Nee hoor, het zette me gewoon aan het denken.quote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef EggsTC het volgende:
Is dat topic van je vriendin?
Dat zijn de extra attenties die je aan je meisje geeft, maar neemt niet weg dat het wel erg gezellig is.quote:Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja en met kerst ; Kerstmuziekje aan, kaarsjes aan,boompje aan, chocolade melk me slagroom en dan dicht tegen elkaar aankruipen.
Dit mag ook in de winter maar denk dan ff de kerstzooi weg
Ik heb liever een kus dan een bos bloemen. Wat moet ik met die troepquote:Op maandag 24 september 2007 15:18 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Dat zijn de extra attenties die je aan je meisje geeft, maar neemt niet weg dat het wel erg gezellig is.
Is een bosje bloemen ook nog verplicht zo af en toe, of is dit inmiddels achterhaald als oubollig?
Met een kaartje 'ik hou van je" eraanquote:Op maandag 24 september 2007 15:21 schreef Seventees het volgende:
TS,
Als je het echt goed wil doen koop je geen bos bloemen, maar één langstelige roos
quote:Op maandag 24 september 2007 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met een kaartje 'ik hou van je" eraan
quote:Op maandag 24 september 2007 15:27 schreef liefie_ het volgende:
of nog beter: spontaan een weekendje mee weg nemen
quote:Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja en met kerst ; Kerstmuziekje aan, kaarsjes aan,boompje aan, chocolade melk me slagroom en dan dicht tegen elkaar aankruipen.
Dit mag ook in de winter maar denk dan ff de kerstzooi weg
quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.
Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
als ze thuis komt, dr op bed gooien en woest nemen, dat is pas romantiek
Dat mag ook!quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:
Het is echt niet zo moeilijk.
Verras haar af en toe met een klein cadeautje. Voor vrouwen hoeft het niet nuttig te zijn.
Kook voor je vriendin!
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.
Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
Ik kom zo naar huis, schenk je me vast wat in?quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 15:52 schreef As_33 het volgende:
Thuis komen, deur van je kamer open doen, en dan zien dat je hele kamer is opgeruimd (wat al een tijd moest gebeuren, maar ja, geen tijd) en er planken zijn opgehangen, waar alles al netjes op gezet is, nieuw kastje, ingeruimd en wel. Waarom? Omdat het totaal niet gespeeld of wat dan ook is, maar gewoon een oprechte practische mannenmanier om te laten zien dat je toch wel heel belangrijk bent![]()
die gare laddertheorie weer?quote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef seto het volgende:
Hier is een lijstje met dingen die vrouwen leuk vinden:
1. Geld
the end
Ik ben niet zo van de kaarsjes en de rozenblaadjes en een bosje bloemen koop ik wel voor mezelf.quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
Jij snapt um helemaal!quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Ja maar , ja maar ik vind dat overdreven obligate gedoe wel leukquote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef OldJeller het volgende:
Alles wat je normaal vrij direct zou formuleren indien je tegen mannen praat, anders formuleren en er wat meer omheen lullen.
Voorbeeld:
De hele nacht onstuimig, passievol, eindeloos de liefde bedrijven.. of gewoon: neuken.
Teiltje erbij?quote:Op maandag 24 september 2007 21:46 schreef geppie het volgende:
[..]
denk dat dit al een hoop scheelt!
Boerenkool met worst !quote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
..En of daar nou macaroni of boerenkool opstaat, zal me een worst wezen.![]()
En jusquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Boerenkool met worst !![]()
heel flauw, ik weet het, maar toch
Heel vervelend ja als iemand anders een andere mening heeftquote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Teiltje erbij?
Brr, ik zou er spontaan van opdrogen.
Dan hoop ik maar dat hij kan ruiken wanneer je geil bent, zodat hij niet op het verkeerde moment het woord neuken laat vallenquote:Op maandag 24 september 2007 22:30 schreef geppie het volgende:
Alléén als ik geil ben, mag het woord neuken vallen![]()
'quote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat hij kan ruiken wanneer je geil bent, zodat hij niet op het verkeerde moment het woord neuken laat vallen![]()
Eerst een biertje aanbieden en vragen wat er op de pizza moet.quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
kapotneukenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:54 schreef purplerose het volgende:
Als ik me vent al een tijdje niet gezien heb en dan paar dagen voordat je elkaar weer ziet je een smsje krijgt met de onvergetelijke woorden. "Hee sexie, ik heb zin om je kapot te neuken en vol te blaffen"
Ik ben dus geen rozenblaadjes chickie![]()
Als die echt romantisch wilt zijn kan die me een "clone a dick" geven zodat we een vibo kunnen maken van zn pik voor als die er niet is
Als het verplicht is, klopt er iets niet. Mjn vriend heeft volgens mij pas 2x bloemen voor me meegenomen, maar omdat ik dat niet van hem gewend ben, is dat een extra verrassing en ik laat dan ook altijd weten dat ik het leuk vind. Wat je (als vrouw) vooral niet moet doen is verwachten dat ie dat voortaan vaker zal doen. Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:18 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Dat zijn de extra attenties die je aan je meisje geeft, maar neemt niet weg dat het wel erg gezellig is.
Is een bosje bloemen ook nog verplicht zo af en toe, of is dit inmiddels achterhaald als oubollig?
Ben blij dat mijn vriend mij niet links laat liggen als ik thuis kom na een drukke dag en anderhalf uur file...quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Nee, da's pure lust. Ook niets mis mee, maar je moet niet zeggen dat dat romantiek is. Als dat alles is wat je kunt, wat doe je dan in een relatie?quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
Turn-off... Alleen als ik zelf al zin zou hebben er er zou "Ik wil je" of zoiets op staan, zou ik het leuk vinden. Trouwens... Een condoom?quote:Op maandag 24 september 2007 15:48 schreef dawg het volgende:
Een condoom met "ik hou van je" erop.
Denk dat ik het daar wel mee eens ben. Dit soort dingen maken een relatie ook niet goed, maar het moet als aanvulling op de relatie gelden.quote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vriend van me, zegt altijd dat vrouwen net puppy's zijn..Als ze je lief vinden, vinden ze vaak elke kleine vorm van positieve aandacht al leuk (lees: 't wordt gewaardeerd en aangemoedigd als de eerste stapjes van een klein kind
). --Vindt HIJ dan he..
![]()
Ja, die sletten van jou wel, jaquote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef seto het volgende:
Hier is een lijstje met dingen die vrouwen leuk vinden:
1. Geld
the end
quote:Op maandag 24 september 2007 19:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Of als ik slaap en ik doe mijn ogen open en hij zit naar me te kijken en over mijn rug te kriebelen.
quote:
Kijk, een goed voorbeeld van iemand bij wie je dus NIET met die dingen aan moet komen. Daarom eerst peilen waar hij/zij van houdt!quote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben meestal de eerste die thuis is, maar als het es andersom is neem ik genoegen met een hartelijk begroeting en wat drinken.
Laat me dan ff een half uurtje met rust, dan kan ik ff bijkomen onder het genot van m'n pctje en de poessies. Daarna schuif ik graag aan bij een gedekte tafel. En of daar nou macaroni of boerenkool opstaat, zal me een worst wezen.![]()
nee, maar tips wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:03 schreef Laton het volgende:
[..]
![]()
romantiek haal je niet uit een boekje.
Er staat dan ook vrouwen, niet vriendin. Daarbij is sarcasme je onbekend volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef LadyXochi het volgende:
Turn-off... Alleen als ik zelf al zin zou hebben er er zou "Ik wil je" of zoiets op staan, zou ik het leuk vinden. Trouwens... Een condoom?![]()
Er is een verschil tussen links laten liggen en met rust laten en d'r eigen ding laten doen. Dat jij nou een highmaintenance aandachtsorgel bent.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef LadyXochi het volgende:
Ben blij dat mijn vriend mij niet links laat liggen als ik thuis kom na een drukke dag en anderhalf uur file...![]()
Nee, een bende geouwehoer an je hasses als je moe thuis komt van een dag hard werken, das nou romantiek.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef LadyXochi het volgende:
Ben blij dat mijn vriend mij niet links laat liggen als ik thuis kom na een drukke dag en anderhalf uur file...![]()
Dit geldt niet alleen voor na een dag hard werken maar ook voor als ik net wakker ben, gelieve geen gekakel aan me head, eerst wakker wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:41 schreef purplerose het volgende:
Ik ken meerdere mensen die eerst ff half uurtje bij willen komen met pc en een kop koffie ofzo, ben er zelf ook 1 vanNix ergers als een chick/dude die gelijk gaat kakelen als je net thuis ben en ff wil chillen voor je met elkaar de dag bespreekt
Uiteraard wel gewoon kusknuffelkroel en bak koffie/thee/fris maar eerst ff chillen
Stoer hoor...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:55 schreef Nies het volgende:
[..]
Nee, een bende geouwehoer an je hasses als je moe thuis komt van een dag hard werken, das nou romantiek.....![]()
Als zij ondertussen de afwas van gisteren even doet, de was draait en het huis schoonmaakt en opruimt, ben ik de beroerdste niet om even een magnetronnetje aan te zetten voor een maaltijd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:57 schreef liefie_ het volgende:
je kunt toch ook lekker zeggen:
ga jij maar even op de bank zitten lieverd je hebt hard gewerkt dan kook ik lekker voor ons
kan zij ff tot rust komen en je doet iets liefs en ze hoeft niet te koken!
kun je daarna zelfs nog een kaarsje op tafel zetten dan is het helemaal af
Dit is dus weer niet romantischquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Als zij ondertussen de afwas van gisteren even doet, de was draait en het huis schoonmaakt en opruimt, ben ik de beroerdste niet om even een magnetronnetje aan te zetten voor een maaltijd.![]()
Maar ze heb wel gelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Stoer hoor...
Sjacherijn![]()
Niks sjacherijn. Gewoon geen geouwehoer. Flauwe tierelantijntjes en prietpraat want het móet romantischquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Stoer hoor...
Sjacherijn![]()
Dan leg ik er ook een kunststofroos naastquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit is dus weer niet romantisch
Terwijl ze in de keuken staat een lekker drankje voor haar inschenken en erbij komen staan. Vragen hoe haar dag was en aandachtig luisteren zonder direct alle problemen te willen oplossen voor haar. Echte belangstelling en soms dingetjes van haar weten die zij leuk vind. Bijvoorbeeld een zak van haar favoriete smaak drop kopen omdat zij dat zo lekker vind. Het hoeft allemaal niet duur te zijn en je hoeft ook geen dichter te zijn of het huis onder de rozenblaadjes te strooien. Echte aandacht en liefde dat doet t em.quote:Op maandag 24 september 2007 15:09 schreef shilizous_88 het volgende:
In navolging van het topic Gebrek aan romantiek. moet ik misschien toegeven dat ik niet altijd even romantisch ben. Echter heb ik nou ook niet precies een idee wat vrouwen romantisch vinden. Het is niet zo dat ik een enorme hark ben; ik neem mijn vriendin wel regelmatig uit eten of mee naar een film of een avondje poolen.
Ook heb ik nog geen klachten gehad, maar vrouwen schijnen vaak hintjes te geven en het kan zijn dat ik die gewoon niet heb opgemerkt.
Dus dames: wat verstaan jullie onder romantiek en hoe komen wij mannen (niet geforceerd) romantisch over.
Met mij moet je het eerste uur nadat ik thuis ben in het geheel niet communiceren. Ook de telefoon neem ik dan niet op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen links laten liggen en met rust laten en d'r eigen ding laten doen. Dat jij nou een highmaintenance aandachtsorgel bent.
Ja, je zou maar eens overspannen raken van een telefoontje net nadat je uit je werk komt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Met mij moet je het eerste uur nadat ik thuis ben in het geheel niet communiceren. Ook de telefoon neem ik dan niet op.
Ik neem mn werk/studie mee naar huis en ga thuis vrolijk verderquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Met mij moet je het eerste uur nadat ik thuis ben in het geheel niet communiceren. Ook de telefoon neem ik dan niet op.
Nee, niet overspannen maar ronduit mensen-moe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, je zou maar eens overspannen raken van een telefoontje net nadat je uit je werk komt.
Ik ken dat, laat me in godsnaam dan met rust. Het probleem is dat DAN juist mensen de neiging krijgen om ellenlange verhalen te vertellen. Dat is net zoiets als dat katten bij mensen gaan zitten die niet van katten houden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Met mij moet je het eerste halfuur nadat ik thuis ben in het geheel niet communiceren. Ook de telefoon neem ik dan niet op.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen links laten liggen en met rust laten en d'r eigen ding laten doen. Dat jij nou een highmaintenance aandachtsorgel bent.
Nee, maar een kus en "Hoi schat" is toch niet teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:55 schreef Nies het volgende:
[..]
Nee, een bende geouwehoer an je hasses als je moe thuis komt van een dag hard werken, das nou romantiek.....![]()
Alsof met rust laten betekend dat je elkaar meteen niet meer begroetquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar een kus en "Hoi schat" is toch niet teveel gevraagd?
haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.
Dat zou je denkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar een kus en "Hoi schat" is toch niet teveel gevraagd?
Maar niet slijmerig!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef katerwater het volgende:
En complimentjes natuurlijk!
Onrealistisch wel goed?quote:
Ik wil het allemaal!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:32 schreef katerwater het volgende:
Nutteloos topic...
oh, waarom?
Alle vrouwen zijn anders(gelukkig maar) De ene houdt van handje vashouden aan het strand, de ander is een huismus die bij kaarslicht een dineetje wilt, nog een wil met rust gelaten worden en anderen willen eens lekker genomen worden...
Doe wat je wilt, als je het maar attent en oprecht gemeend doet. Daar is geen enkele vrouw tegen opgewassen![]()
Nee da's dus slijmerig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Onrealistisch wel goed?
" Je bent voor mij de allerleukste vrouw op aarde''
bijvoorbeeld
Ik hou het bij "Ik vind je leuk/lief/knap/aardig, weet je dat?"quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Onrealistisch wel goed?
" Je bent voor mij de allerleukste vrouw op aarde''
bijvoorbeeld
Hmm ik heb een andere opvatting van slijmerigheid. Ik vind het eigenlijk leuker om elkaar af te zeiken en er dan hard om te lachen.quote:
Dat is dan wel fijn om te horenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:46 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik hou het bij "Ik vind je leuk/lief/knap/aardig, weet je dat?"
Niets overdreven, wel wat ik denk![]()
Jaaquote:Op woensdag 26 september 2007 11:17 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hmm ik heb een andere opvatting van slijmerigheid. Ik vind het eigenlijk leuker om elkaar af te zeiken en er dan hard om te lachen.![]()
In bed krijgen, wheheh, ik slaap in bedquote:Op woensdag 26 september 2007 12:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn om te horenzolang het maar uit je hart komt en niet iets is wat je zegt om een chick in je bed te krijgen danwel te houden.
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel mannen die alles zeggen om je in bed te krijgen of te houdenZeg gewoon niets wat je niet meent of niet waar kan maken, dat levert minder verwachtingen en gebroken hartjes op
Liiiiiieeeeeefffff!!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef Thrackan het volgende:
Trouwens, gewoon even bellen, ook al heb je niks te zeggen, is ook leuk.
"Haai" "Hey" *stil* "Waarvoor bel je?" "Gewoon, had ik zin in." "Oh, ok"
Daar zou ik niet eens een onderliggende betekenis achterzoeken. Mijn reactie zou zijn dat ik dat ook vind of niet, of een andere mooier.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef Thrackan het volgende:"Die foto van jou met dat haar tot op je schouders, die is echt leuk." (lees: je haar wordt lang schat, van mij mag er wat af hoor!)
Dat zou ik een rare opmerking vinden. Alsof ik niet gezellig ben als ik nuchter ben, zo zou ik het opvatten.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef Thrackan het volgende:"Na een paar biertjes/wijntjes ben je nóg gezelliger." (lees: zo, blij dat je niet meer in zo'n kutbui bent, of: hmm, volgens mij heb je teveel op, je wordt een beetje te druk)
True, dat waren ook niet mijn meest fijne opmerkingenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Liiiiiieeeeeefffff!!!!
[..]
Daar zou ik niet eens een onderliggende betekenis achterzoeken. Mijn reactie zou zijn dat ik dat ook vind of niet, of een andere mooier.![]()
[..]
Dat zou ik een rare opmerking vinden. Alsof ik niet gezellig ben als ik nuchter ben, zo zou ik het opvatten.![]()
Ik zeg niet dat ik niet van romantiek hou, ik zeg dat ik niet van vrouwen houdt die van dat slappe traangetrek houden.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef LadyXochi het volgende:
Da's fijn voor je, dan hoef je ook niets van romantiek af te weten
Oja... waarom kom je dan eigenlijk in dit topic?
Ooooh! Rellen natuurlijk!
Zou voor mij zeker opgaan. Als ik moe ben na een dag werken en ik ga daarna niet naar huis maar naar m'n vriendin wordt ik soms helemaal knetter van dat 'gezeur' gelijk aan m'n kop. Laat me maar gewoon even een halfuur zitten, wat drinken, rustig eten en dán neu..romantisch doen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
En dromen ze van een gangbang.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:52 schreef sig000 het volgende:
Ze doen net of die fluitende bouwvakkers hun stoort maar ondertussen lopen ze te soppen.
Feit dat je het al 'van dat slappe traangetrek' noemt, is al een signaal dat je er niet om dtaat te springen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet van romantiek hou, ik zeg dat ik niet van vrouwen houdt die van dat slappe traangetrek houden.
Want alle romantiek is slap traangetrek?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Feit dat je het al 'van dat slappe traangetrek' noemt, is al een signaal dat je er niet om dtaat te springen...
Ik vind dus van niet, maar dat haal ik uit zijn post, ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:28 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Want alle romantiek is slap traangetrek?
Lijkt me een gekke conclusie op basis van zijn post. Dat zou betekenen dat hij wel van romantiek houdt, maar niet van vrouwen die van romantiek houden..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:40 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ik vind dus van niet, maar dat haal ik uit zijn post, ja.
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik hou niet van vrouwen die houden van slap getraantrek.
niet niet != welquote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet van romantiek hou, ik zeg dat ik niet van vrouwen houdt die van dat slappe traangetrek houden.
Misschien moet jij je beter leren uitdrukken. Als je het zo beschrijft ben ik het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
LadyXochi moet even een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
Ik hou niet van romantiek als het slap getraantek met rozenblaadjes betekent en onnodig, onrealistisch geslijm en gekwijl. Ik hou wel van kleine, verrassende romantiek zonder al die onzinnige franje. De franje zit hem in het gevoel en het gebaar, niet in de gedekte tafel, het wijnglas, het afgezakte negligé en de rozenblaadjes naar het bad toe.
Bovendien wil ik soms ook gewoon lekker hard neuken als ik thuisben...
Er is weinig mis met mijn uitdrukkingsvaardigheidquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:41 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Misschien moet jij je beter leren uitdrukken. Als je het zo beschrijft ben ik het helemaal met je eens.
Weet ik niet... verwacht jij wat anders van vrouwen die niet gaan trouwen of al getrouwd zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Er is weinig mis met mijn uitdrukkingsvaardigheid
Maar ja, goed het is je vergeven. Je gaat trouwen, so what can you expect?
Vooral van de eerstgenoemde groep verwacht ik wat anders.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Weet ik niet... verwacht jij wat anders van vrouwen die niet gaan trouwen of al getrouwd zijn?
Verstand en onderscheidingsvermogen zonder omkadering in paradigma's en onverwerkte jeugdtrauma's zoals bijvoorbeeld prinsesjesgedrag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:53 schreef LadyXochi het volgende:
Wat verwacht jij dan van die groep?
Nee, ik denk niet dat het de ring is. Het euvel ligt daar ver voor, het feit dat je uberhaupt wil trouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:14 schreef LadyXochi het volgende:
En jij denkt dat een ring om de vinger dat allemaal teniet doet? En dat er na het huwelijk ineens allemaal jeugdtrauma's komen bovendrijven? En wat versta jij onder prinsesjesgedrag?
(god, I'm bored, dat ik hier op in ga....)
[ik mis wat in mijn relatie en dat zit me dwars]quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:46 schreef Miss_kausalaya het volgende:
oh my god.. volgens mij mis ik heel wat , als ik dit allemaal lees, mijn vriend is wat dat betreft anti romantisch hahaha... geen een van deze dingen heeft hij ooit gedaan eigenlijk!![]()
En toch een super mooie relatie... maar romantiek is niet zijn sterkste kant!...
Maar tis wel een schat hoor![]()
Hier hetzelfde wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:17 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hmm ik heb een andere opvatting van slijmerigheid. Ik vind het eigenlijk leuker om elkaar af te zeiken en er dan hard om te lachen.![]()
Zal ik je anders meteen een miljoen euro geven, nog romantischer niet?quote:Op maandag 24 september 2007 15:27 schreef liefie_ het volgende: of nog beter: spontaan een weekendje mee weg nemen
er staat toch niet mee naar new york nemenquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zal ik je anders meteen een miljoen euro geven, nog romantischer niet?
Precies, Barcelona is ook goed.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er staat toch niet mee naar new york nemen
Of gewoon Schin op Geulquote:
Romantiek wil niet zeggen dat je altijd veel geld moet uitgeven aan je vriendin (t helpt natuurlijk welquote:Op maandag 24 september 2007 15:09 schreef shilizous_88 het volgende:
In navolging van het topic Gebrek aan romantiek. moet ik misschien toegeven dat ik niet altijd even romantisch ben. Echter heb ik nou ook niet precies een idee wat vrouwen romantisch vinden. Het is niet zo dat ik een enorme hark ben; ik neem mijn vriendin wel regelmatig uit eten of mee naar een film of een avondje poolen.
Ook heb ik nog geen klachten gehad, maar vrouwen schijnen vaak hintjes te geven en het kan zijn dat ik die gewoon niet heb opgemerkt.
Dus dames: wat verstaan jullie onder romantiek en hoe komen wij mannen (niet geforceerd) romantisch over.
quote:Op zondag 30 september 2007 10:23 schreef dude_flipper12 het volgende:
wat ook leuk is/was, was gewoon dat zij op haar kamer wat vertelde over spullen die daar lagen. boekjes en zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |