mijlpaalquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAAAAAAAA, WE STAAT OP SUPERDUDESSSSSSSSSS
verwijder snel je picca's gek, straks flashen die gangsters onsquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Pien85 het volgende:
Oh zullen zo ook kansloze foto's van ons gaan opgraven dan? Kansloze foto's zat in mn fobo:D
en daarnaast heeft hij samen met Sven gemc-ed op de Bergse kermis waar uiteraad super sterren komen als:quote:Wederom kwam er weer een stage aan, ditmaal als entertainer op diverse campings in Nederland en Belgie.
De werkzaamhaden bestonden uit knutsel- & sportactiviteiten met kinderen, en sport- & spelactiviteiten met jeugd.
De avond werd gevuld met kindertheater, mini disco's, musicals zoals Grease & Saturday Night Fever, en diverse shows voor kinderen en voor volwassenen.
tuurlijk.....quote:Dit gebeurd samen met Adrenalin the festival dat komend jaar voor het eerst plaatsvind.
Tijdens Adrenalin the festival zijn er diverse optredens van nationale & internationale artiesten waaronder Krezip, Anouk, Pink, Rihanna, Justin Timberlake, Nelly Furtado, Timbaland en vele andere...
Ehm... neequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef Dibble het volgende:
[..]
verwijder snel je picca's gek, straks flashen die gangsters ons
Ik heb nooit beweerd dat ik wel een leven hebquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en ze zeggen maar dat we dom zijn en geen leven hebben
vroeg me al af welke fokker het was. Schop ze!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:05 schreef Dibble het volgende:
ik zit op dat forum te flamen onder de naam Smoothy
Keep on going! Blijft lachen dit Ik ga s even Xeno afspeurenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:05 schreef Dibble het volgende:
ik zit op dat forum te flamen onder de naam Smoothy
Jaloers waarop?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:25 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Haha stiekem zijn ze allemaal jaloers, maar durven het niet toe te geven
Ben heeeeeeeeeeeel jaloers ja, zou ook heel graag zo'n mooie veel te kleine pet op het hofd van mijn vriend zien, en zo'n stuk glas in z'n oor, en dan zo'n mooie theedoek voor zn gezicht, lijkt me geilquote:
Schat, het is uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben heeeeeeeeeeeel jaloers ja, zou ook heel graag zo'n mooie veel te kleine pet op het hofd van mijn vriend zien, en zo'n stuk glas in z'n oor, en dan zo'n mooie theedoek voor zn gezicht, lijkt me geil
Lekker warm zo'n sjaal binnen met de zon dr opquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
Deze is ook weer hilarisch!!!!
[afbeelding]
!quote:PF [NL]Shiirleyy Link naar post Geplaatst op 25-09-2007 14:21 quote -
Ik heb ns effe gekeken daar op FOKforum. Die lui zijn echt f*cking zielig. Hebben totaal geen eigen leven, dus gaan ze andere mensen in de zeik nemen. Maar zegt meer over zichzelf als over de mensjes op de fotows.
k heb het gelezenquote:
quote:Decisive Geplaatst op 25-09-2007 13:40
TOPIC STARTER VAN FOK HEEFT HIER OOK EEN PROFIEL EN IS AARDIG BEKEND ONDER DE FORUMMERS <333
i likez him
Ghehe, wanneer gaan die typetjes weer eens netjes naar het VMBO om nog een beetje Nederlands te lerenquote:
GA LEKKER MENSEN LASTIGVALLEN MET DE BETTOLquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Whaha Dibble is een faker op sd
pussyquote:hey Smilie
10 erbij Smilie
vraagje heb je al gestemt voor de battle?
zou anders je ff op me willen stemmen? Smilie
klik op deze link:
http://www.superdudes.nl/battle_duel
WEEK 36, FOTO 4
ga helemaal naar beneden naar het eind van de pagina en kies daar: week 36, nummer 4 en klik op het stemknopje 'stem op !!!!^LAUWESTYLE'
het is een kwestie van 3 seconden
ik zou je heel erg dankbaar zijn
eigen keus toch kneusquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GA LEKKER MENSEN LASTIGVALLEN MET DE BETTOL
[..]
pussy
Inderdaad, en wij lachen hier jullie keuzes uit, eigen keus toch?quote:
Nope, is geen kloon hoor ik net van betrouwbare bronnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef tonks het volgende:
Lauwestyle zou wel een kloon zijn
Ja en op superdudes lachen wij jullie levenlozen uit, die niks anders te doen hebben dan over mensen te praten die ze niet kennen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:43 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Inderdaad, en wij lachen hier jullie keuzes uit, eigen keus toch?
check mijn fobo pauper ! oja, je weet niet wat dat is hequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Ja en op superdudes lachen wij jullie levenlozen uit, die niks anders te doen hebben dan over mensen te praten die ze niet kennen!
Durf dan eens foto's van jezelf online te zetten! Durf je niet he
Whaha, neuh zou ik echt niet durven nee... dr staan er een stuk of 10 alleen al in m'n fobo maar verder heb ik t lef niet om foto's online te zetten. Paupertjequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Ja en op superdudes lachen wij jullie levenlozen uit, die niks anders te doen hebben dan over mensen te praten die ze niet kennen!
Ik verdedig me niet want me foto staat niet nes hier, geef alleen mn menigquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:43 schreef 2h2h het volgende:
tis toch wel grappig dat ze zich komen verdedigen als ze zo tevreden waren met hoe ze er zelf bijlopen dan zou het ze toch niet intresseren wat er hier over ze gezegt word !!
WE STAAT OP SUPERDUDES... MOOIE ZIN!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAAAAAAAA, WE STAAT OP SUPERDUDESSSSSSSSSS
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Ik verdedig me niet want me foto staat niet nes hier, geef alleen mn menig
HOE FAKKIN TRIEST lui daar op Sb hebben echt hun kleine hollywood wereldje !quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze hebben zelfs een videoclip gemaakt voor de bettol
Er staan 2 foto's van mij op, en 1 van mijn vriendinquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Staan dan, ook goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
WE STAAT OP SUPERDUDES... MOOIE ZIN!!
yep, en hier nog een leuke sneue verzameling Dennis en zijn obsessie voor camera'squote:Op dinsdag 25 september 2007 14:33 schreef Ole het volgende:
Dit is toch Dennis van dgk?
[afbeelding]
Wat is het profiel van die domi?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:55 schreef Dibble het volgende:
Domi, wat zit je nou Sb te verdedigen, het is toch duidelijk dat die lui daar later in een kaasfabriek aan de lopende band gaan werken.
Als jij vind dat ik aandacht nodig heb.. dan is dat jou meningquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Calibrero het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsjeblieft.
Mag jou grafkop ook even in dit topic voorbij komen hoor, heb je nu genoeg aandacht?
Jah nou kijk jij zit er voor het forum, respect tochquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er staan 2 foto's van mij op, en 1 van mijn vriendin
De regel is dat er tenminste 1 duidelijke foto van jezelf op moet staan, en dat staat er bij mij
Ik hoef geen 3985 foto's van mezelf op sb neer te zetten met een focking zonnebril op terwijl je BINNEN STAAT en met je verschrikkelijk lelijk geshopte foto's
[afbeelding]
Gast, ik zit er alleen voor het forum daar, daarvoor hoef ik geen mijn hele fotoarchief op die site te dumpen
wat valt er met z'n battle te winnen dan? btw tegenover zo'n lelijk wijf zou het nie moeilijk zijn om te winnen trieste kindjes. Jeugd in dit land is al naar de kanker en nu nog meer door lui zoals lauwestijl, die gangsta willen doen maar gewoon een nederlands jochie zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er staan 2 foto's van mij op, en 1 van mijn vriendin
De regel is dat er tenminste 1 duidelijke foto van jezelf op moet staan, en dat staat er bij mij
Ik hoef geen 3985 foto's van mezelf op sb neer te zetten met een focking zonnebril op terwijl je BINNEN STAAT en met je verschrikkelijk lelijk geshopte foto's
[afbeelding]
Gast, ik zit er alleen voor het forum daar, daarvoor hoef ik geen mijn hele fotoarchief op die site te dumpen
En jij neemt de moeite om je hier helemaal aan te gaan melden en je mening te geven . Toch blijven we jullie uitlachenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Domi_21 het volgende:
[..]
Als jij vind dat ik aandacht nodig heb.. dan is dat jou mening
ik ga heus niet janken nu
Ow Ow Ow en als jullie nou eens goed deden lezen wat er allemaal staat, zou je dingen beter begrijpen!
Maar geen probleem eigenlijk wel grappig dat JULLIE zoveel doen om een aantal foto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |