abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53433013
In navolging van het topic Gebrek aan romantiek. moet ik misschien toegeven dat ik niet altijd even romantisch ben. Echter heb ik nou ook niet precies een idee wat vrouwen romantisch vinden. Het is niet zo dat ik een enorme hark ben; ik neem mijn vriendin wel regelmatig uit eten of mee naar een film of een avondje poolen.
Ook heb ik nog geen klachten gehad, maar vrouwen schijnen vaak hintjes te geven en het kan zijn dat ik die gewoon niet heb opgemerkt.

Dus dames: wat verstaan jullie onder romantiek en hoe komen wij mannen (niet geforceerd) romantisch over.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 24 september 2007 @ 15:11:37 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433071
als ik thuis kom van een dag hard studeren dat er een huis vol kaarsjes staat, eten op tafel wat meneer zelf heeft gemaakt,lekker muziek je erbij en samen heerlijk de dag doorspreken.

Of spontaan mee uit eten genomen te worden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53433074
Is dat topic van je vriendin?
Lambo of Rekt
  maandag 24 september 2007 @ 15:12:41 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433092
Ooh ja en met kerst ; Kerstmuziekje aan, kaarsjes aan,boompje aan, chocolade melk me slagroom en dan dicht tegen elkaar aankruipen.

Dit mag ook in de winter maar denk dan ff de kerstzooi weg
pi_53433109
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef EggsTC het volgende:
Is dat topic van je vriendin?
Nee hoor, het zette me gewoon aan het denken.
Tevens kan ik zo mooi informatie inwinnen om haar een keer te verrassen.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_53433148
Laat eens een bad vollopen (veel schuim) en zet kaarsjes op de rand. Wijntje erbij.
Vooral als ze net thuis komt van een drukke dag op 't werk.
Het is echt niet zo moeilijk.

Verras haar af en toe met een klein cadeautje. Voor vrouwen hoeft het niet nuttig te zijn.

Kook voor je vriendin!
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_53433219
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja en met kerst ; Kerstmuziekje aan, kaarsjes aan,boompje aan, chocolade melk me slagroom en dan dicht tegen elkaar aankruipen.

Dat zijn de extra attenties die je aan je meisje geeft, maar neemt niet weg dat het wel erg gezellig is.
Is een bosje bloemen ook nog verplicht zo af en toe, of is dit inmiddels achterhaald als oubollig?
  maandag 24 september 2007 @ 15:18:31 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433221
ooh en een massage na een drukke dag

Of sex voor de openhaard
  maandag 24 september 2007 @ 15:19:19 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433245
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:18 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Dat zijn de extra attenties die je aan je meisje geeft, maar neemt niet weg dat het wel erg gezellig is.
Is een bosje bloemen ook nog verplicht zo af en toe, of is dit inmiddels achterhaald als oubollig?
Ik heb liever een kus dan een bos bloemen. Wat moet ik met die troep
pi_53433299
Inderdaad de open haard aan, kleedje ervoor, kaarsjes aan, ik een wijntje, vriend een biertje, lekker liggen en dan kijken wat er allemaal nog meer gaat gebeuren
pi_53433312
TS,

Als je het echt goed wil doen koop je geen bos bloemen, maar één langstelige roos
Zus van -Magnolia- *O*
  maandag 24 september 2007 @ 15:22:36 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433330
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:21 schreef Seventees het volgende:
TS,

Als je het echt goed wil doen koop je geen bos bloemen, maar één langstelige roos
Met een kaartje 'ik hou van je" eraan
pi_53433387
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Met een kaartje 'ik hou van je" eraan

Of: 'Voor jou... Liefs < insert naam >'
Zus van -Magnolia- *O*
pi_53433456
oeh allemaal al goede ideetjes hier! vooral het haar verwennen en dingen uit handen nemen na een lange dag!
het gaat er om dat ze weet dat je aan haar hebt gedacht that's the key volgens mij

rozeblaadjes in bad zijn ook
of verstop een lief kaartje in haar tas die ze mee naar haar werk/school neemt
of als je voor groter wilt gaan: spontaan mee uit nemen (en nee dan niet naar jackass the movie of zo) of nog beter: spontaan een weekendje mee weg nemen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 24 september 2007 @ 15:28:35 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433488
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:27 schreef liefie_ het volgende:
of nog beter: spontaan een weekendje mee weg nemen
  maandag 24 september 2007 @ 15:32:03 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53433591
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.

Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 24 september 2007 @ 15:32:04 #17
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53433592
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef Qwea het volgende:

maandag 24 september 2007 @ 15:33:13 #18
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53433628
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.

Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
pi_53433664
volgens mij zijn het de vrouwen die die dingen aandragen hoor...
dus misschien mannen moeten jullie even je mond houden en gewoon eens accepteren dat vrouwen daar wel van houden?
  maandag 24 september 2007 @ 15:38:42 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_53433779
het moet uit jezelf komen, als je romantisch gaat zitten zijn omdat het moet hebben vrouwen dat echt wel door hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_53434009
als ze thuis komt, dr op bed gooien en woest nemen, dat is pas romantiek
pi_53434057
Een condoom met "ik hou van je" erop.
pi_53434083
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
pi_53434130
Romantiek is niet te beschrijven, het is een bindend moment van samenzijn dat spontaan ontstaat tussen twee personen.

Om een voorbeeld te noemen. Mijn vriendin en ik gingen gewoon een avondje op de bank film kijken en opeens keken we elkaar aan zonder te spreken en zeiden we exact dezelfde lieve woorden. Vervolgens gaven we elkaar een knuffel en een kus.

Ik geloof in 'gefabriceerde' romantiek uit de damesbladen, het gaat om het gevoel met zn tweetjes van 'ja... *zucht*' niet om 'ik heb rozenblaadjes neergelegd en de dimmer aan en ow het is nu zo romantisch'
Verbaal terrorist
pi_53434147
Thuis komen, deur van je kamer open doen, en dan zien dat je hele kamer is opgeruimd (wat al een tijd moest gebeuren, maar ja, geen tijd) en er planken zijn opgehangen, waar alles al netjes op gezet is, nieuw kastje, ingeruimd en wel. Waarom? Omdat het totaal niet gespeeld of wat dan ook is, maar gewoon een oprechte practische mannenmanier om te laten zien dat je toch wel heel belangrijk bent
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_53434195
quote:
Dat mag ook!
pi_53434549
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:

Het is echt niet zo moeilijk.

Verras haar af en toe met een klein cadeautje. Voor vrouwen hoeft het niet nuttig te zijn.

Kook voor je vriendin!
Verras haar gewoon eens, dat vinden de meeste vrouwen al romantisch genoeg. Inderdaad eens koken voor haar, of haal haar op en neem haar mee uit eten wanneer ze het niet verwacht.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53434592
Samen naar de wolken kijken;
Bij hem achterop de fiets op een mooie lente dag;
In de drukte elkaars blik vinden en deze even vasthouden;
Als hij voor me zingt, aan de telefoon of gewoon op straat of in een restaurant.
pi_53434872
quote:

Hihi.
Ik ben ook niet zo van de cliche er-dik-bovenop-stuff, dat gaat kriebelen maar heel af en toe een berenvel en een waxinelichtje kan wel best amusing zijn hoor.
Maar verder gewoon, er zijn, iets lekkers koken, een kleine verassing, iets persoonlijks. Weet ik veel... ' T kan zo klein zijn als een smsje. Initiatief vinden wij geil.
Het is niet heel moeilijk imho. (vooral als de vrouw in kwestie je toch al leuk vindt ).

Vriend van me, zegt altijd dat vrouwen net puppy's zijn.. Als ze je lief vinden, vinden ze vaak elke kleine vorm van positieve aandacht al leuk (lees: 't wordt gewaardeerd en aangemoedigd als de eerste stapjes van een klein kind ). --Vindt HIJ dan he..

Moeten ze je toch al niet, kan je bergen verzetten, en Xenos en Expo shoppen wat je wilt, maar dan werkt het gewoon niet en loopt een ander er waarschijnlijk mee weg. Klaar. Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_53435964
quote:

Ik kom zo naar huis, schenk je me vast wat in? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_53437830
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:52 schreef As_33 het volgende:
Thuis komen, deur van je kamer open doen, en dan zien dat je hele kamer is opgeruimd (wat al een tijd moest gebeuren, maar ja, geen tijd) en er planken zijn opgehangen, waar alles al netjes op gezet is, nieuw kastje, ingeruimd en wel. Waarom? Omdat het totaal niet gespeeld of wat dan ook is, maar gewoon een oprechte practische mannenmanier om te laten zien dat je toch wel heel belangrijk bent
  maandag 24 september 2007 @ 18:33:39 #32
69994 seto
-|||--------|||-
pi_53438440
Hier is een lijstje met dingen die vrouwen leuk vinden:

1. Geld

the end
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_53438593
Alles wat je normaal vrij direct zou formuleren indien je tegen mannen praat, anders formuleren en er wat meer omheen lullen.
Voorbeeld:

De hele nacht onstuimig, passievol, eindeloos de liefde bedrijven.. of gewoon: neuken.
  maandag 24 september 2007 @ 18:57:34 #34
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53439149
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef seto het volgende:

1. Geld

the end
die gare laddertheorie weer?

hoe simple-minded/zwartwit kun je zijn.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_53440130
op het strand neuken met zonsonderdag!
s6.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Ik ben niet zo van de kaarsjes en de rozenblaadjes en een bosje bloemen koop ik wel voor mezelf.

Wat ik wel echt romantisch vind, is als hij mijn haar borstelt. Weet niet waarom. Of als ik slaap en ik doe mijn ogen open en hij zit naar me te kijken en over mijn rug te kriebelen. Verder ben ik dol op weekendjes weg.
  maandag 24 september 2007 @ 19:46:08 #37
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_53440785
Steek een roos met de doornen nog op de steel in je bruine anjer. Verras haar door vervolgens poedelnaakt haar op te wachten en begin met je piel te helicopteren zodra je haar ziet.
Maak het geheel vervolgens af door te zeggen: Who is getting stuffed tonight like a christmas turkey!?!
Qui habet aures audiendi audiat
pi_53441523
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:13 schreef Pearl22 het volgende:

[..]

Ik begon me al af te vragen of ik de enige was
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 24 september 2007 @ 21:25:55 #39
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53444132
quote:

Jij snapt um helemaal!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_53444238
Samen poepies laten
pi_53444586
Terwijl je door 'dr haar streelt vertellen dat je samen met d'r op wereldreis wilt voordat je samen met haar een liefdesbaby gaat maken. (niet tegen andere vrouwen zeggen dan je vriendin haha)

Als je bovenstaande doet op een koude winteravond terwijl je voor een open haard zit vergeet ze het nooit meer.

En later als ze erop terug komt zeg je: "huh, wanneer heb ik dat dan gezegd"

zoiets dan
  maandag 24 september 2007 @ 21:43:26 #42
92279 N.icka
Windforce 11
pi_53444677
quote:

Ja maar , ja maar ik vind dat overdreven obligate gedoe wel leuk
pi_53444792
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef OldJeller het volgende:
Alles wat je normaal vrij direct zou formuleren indien je tegen mannen praat, anders formuleren en er wat meer omheen lullen.
Voorbeeld:

De hele nacht onstuimig, passievol, eindeloos de liefde bedrijven.. of gewoon: neuken.
denk dat dit al een hoop scheelt!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_53445157
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:46 schreef geppie het volgende:

[..]

denk dat dit al een hoop scheelt!
Teiltje erbij?

Brr, ik zou er spontaan van opdrogen.
pi_53445264
Als ik thuis kom van school of werk, dat de tafel dan leuk gedekt is en er lekker eten klaar gemaakt is. En dan gewoon gezellig samen eten met een kaarsje erbij en een muziekje aan.
Niet eens echt heel romantisch, maar ik ben verder niet van de rozen enzo
  maandag 24 september 2007 @ 22:12:05 #46
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53445586
Ik ben meestal de eerste die thuis is, maar als het es andersom is neem ik genoegen met een hartelijk begroeting en wat drinken.
Laat me dan ff een half uurtje met rust, dan kan ik ff bijkomen onder het genot van m'n pctje en de poessies. Daarna schuif ik graag aan bij een gedekte tafel. En of daar nou macaroni of boerenkool opstaat, zal me een worst wezen.
pi_53445698
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
..En of daar nou macaroni of boerenkool opstaat, zal me een worst wezen.
Boerenkool met worst !

heel flauw, ik weet het, maar toch
  maandag 24 september 2007 @ 22:16:47 #48
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_53445725
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Boerenkool met worst !

heel flauw, ik weet het, maar toch
En jus
pi_53445753
Het vliegenspel.
Verbaal terrorist
pi_53446012
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Teiltje erbij?

Brr, ik zou er spontaan van opdrogen.
Heel vervelend ja als iemand anders een andere mening heeft

Tis heus niet zo dat ie me moet verwelkomen met een roos in zijn mond, rozenblaadjes op het bed moet strooien en moet zeggen dat ie de hele nacht passievol de liefde met me wil bedrijven...maar af en toe meer tact mag wel.
Alléén als ik geil ben, mag het woord neuken vallen
pi_53446323
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:30 schreef geppie het volgende:
Alléén als ik geil ben, mag het woord neuken vallen
Dan hoop ik maar dat hij kan ruiken wanneer je geil bent, zodat hij niet op het verkeerde moment het woord neuken laat vallen
pi_53446387
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan hoop ik maar dat hij kan ruiken wanneer je geil bent, zodat hij niet op het verkeerde moment het woord neuken laat vallen
'

Daar heb ik hem op getraind
pi_53449586
quote:
Eerst een biertje aanbieden en vragen wat er op de pizza moet.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  dinsdag 25 september 2007 @ 00:54:44 #54
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_53449741
Als ik me vent al een tijdje niet gezien heb en dan paar dagen voordat je elkaar weer ziet je een smsje krijgt met de onvergetelijke woorden. "Hee sexie, ik heb zin om je kapot te neuken en vol te blaffen "

Ik ben dus geen rozenblaadjes chickie

Als die echt romantisch wilt zijn kan die me een "clone a dick" geven zodat we een vibo kunnen maken van zn pik voor als die er niet is
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_53449799
Op de trap werkt nog steeds erg goed.
pi_53449894
quote:

romantiek haal je niet uit een boekje.
underground forever baby
  dinsdag 25 september 2007 @ 01:23:33 #57
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53450157
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:54 schreef purplerose het volgende:
Als ik me vent al een tijdje niet gezien heb en dan paar dagen voordat je elkaar weer ziet je een smsje krijgt met de onvergetelijke woorden. "Hee sexie, ik heb zin om je kapot te neuken en vol te blaffen "

Ik ben dus geen rozenblaadjes chickie

Als die echt romantisch wilt zijn kan die me een "clone a dick" geven zodat we een vibo kunnen maken van zn pik voor als die er niet is
kapotneuken
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_53450268
Ik vind samen tandenpoetsen al romantisch Ontbijten in bed, en dan niet met croissantjes, maar met koffie en koekjes en tosti's en chocoladevla ofzo. Samen muziek luisteren in het donker onder de dekens. Samen met de radio meezingen in de auto. Oh en met verrassingen maak je me idd ook blij. Zo van "pak je tas in, we gaan naar antwerpen/londen/parijs/berlijn/weetikveelwaar." Of ineens uit eten of naar dat ene concertje waar ik al maanden heenwilde.

Ja zoiets. Met rozen en kaarsjes maak je me trouwens eerder bang dan blij.
pi_53452209
De term kapotneuqen vind ik uberromantisch. Als mijn vriendin die term over sms bezigt, neem ik een bus eerder terug naar huis.
Verbaal terrorist
pi_53454161
Leuke kleine spontane dingen. Zoals thuis komen met een enkele bloem. Hoeft nog niet eens een roos te zijn. Madeliefje, zelf geplukt, zegt zoveel meer! Moet je niet te vaak doen, trouwens, want dan is het spontane eraf.

Of een klein kaartje/briefje ergens verstoppen waar hij/zij het vindt: In een jaszak/portomonee/op het stuur van de auto/in een keukenkastje/op de spiegel in de badkamer (als jij bijvoorbeeld veel eerder op bent/weg moet).

Of als je iets wil organiseren... ik denk dat het vaak als romantishc wordt beschouwd als je de andere helemaal centraal stelt. Dat kan variëren van thuisblijven, met kaarsjes aan een mooie film kijken, samen in bad waarbij je de ander lekker insponst, of een lekkere massage geeft, tot regelen dat er ergens in the middle of nowhere (strand/bos) een tafeltje staat met een heerlijk diner. Ik denk dat de sleutel hierbij is: Zo weinig mogelijk andere mensen/afleiding die neits met jullie te maken heeft. Dus als je in een restaurant gaat eten, een tafeltje wat een beetje afgezonderd is. Misschien een beetje donkerder, in een hoekje, verder vand e andere tafeltjes af en vooral niet te druk met luidruchtige mensen.

Maar vergis je niet... er zijn genoeg mensen die daar helemaal niets om geven. En bij ieder verschilt het wat ze romantisch vinden. Je moet er zelf achter zien te komen wat hij/zij romantisch vind. Vragen kan ook, maar dan niet meteen uitvoeren na een maandje is ze/hij misschien wel vergeten wat je hebt gevraagd en rekent ze er niet meer op. Persoonlijk houd ik van verrassingen, dus dat zou bij mij goed werken.
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_53454428
Ik heb een hoop suggesties gezien waar ik me ook goed in kan vinden!
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:18 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Als het verplicht is, klopt er iets niet. Mjn vriend heeft volgens mij pas 2x bloemen voor me meegenomen, maar omdat ik dat niet van hem gewend ben, is dat een extra verrassing en ik laat dan ook altijd weten dat ik het leuk vind. Wat je (als vrouw) vooral niet moet doen is verwachten dat ie dat voortaan vaker zal doen. Kan alleen maar tegenvallen.
quote:

Ben blij dat mijn vriend mij niet links laat liggen als ik thuis kom na een drukke dag en anderhalf uur file...
quote:
Nee, da's pure lust. Ook niets mis mee, maar je moet niet zeggen dat dat romantiek is. Als dat alles is wat je kunt, wat doe je dan in een relatie?
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:48 schreef dawg het volgende:
Een condoom met "ik hou van je" erop.
Turn-off... Alleen als ik zelf al zin zou hebben er er zou "Ik wil je" of zoiets op staan, zou ik het leuk vinden. Trouwens... Een condoom?
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef Cutebutpsycho het volgende:

Vriend van me, zegt altijd dat vrouwen net puppy's zijn.. Als ze je lief vinden, vinden ze vaak elke kleine vorm van positieve aandacht al leuk (lees: 't wordt gewaardeerd en aangemoedigd als de eerste stapjes van een klein kind ). --Vindt HIJ dan he..
Denk dat ik het daar wel mee eens ben. Dit soort dingen maken een relatie ook niet goed, maar het moet als aanvulling op de relatie gelden.
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef seto het volgende:

1. Geld

the end
Ja, die sletten van jou wel, ja
pi_53454576
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

Of als ik slaap en ik doe mijn ogen open en hij zit naar me te kijken en over mijn rug te kriebelen.
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:29 schreef sweetgirly het volgende:
Samen poepies laten
maaareuh.... ja
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben meestal de eerste die thuis is, maar als het es andersom is neem ik genoegen met een hartelijk begroeting en wat drinken.
Laat me dan ff een half uurtje met rust, dan kan ik ff bijkomen onder het genot van m'n pctje en de poessies. Daarna schuif ik graag aan bij een gedekte tafel. En of daar nou macaroni of boerenkool opstaat, zal me een worst wezen.
Kijk, een goed voorbeeld van iemand bij wie je dus NIET met die dingen aan moet komen. Daarom eerst peilen waar hij/zij van houdt!
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 01:03 schreef Laton het volgende:

[..]

romantiek haal je niet uit een boekje.
nee, maar tips wel.

Hier nog een tip: Je moet het ZELF ook leuk vinden, want anders wordt het inderdaad geforceerd. Je moet niet iets doen waarvan je zelf het gevoel krijgt "dit ben ik niet".
pi_53454855
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef LadyXochi het volgende:
Turn-off... Alleen als ik zelf al zin zou hebben er er zou "Ik wil je" of zoiets op staan, zou ik het leuk vinden. Trouwens... Een condoom?
Er staat dan ook vrouwen, niet vriendin. Daarbij is sarcasme je onbekend volgens mij.
pi_53457481
Nee, niet onbekend, maar komt gewoon niet zo goed over op een forum als IRL. *shrug*
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:33:58 #65
52349 purplerose
pi_53458361
Dat de afwas gedaan of het huis opgeruimd is als je thuiskomt
Uiteraard vind ik kriebelen over me rug in bed of tijdens film kijken ook erg lekker
Dat ie je pc gefixt heeft zonder dat je erom vroeg
Lekker samen badderen en met de badeendjes spelen
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:35:46 #66
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_53458428
quote:

Ben blij dat mijn vriend mij niet links laat liggen als ik thuis kom na een drukke dag en anderhalf uur file...
Er is een verschil tussen links laten liggen en met rust laten en d'r eigen ding laten doen. Dat jij nou een highmaintenance aandachtsorgel bent.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:41:06 #67
52349 purplerose
pi_53458596
Ik ken meerdere mensen die eerst ff half uurtje bij willen komen met pc en een kop koffie ofzo, ben er zelf ook 1 van Nix ergers als een chick/dude die gelijk gaat kakelen als je net thuis ben en ff wil chillen voor je met elkaar de dag bespreekt

Uiteraard wel gewoon kusknuffelkroel en bak koffie/thee/fris maar eerst ff chillen
pi_53459048
quote:
Nee, een bende geouwehoer an je hasses als je moe thuis komt van een dag hard werken, das nou romantiek.....
pi_53459101
je kunt toch ook lekker zeggen:
ga jij maar even op de bank zitten lieverd je hebt hard gewerkt dan kook ik lekker voor ons
kan zij ff tot rust komen en je doet iets liefs en ze hoeft niet te koken!
kun je daarna zelfs nog een kaarsje op tafel zetten dan is het helemaal af
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:22:19 #70
52349 purplerose
pi_53459706
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:41 schreef purplerose het volgende:
Ik ken meerdere mensen die eerst ff half uurtje bij willen komen met pc en een kop koffie ofzo, ben er zelf ook 1 van Nix ergers als een chick/dude die gelijk gaat kakelen als je net thuis ben en ff wil chillen voor je met elkaar de dag bespreekt

Uiteraard wel gewoon kusknuffelkroel en bak koffie/thee/fris maar eerst ff chillen
Dit geldt niet alleen voor na een dag hard werken maar ook voor als ik net wakker ben, gelieve geen gekakel aan me head, eerst wakker worden
pi_53460071
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:55 schreef Nies het volgende:

[..]

Nee, een bende geouwehoer an je hasses als je moe thuis komt van een dag hard werken, das nou romantiek.....
Stoer hoor...

Sjacherijn
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_53460183
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:57 schreef liefie_ het volgende:
je kunt toch ook lekker zeggen:
ga jij maar even op de bank zitten lieverd je hebt hard gewerkt dan kook ik lekker voor ons
kan zij ff tot rust komen en je doet iets liefs en ze hoeft niet te koken!
kun je daarna zelfs nog een kaarsje op tafel zetten dan is het helemaal af
Als zij ondertussen de afwas van gisteren even doet, de was draait en het huis schoonmaakt en opruimt, ben ik de beroerdste niet om even een magnetronnetje aan te zetten voor een maaltijd.
Verbaal terrorist
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:46:06 #73
52349 purplerose
pi_53460282
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Als zij ondertussen de afwas van gisteren even doet, de was draait en het huis schoonmaakt en opruimt, ben ik de beroerdste niet om even een magnetronnetje aan te zetten voor een maaltijd.
Dit is dus weer niet romantisch
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:47:02 #74
52349 purplerose
pi_53460319
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Stoer hoor...

Sjacherijn
Maar ze heb wel gelijk
pi_53460515
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:36 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Stoer hoor...

Sjacherijn
Niks sjacherijn. Gewoon geen geouwehoer. Flauwe tierelantijntjes en prietpraat want het móet romantisch
Halverwege het 2e biertje mag ie me over z'n schouder gooien en woest nemen.
pi_53460528
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dit is dus weer niet romantisch
Dan leg ik er ook een kunststofroos naast
Verbaal terrorist
pi_53467659
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:09 schreef shilizous_88 het volgende:
In navolging van het topic Gebrek aan romantiek. moet ik misschien toegeven dat ik niet altijd even romantisch ben. Echter heb ik nou ook niet precies een idee wat vrouwen romantisch vinden. Het is niet zo dat ik een enorme hark ben; ik neem mijn vriendin wel regelmatig uit eten of mee naar een film of een avondje poolen.
Ook heb ik nog geen klachten gehad, maar vrouwen schijnen vaak hintjes te geven en het kan zijn dat ik die gewoon niet heb opgemerkt.

Dus dames: wat verstaan jullie onder romantiek en hoe komen wij mannen (niet geforceerd) romantisch over.
Terwijl ze in de keuken staat een lekker drankje voor haar inschenken en erbij komen staan. Vragen hoe haar dag was en aandachtig luisteren zonder direct alle problemen te willen oplossen voor haar. Echte belangstelling en soms dingetjes van haar weten die zij leuk vind. Bijvoorbeeld een zak van haar favoriete smaak drop kopen omdat zij dat zo lekker vind. Het hoeft allemaal niet duur te zijn en je hoeft ook geen dichter te zijn of het huis onder de rozenblaadjes te strooien. Echte aandacht en liefde dat doet t em.
pi_53468567
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen links laten liggen en met rust laten en d'r eigen ding laten doen. Dat jij nou een highmaintenance aandachtsorgel bent.
Met mij moet je het eerste uur nadat ik thuis ben in het geheel niet communiceren. Ook de telefoon neem ik dan niet op.
pi_53468601
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Met mij moet je het eerste uur nadat ik thuis ben in het geheel niet communiceren. Ook de telefoon neem ik dan niet op.
Ja, je zou maar eens overspannen raken van een telefoontje net nadat je uit je werk komt.
pi_53468616
Little things mean alot

- onverwachts ophalen
- lief smsje in de nacht
- gerecht klaarmaken die ze lekker vind, of het nog lekker is als jij het maakt dat weet ik niet
- als je een leuk moment hebt met haar, veel grappen en grollen, haar even in de ogen aankijken en zeggen dat je van haar houdt en haar stevig knuffelen.

Kortom, het hoeft niet uitgebreid te zijn. Het moet lief en onverwachts zijn.
pi_53468977
ik hou trouwens van binnen picknicken
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:31:05 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53469068
quote:

[..]

Ik neem mn werk/studie mee naar huis en ga thuis vrolijk verder ik neem ook gewoon mn foon op, lul gewoon met iedereen, doe 100 dingen tegelijk en vind het heerlijk, en manlief ook .

Een uur bijkomen zou ik echt niet kunnen
pi_53469421
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, je zou maar eens overspannen raken van een telefoontje net nadat je uit je werk komt.
Nee, niet overspannen maar ronduit mensen-moe.
pi_53469940
quote:

[..]

Met mij moet je het eerste halfuur nadat ik thuis ben in het geheel niet communiceren. Ook de telefoon neem ik dan niet op.
Ik ken dat, laat me in godsnaam dan met rust. Het probleem is dat DAN juist mensen de neiging krijgen om ellenlange verhalen te vertellen. Dat is net zoiets als dat katten bij mensen gaan zitten die niet van katten houden.
Verbaal terrorist
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:11:50 #85
104367 Thrackan
new and improved
pi_53470350
Poe, een uur bijkomen? dan sterf ik helemaal van de honger!

Ach, romantiek, simpelste dingetjes zijn het leukst, zoals gewoon eens zeggen als je naar dr kijkt dat je dat leuk vindt om te doen.

Hoofdtip voor romantiek is trouwens dat je er zelf achter moet staan, tips en stijve harken gedoe werkt dus niet imho.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_53471368
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:55 schreef Nies het volgende:

[..]

Nee, maar een kus en "Hoi schat" is toch niet teveel gevraagd?
pi_53471522
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef LadyXochi het volgende:

[..]

[..]

Alsof met rust laten betekend dat je elkaar meteen niet meer begroet
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53471610
Nee, maar ik reageerde op dit:
quote:
haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.
pi_53472404
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef LadyXochi het volgende:

[..]

[..]

Dat zou je denken
pi_53473308
Nutteloos topic...

oh, waarom?
Alle vrouwen zijn anders (gelukkig maar) De ene houdt van handje vashouden aan het strand, de ander is een huismus die bij kaarslicht een dineetje wilt, nog een wil met rust gelaten worden en anderen willen eens lekker genomen worden...

Doe wat je wilt, als je het maar attent en oprecht gemeend doet. Daar is geen enkele vrouw tegen opgewassen
pi_53473359
En complimentjes natuurlijk!
pi_53473686
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef katerwater het volgende:
En complimentjes natuurlijk!
Maar niet slijmerig!
pi_53474435
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:43 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Maar niet slijmerig!
Onrealistisch wel goed?

" Je bent voor mij de allerleukste vrouw op aarde''
bijvoorbeeld
Verbaal terrorist
pi_53474570
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:32 schreef katerwater het volgende:
Nutteloos topic...

oh, waarom?
Alle vrouwen zijn anders (gelukkig maar) De ene houdt van handje vashouden aan het strand, de ander is een huismus die bij kaarslicht een dineetje wilt, nog een wil met rust gelaten worden en anderen willen eens lekker genomen worden...

Doe wat je wilt, als je het maar attent en oprecht gemeend doet. Daar is geen enkele vrouw tegen opgewassen
Ik wil het allemaal!
pi_53474795
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Onrealistisch wel goed?

bijvoorbeeld
Nee da's dus slijmerig.
pi_53474837
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:07 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik wil het allemaal!
Tijdens het typen van de post dacht ik dat ook
  woensdag 26 september 2007 @ 08:46:26 #97
104367 Thrackan
new and improved
pi_53479167
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Onrealistisch wel goed?

bijvoorbeeld
Ik hou het bij "Ik vind je leuk/lief/knap/aardig, weet je dat?"

Niets overdreven, wel wat ik denk
pi_53480915
een avondje poolen vind ik alles behalve romantisch...
maar mijn ex was wel romantisch
ik kwam een keertje langs(toen was het nog aan he ) en de hele kamer stond vol met kaarsjes en er brande wierrook
zo romantisch!!!
maar ik vind het gewoon heel fijn wakker te worden met een arm om me heen, dat maakt voor mij al heel erg veel goed
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_53481404
Als ie dan 's ochtends net wakker is en denkt dat jij nog slaapt zo helemaal tegen je aan komt liggen en je aait
Niet echt pure romantiek, maar wel ontzettend fijn! Net als wanneer ie met m'n haar speelt, op m'n rug kriebelt of ineens mn hand vastpakt
  woensdag 26 september 2007 @ 10:54:41 #100
104367 Thrackan
new and improved
pi_53481617
...volgens de vrouwen postend in dit topic heb ik dan toch een zekere romantiek in me
altijd leuk om te weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')