansloze gozer overigens.
De eerste.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou wel hoor. Als je er zo bij gaat lopen ben je vrij kansloos.
Welke is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
De eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zat eigenlijk te hopen op foto twee, die is gewoon hilarisch.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:10 schreef popolon het volgende:
[..]Veel erger gaat het niet worden nee. Op die gewapende heikneuters na danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zat eigenlijk te hopen op foto twee, die is gewoon hilarisch..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
Nou goed ik zal je wat krediet geven:quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Veel erger gaat het niet worden nee. Op die gewapende heikneuters na dan.
Nah, gewoon zo'n gemaakt playertje. Maar geen kansloze kneusquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou goed ik zal je wat krediet geven:Bij die eerste heb ik het idee dat 't meer om een uitgaans 'gimmick' gaat, een beetje expres er zo uit zien om het uitgaan.
Bij foto twee heb ik het idee dat die jokers denken dat ze wel erg 'cool' zijn.Tja en die wapenbroeders: Die moet je eens afzetten in een echte ghetto en zien wat ze dan doen.
Wist ik wel:D Klikte alleen verkeerdquote:Op dinsdag 25 september 2007 02:05 schreef Myster_E het volgende:
Hier moet je zijn Domi_21.
Idd goed gesproken!quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:05 schreef Domi_21 het volgende:
OMFG jullie hebben het maar druk met zoeken naar foto's op superdudes / sugababes
Dat terwijl jullie het blijkbaar een kut site vinden....
Als je toch 24/7 erop zit te kijken, kan je net zo goed ook een pro aanmaken..
OF zijn jullie al stiekem lid![]()
En mijn foto niet erbij zetten bij deze top verzameling.... kan echt niet joh!
Oja maybe ook handig dat jullie eigen foto's plaatsen:D OF willen jullie dat wij op sd/sb foto's van jullie gaan pleuren op 't forumNou nee, eigenlijk geen zin om me tijd zo te verneukenXD
Toch bedankt voor de aandacht hiero, heb veel bekende gezichten gezien...
Damn vergeet bijna te zeggen dat jullie echt GE-WEL-DI-GE beschrijvingen bij de foto's zetten, wat een fantasie![]()
Leer me dat ook ff![]()
Ciao Domi
p.s. net ging fout nu blij dat t goed staat?:)
Zeg vertel me dan eens, hoe zit dat met die zonne/bruiningscreme, of wat 't ook is? Is dat echt cool?quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:18 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Idd goed gesproken!
Jullie praten (LEES: RODDELEN) hier over mensen die jullie nieteens kennen.
Zijn jullie nou gewoon zulke boeren die niks gewend zijn?
Ok sommige dingen gaan idd te ver (met een waaier vol geld op de foto, zakdoek voor het gezicht gebonden etc.) maar dat zijn van die hiphopsjonnies.
dit blijft een topper!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Ja dat maakt indruk, in een drankwinkel gaan staan met een fles Christal waar hij een maand voor moet werkenShop dan in iedergeval de achtergrond weg ofzo. Dit is wel erg kansloos.
Ik gebruik het niet gebruiken iigquote:Op dinsdag 25 september 2007 04:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Zeg vertel me dan eens, hoe zit dat met die zonne/bruiningscreme, of wat 't ook is? Is dat echt cool?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:24 schreef Domi_21 het volgende:
Whuahaha ga lekker buiten spelen anders, doe je ook iets nuttigs:D
Samen buitenspelen dan, met de rest van SD/SBquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:18 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet gebruiken iig
[..]
![]()
Wie zit fotos te zoeken.. Jullie niet ik^^quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:19 schreef HAL9000S het volgende:
De gaykneusjes hebben fok ook gevonden hoor![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
De eerste.Dames zijn doorgaans van hoger allooi, daarmee onderscheiden zij zich van vrouwen. Ik heb het idee dat Superdudes totaal niet bij eerstgenoemde zullen scoren, bij laatstgenoemde dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
hoi lee hottiquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:23 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Wie zit fotos te zoeken.. Jullie niet ik^^
OOWW nu weet ik het, je vind het zo lekker om naar de fotos te kijken, dat zeg je niet, dus doe je maar van die vage shit eromheen lullen...
Voel je vooral vrij om je eigen foto's toe te voegenquote:Op dinsdag 25 september 2007 02:05 schreef Domi_21 het volgende:
En mijn foto niet erbij zetten bij deze top verzameling.... kan echt niet joh!
Ciao Domi
Nee :quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Voel je vooral vrij om je eigen foto's toe te voegen.
Een mens kan nooit genoeg te lachen hebben!
omg dit is echt heel, heel heel erg ...quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, ik weet niet hoeveel er al eerder gepost zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lach hard, heel hard. Deze mannetjes verdienen zoiets gewoon.
lauwestyle ahd ik al gezien joh, maar dat ben ik niet:Pquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef MaLo het volgende:
Lauwestyle heb ik er al tussengezet hoorcheck het vorige topique maar
. (pagina 2)
Tenzij hij op superdudes niet lauwestyle met een zooi uitroeptekens en een dakje ervoor heet, dan is het een andere lauwestyle.
Voor jou? Het onderwijs niet missen. Dus hop hop, op naar het VMBO!quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:12 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
wat zijn belangrijke zaken dan??:)
yup dat ben ik idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef MaLo het volgende:
Lauwestyle heb ik er al tussengezet hoorcheck het vorige topique maar
. (pagina 2)
Tenzij hij op superdudes niet lauwestyle met een zooi uitroeptekens en een dakje ervoor heet, dan is het een andere lauwestyle.
Dude, school is al ver voor mijn tijd manquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Voor jou? Het onderwijs niet missen. Dus hop hop, op naar het VMBO!
En waarom VMBO?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Voor jou? Het onderwijs niet missen. Dus hop hop, op naar het VMBO!
Inderdaad, ze zijn tegenwoordig overal!quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:27 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
En waarom VMBO?
Hoezo generaliseren![]()
Zijn genoeg mensen op superdudes/sugababes die havo/atheneum etc. doen, dus beetje dom om gelijk te doen alsof iedereen VMBO doet/gedaan heeft die op die site zit.
dit zegt natuurlijk al genoegquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:23 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Dude, school is al ver voor mijn tijd man
Leer jij maar eens dat er naast school nog meer te doen valt..
Of wilt meneer tot z'n 80ste in de bankjes zitten![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
heeft die linker nou met oogpotlood op zijn wenkbrauwen lopen verfen?
Kort samengevat:quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:36 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
wtf, hoeveel gel zit daar in![]()
[afbeelding]
dat je t weet![]()
[afbeelding]
zeker gay![]()
[afbeelding]
jesuz christus![]()
[afbeelding]
duidelijk tog!!!!!
[afbeelding]
vette boxer jweets![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
echte kerels![]()
[afbeelding]
Jump Boiiiii
[afbeelding]
kom je al heel ver![]()
![]()
[afbeelding]
die linker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Geert Wilders look a likequote:Op dinsdag 25 september 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Ja dat maakt indruk, in een drankwinkel gaan staan met een fles Christal waar hij een maand voor moet werkenShop dan in iedergeval de achtergrond weg ofzo. Dit is wel erg kansloos.
ze gebruiken daar ook onze foto's whahahahaquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef grasmat het volgende:
Maar dankzij Domi wel weer een ander geniaal topic ontdekt waar ze al veel langer bezig zijn : http://partyflock.nl/topic/933203:Metromannen_en_Breezahbois.html
Heb daar wel een goeie reactie gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ze gebruiken daar ook onze foto's whahahaha
mijlpaalquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAAAAAAAA, WE STAAT OP SUPERDUDESSSSSSSSSS
verwijder snel je picca's gek, straks flashen die gangsters onsquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Pien85 het volgende:
Oh zullen zo ook kansloze foto's van ons gaan opgraven dan?Kansloze foto's zat in mn fobo:D
en daarnaast heeft hij samen met Sven gemc-ed op de Bergse kermis waar uiteraad super sterren komen als:quote:Wederom kwam er weer een stage aan, ditmaal als entertainer op diverse campings in Nederland en Belgie.
De werkzaamhaden bestonden uit knutsel- & sportactiviteiten met kinderen, en sport- & spelactiviteiten met jeugd.
De avond werd gevuld met kindertheater, mini disco's, musicals zoals Grease & Saturday Night Fever, en diverse shows voor kinderen en voor volwassenen.
tuurlijk.....quote:Dit gebeurd samen met Adrenalin the festival dat komend jaar voor het eerst plaatsvind.
Tijdens Adrenalin the festival zijn er diverse optredens van nationale & internationale artiesten waaronder Krezip, Anouk, Pink, Rihanna, Justin Timberlake, Nelly Furtado, Timbaland en vele andere...
Ehm... neequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef Dibble het volgende:
[..]
verwijder snel je picca's gek, straks flashen die gangsters ons![]()
Ik heb nooit beweerd dat ik wel een leven hebquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en ze zeggen maar dat we dom zijn en geen leven hebben![]()
![]()
vroeg me al af welke fokker het was. Schop ze!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:05 schreef Dibble het volgende:
ik zit op dat forum te flamen onder de naam Smoothy![]()
Keep on going!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:05 schreef Dibble het volgende:
ik zit op dat forum te flamen onder de naam Smoothy![]()
Jaloers waarop?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:25 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Haha stiekem zijn ze allemaal jaloers, maar durven het niet toe te geven![]()
Ben heeeeeeeeeeeel jaloers ja, zou ook heel graag zo'n mooie veel te kleine pet op het hofd van mijn vriend zien, en zo'n stuk glas in z'n oor, en dan zo'n mooie theedoek voor zn gezicht, lijkt me geilquote:
Schat, het is uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben heeeeeeeeeeeel jaloers ja, zou ook heel graag zo'n mooie veel te kleine pet op het hofd van mijn vriend zien, en zo'n stuk glas in z'n oor, en dan zo'n mooie theedoek voor zn gezicht, lijkt me geil![]()
Lekker warm zo'n sjaal binnen met de zon dr opquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
Deze is ook weer hilarisch!!!!
[afbeelding]
quote:PF [NL]Shiirleyy Link naar post Geplaatst op 25-09-2007 14:21 quote -
Ik heb ns effe gekeken daar op FOKforum. Die lui zijn echt f*cking zielig. Hebben totaal geen eigen leven, dus gaan ze andere mensen in de zeik nemen. Maar zegt meer over zichzelf als over de mensjes op de fotows.
k heb het gelezenquote:
quote:Decisive Geplaatst op 25-09-2007 13:40
TOPIC STARTER VAN FOK HEEFT HIER OOK EEN PROFIEL EN IS AARDIG BEKEND ONDER DE FORUMMERS <333
i likez him
Ghehe, wanneer gaan die typetjes weer eens netjes naar het VMBO om nog een beetje Nederlands te lerenquote:
GA LEKKER MENSEN LASTIGVALLEN MET DE BETTOLquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Whaha Dibble is een faker op sd![]()
pussyquote:hey Smilie
10 erbij Smilie
vraagje heb je al gestemt voor de battle?
zou anders je ff op me willen stemmen? Smilie
klik op deze link:
http://www.superdudes.nl/battle_duel
WEEK 36, FOTO 4
ga helemaal naar beneden naar het eind van de pagina en kies daar: week 36, nummer 4 en klik op het stemknopje 'stem op !!!!^LAUWESTYLE'
het is een kwestie van 3 seconden
ik zou je heel erg dankbaar zijn
eigen keus toch kneusquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GA LEKKER MENSEN LASTIGVALLEN MET DE BETTOL![]()
[..]
pussy![]()
Inderdaad, en wij lachen hier jullie keuzes uit, eigen keus toch?quote:
Nope, is geen kloon hoor ik net van betrouwbare bronnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef tonks het volgende:
Lauwestyle zou wel een kloon zijn
Ja en op superdudes lachen wij jullie levenlozen uit, die niks anders te doen hebben dan over mensen te praten die ze niet kennen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:43 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Inderdaad, en wij lachen hier jullie keuzes uit, eigen keus toch?
check mijn fobo pauper ! oja, je weet niet wat dat is hequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Ja en op superdudes lachen wij jullie levenlozen uit, die niks anders te doen hebben dan over mensen te praten die ze niet kennen!
Durf dan eens foto's van jezelf online te zetten! Durf je niet he![]()
Whaha, neuh zou ik echt niet durven nee... dr staan er een stuk of 10 alleen al in m'n fobo maar verder heb ik t lef niet om foto's online te zetten. Paupertjequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Ja en op superdudes lachen wij jullie levenlozen uit, die niks anders te doen hebben dan over mensen te praten die ze niet kennen!
Ik verdedig me niet want me foto staat niet nes hier, geef alleen mn menigquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:43 schreef 2h2h het volgende:
tis toch wel grappig dat ze zich komen verdedigen als ze zo tevreden waren met hoe ze er zelf bijlopen dan zou het ze toch niet intresseren wat er hier over ze gezegt word !!![]()
WE STAAT OP SUPERDUDES... MOOIE ZIN!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAAAAAAAA, WE STAAT OP SUPERDUDESSSSSSSSSS
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Ik verdedig me niet want me foto staat niet nes hier, geef alleen mn menig![]()
HOE FAKKIN TRIESTquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze hebben zelfs een videoclip gemaakt voor de bettol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan 2 foto's van mij op, en 1 van mijn vriendinquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Staan dan, ook goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
WE STAAT OP SUPERDUDES... MOOIE ZIN!!
yep, en hier nog een leuke sneue verzameling Dennis en zijn obsessie voor camera'squote:Op dinsdag 25 september 2007 14:33 schreef Ole het volgende:
Dit is toch Dennis van dgk?
[afbeelding]
Wat is het profiel van die domi?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:55 schreef Dibble het volgende:
Domi, wat zit je nou Sb te verdedigen, het is toch duidelijk dat die lui daar later in een kaasfabriek aan de lopende band gaan werken.![]()
Als jij vind dat ik aandacht nodig heb.. dan is dat jou meningquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Calibrero het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsjeblieft.
Mag jou grafkop ook even in dit topic voorbij komen hoor, heb je nu genoeg aandacht?
Jah nou kijk jij zit er voor het forum, respect tochquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er staan 2 foto's van mij op, en 1 van mijn vriendin
De regel is dat er tenminste 1 duidelijke foto van jezelf op moet staan, en dat staat er bij mij![]()
Ik hoef geen 3985 foto's van mezelf op sb neer te zetten met een focking zonnebril op terwijl je BINNEN STAAT![]()
en met je verschrikkelijk lelijk geshopte foto's
![]()
[afbeelding]
Gast, ik zit er alleen voor het forum daar, daarvoor hoef ik geen mijn hele fotoarchief op die site te dumpen![]()
wat valt er met z'n battle te winnen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er staan 2 foto's van mij op, en 1 van mijn vriendin
De regel is dat er tenminste 1 duidelijke foto van jezelf op moet staan, en dat staat er bij mij![]()
Ik hoef geen 3985 foto's van mezelf op sb neer te zetten met een focking zonnebril op terwijl je BINNEN STAAT![]()
en met je verschrikkelijk lelijk geshopte foto's
![]()
[afbeelding]
Gast, ik zit er alleen voor het forum daar, daarvoor hoef ik geen mijn hele fotoarchief op die site te dumpen![]()
En jij neemt de moeite om je hier helemaal aan te gaan melden en je mening te gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Als jij vind dat ik aandacht nodig heb.. dan is dat jou mening![]()
ik ga heus niet janken nu![]()
Ow Ow Ow en als jullie nou eens goed deden lezen wat er allemaal staat, zou je dingen beter begrijpen!
Maar geen probleem eigenlijk wel grappig dat JULLIE zoveel doen om een aantal foto's...
Het feit dat je hier komt lopen janken zegt al meer als voldoendequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Als jij vind dat ik aandacht nodig heb.. dan is dat jou mening![]()
Ik en gangster willen doen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
wat valt er met z'n battle te winnen dan?btw tegenover zo'n lelijk wijf zou het nie moeilijk zijn om te winnen
trieste kindjes. Jeugd in dit land is al naar de kanker en nu nog meer
door lui zoals lauwestijl, die gangsta willen doen maar gewoon een nederlands jochie zijn
![]()
ja toch, heb je tenminste iets om te lachen:D, en zelf ik moet lachen dus wtf eey...quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij neemt de moeite om je hier helemaal aan te gaan melden en je mening te geven. Toch blijven we jullie uitlachen
![]()
![]()
dan blijf er maar 1 ding over en dat is 'jump'quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:01 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Ik en gangster willen doen?
ik ben geen hiphopsjonnie hoor
sterker nog, ik HAAT hiphop!
bacoboi,. ga terug naar je nest van 14 jarigenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
ja toch, heb je tenminste iets om te lachen:D, en zelf ik moet lachen dus wtf eey...
FOK forum is toch best nog ergens goed voor
![]()
WTF EEYquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
ja toch, heb je tenminste iets om te lachen:D, en zelf ik moet lachen dus wtf eey...
![]()
Liever hardcorequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
dan blijf er maar 1 ding over en dat is 'jump'![]()
![]()
quote:
Favoriete muziek Hardstyle, Jump/Tek, Hardcore, Trancequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
dan blijf er maar 1 ding over en dat is 'jump'![]()
![]()
mn hyves kunnen ze vinden, en mn sd pro niet.. goed bezig joh!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WAT IS ZN PRO DAN VERDOMME![]()
Fok! forum is meer dan alleen maar dit topic hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
![]()
DOMI=DEGEKSTE?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:05 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
mn hyves kunnen ze vinden, en mn sd pro niet.. goed bezig joh!
ja voor mensen zonder doelquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fok! forum is meer dan alleen maar dit topic hoor![]()
Dat geloof ik best! valt alleen nu weinig van te merken door ditquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fok! forum is meer dan alleen maar dit topic hoor![]()
whahaha wie is dat? Domi?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef Calibrero het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
wat valt er aan Sb te merken dan? 14+ gangertjes waarvan de ouders zelfs boos zouden worden als ze wisten wat voor praat zij daar doen, en jij moet natuurlijk de pleyerrrr uithangenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best! valt alleen nu weinig van te merken door dit![]()
omgquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DOMI=DEGEKSTE
omdat !!!!!!!!!!!!!!!!! in is op sb![]()
ik ben van sd, en nee doe me niet anders voor dan ik ben.. heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef Dibble het volgende:
wtf ik snap d'r niets meer van, wie hier van Sb is moet even z'n hand opsteken
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef Dibble het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
omgwww.superdudes.nl/DOMI=DEGEKSTE!
have fun!
MAKE US FAMOUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Eeeey
10+ Check dit topic eens ff:
[Topic] "FOK forum...(dit moet je checken!)"
Domi
haha doe danquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:14 schreef Dibble het volgende:
en nu wil ik godverdomme verdergaan met posten van kanzloze foto's van mensen op sugarbabes !
![]()
![]()
niks van maak mij maar famousquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
MAKE US FAMOUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
IK BEN VAN SUPERDUDESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef Dibble het volgende:
Ik heb fotos online meerdere zelfquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Nee dat is 'LAUWESTYLE'quote:
doe maar eens beter uitleggen wat je bedoeld, kan alleen nu vaag dingen bedenkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef Pascal86 het volgende:
Hoe voelt dat nou om de bodem van de samenleving te zijn domi?
ik gebruik helemaal geen bruiningcreme, ben al bruin van mezelfquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:16 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik heb fotos online meerdere zelf
Maar het gaat er niet om of we jullie kennen, we lachen jullie gewoon uit, omdat jullie stoer denken te zijn en omdat jullie denken dat het niet opvalt als je bruinings creme op je face doet en dan de helft vergeet
Zwarte piet
Dat is dus niet mijn spiegelquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:19 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Je hebt nog meer make-up spullen als m'n zusjes bij elkaar![]()
![]()
![]()
Riiiiiightquote:
Überhaupt een man met zoveel potjes, flesjes en crèmetjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:29 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Nogmaals,
[afbeelding]
Ik durf te wedden dat er wel bruiningscreme () tussenstaat
![]()
Ik vergat dat normale nederlandse taal te moeilijk is voor jullie, het moet natuurlijk in donald duck stylequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:26 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
doe maar eens beter uitleggen wat je bedoeld, kan alleen nu vaag dingen bedenken
Dit is normaal voor hunquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
check dit, ook vet triest. Waarom kunnen die lui nooit een petje normaal dragen?![]()
komt door dat haar, zoveel gel enzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
check dit, ook vet triest. Waarom kunnen die lui nooit een petje normaal dragen?![]()
Goed onthouden! Maar nee, dingen doen mij niet zoveel, dit dus ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik vergat dat normale nederlandse taal te moeilijk is voor jullie, het moet natuurlijk in donald duck style
[afbeelding]
Waarom?! --> te kleine petjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
spreek je op SBquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Goed onthouden! Maar nee, dingen doen mij niet zoveel, dit dus ook niet![]()
Nu ga ik jullie verlaten![]()
Zal straks wel zien wat er nog gebeurd is..
Ltr.
Haten = verlatenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Goed onthouden! Maar nee, dingen doen mij niet zoveel, dit dus ook niet![]()
Nu ga ik jullie verlaten![]()
Zal straks wel zien wat er nog gebeurd is..
Ltr.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna een heel topic in minder dan 24 uur woehoe
Maar hij besteed zijn tijd wel heel erg nuttig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:07 schreef NekoV het volgende:
Heerlijk, er is gewoon een topic geopend over deze topics. Prachtig hoe de mensen die het hardst kankeren op fok, hier waarschijnlijk het vaakst tussen staan.
[afbeelding]
Nog zo'n schatje. Hijs wel een photoshop wonder zeg.
Rond met dt <3quote:ochh nee ik heb nog geen gouden ketting
moet ik die toch maar eens gaan halen dan ben ik een echte Tokkie
met wat voor kleding loop jy dan rondt?
bent zkr zo een skater of zo een wit geval
als G-star zo kut was verkocht het nii zo goed duss
kom eens met een logiese redenatie
ik ben coolquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef Pien85 het volgende:Dit topic gaat naar de klote
Ik wil foto's geen SD/SB mensen die hier komen vertellen hoe cool ze wel niet zijn
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:58 schreef Scandalous het volgende:
Grappig dat de meeste mensen die hier posten ook niet bepaald stijliconen zijn![]()
Jij welquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:58 schreef Scandalous het volgende:
Grappig dat de meeste mensen die hier posten ook niet bepaald stijliconen zijn![]()
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:58 schreef Scandalous het volgende:
ben jij een meisje?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Echt wel ik doe mijn haar nu ook zo
Ze denken dat als iemand hun uitlacht die persoon hun gelijk haatquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
En wederom, deze hoer is nog niet eens 1 zaadcel waard. Wat een smerig wijf
Wat een kenkersitequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:59 schreef Xaverius1337 het volgende:
stuur deze link naar de jumper : www.jumpstyleshop.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |