Dat mag ook!quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
als ze thuis komt, dr op bed gooien en woest nemen, dat is pas romantiek
quote:Op maandag 24 september 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:
Het is echt niet zo moeilijk.
Verras haar af en toe met een klein cadeautje. Voor vrouwen hoeft het niet nuttig te zijn.
Kook voor je vriendin!
quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.
Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
Ik kom zo naar huis, schenk je me vast wat in?quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer ze net thuiskomt van een drukke dag niet meteen aan haar kop gaan zeuren met gedoe als kaarsjes en die nieuwe geile risotto die je van Jamie Oliver hebt geleerd maar haar gewoon met rust laten en hooguit wat te drinken inschenken.
Dat overdreven obligate gedoe de hele tijd, romantiek uit de Tina en van de Expo.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:52 schreef As_33 het volgende:
Thuis komen, deur van je kamer open doen, en dan zien dat je hele kamer is opgeruimd (wat al een tijd moest gebeuren, maar ja, geen tijd) en er planken zijn opgehangen, waar alles al netjes op gezet is, nieuw kastje, ingeruimd en wel. Waarom? Omdat het totaal niet gespeeld of wat dan ook is, maar gewoon een oprechte practische mannenmanier om te laten zien dat je toch wel heel belangrijk bent![]()
die gare laddertheorie weer?quote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef seto het volgende:
Hier is een lijstje met dingen die vrouwen leuk vinden:
1. Geld
the end
Ik ben niet zo van de kaarsjes en de rozenblaadjes en een bosje bloemen koop ik wel voor mezelf.quote:Op maandag 24 september 2007 15:47 schreef Byte_Me het volgende:
als ze thuis komt, dr op bed gooien en woest nemen, dat is pas romantiek
Jij snapt um helemaal!quote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Ja maar , ja maar ik vind dat overdreven obligate gedoe wel leukquote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef OldJeller het volgende:
Alles wat je normaal vrij direct zou formuleren indien je tegen mannen praat, anders formuleren en er wat meer omheen lullen.
Voorbeeld:
De hele nacht onstuimig, passievol, eindeloos de liefde bedrijven.. of gewoon: neuken.
Teiltje erbij?quote:Op maandag 24 september 2007 21:46 schreef geppie het volgende:
[..]
denk dat dit al een hoop scheelt!
Boerenkool met worst !quote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
..En of daar nou macaroni of boerenkool opstaat, zal me een worst wezen.![]()
En jusquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Boerenkool met worst !![]()
heel flauw, ik weet het, maar toch
Heel vervelend ja als iemand anders een andere mening heeftquote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Teiltje erbij?
Brr, ik zou er spontaan van opdrogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |