Dit is normaal voor hunquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
check dit, ook vet triest. Waarom kunnen die lui nooit een petje normaal dragen?![]()
komt door dat haar, zoveel gel enzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
check dit, ook vet triest. Waarom kunnen die lui nooit een petje normaal dragen?![]()
Goed onthouden! Maar nee, dingen doen mij niet zoveel, dit dus ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik vergat dat normale nederlandse taal te moeilijk is voor jullie, het moet natuurlijk in donald duck style
[afbeelding]
Waarom?! --> te kleine petjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
spreek je op SBquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Goed onthouden! Maar nee, dingen doen mij niet zoveel, dit dus ook niet![]()
Nu ga ik jullie verlaten![]()
Zal straks wel zien wat er nog gebeurd is..
Ltr.
Haten = verlatenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Goed onthouden! Maar nee, dingen doen mij niet zoveel, dit dus ook niet![]()
Nu ga ik jullie verlaten![]()
Zal straks wel zien wat er nog gebeurd is..
Ltr.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna een heel topic in minder dan 24 uur woehoe
Maar hij besteed zijn tijd wel heel erg nuttig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:07 schreef NekoV het volgende:
Heerlijk, er is gewoon een topic geopend over deze topics. Prachtig hoe de mensen die het hardst kankeren op fok, hier waarschijnlijk het vaakst tussen staan.
[afbeelding]
Nog zo'n schatje. Hijs wel een photoshop wonder zeg.
Rond met dt <3quote:ochh nee ik heb nog geen gouden ketting
moet ik die toch maar eens gaan halen dan ben ik een echte Tokkie
met wat voor kleding loop jy dan rondt?
bent zkr zo een skater of zo een wit geval
als G-star zo kut was verkocht het nii zo goed duss
kom eens met een logiese redenatie
ik ben coolquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef Pien85 het volgende:Dit topic gaat naar de klote
Ik wil foto's geen SD/SB mensen die hier komen vertellen hoe cool ze wel niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |