abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53453332
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:41 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft de instortende kredietmarkt, hypotheekmarkt en dollar effect op ons.

Dus weet je dat wel!

En dat is ook wat Metro2005 nu afweegt.

- Nogmaals:

http://www.telegraph.co.u(...)9/17/cngrspan117.xml

Britain's housing market is heading for a painful correction, according to the world's most renowned economist and central banker.

- De tekenen zijn er al hoor.
Een van de dingen die me direct opvalt is dat jij nu komt met een tekst die is toegespitst op de situatie in het Verenigd Koninkrijk. Deze tekst geeft aan dat het VK extra kwetsbaar is omdat er veel hypotheken zijn afgesloten met variabele rente. Dit staat in schril contrast met Nederland waar het overgrote deel van de hypotheken is afgesloten tegen vaak langdurige vaste tarieven. Dat maakt de effecten van een renteschok(plotselinge scherpe steiging van de rente) op de Nederlandse woningmarkt een stuk kleiner en een renteschok kan daardoor in theorie geen draconische instorting van de huizenmarkt veroorzaken. Veel mensen zullen in dat geval lekker blijven zitten waar ze zitten en zou zou een renteschok zelfs kunnen leiden tot een daling van het aanbod... Wat dat voor de huizenprijzen precies betekent lijkt me heel erg moeilijk te voorspellen. Mijn inschatting zou zijn dat het prijsdrukkend effect van de hogere rente goeddeels teniet gedaan wordt door het afnemen van het aanbod op de huizenmarkt.
pi_53453388
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef DaantjeF het volgende:

Die crash komt er, geloof me. USA en Engeland zijn voorbodes, hou dit maar eens in de gaten en het feit dat jij hier nu al over nadenkt en dit ziet aankomen geeft je een voorsprong. Heel veel mensen zijn hier zich nog niet bewust van. Ik persoonlijk zou in jouw geval het huis verkopen en gaan proberen ergens (goedkoop) te huren, maar dat is mijn mening en tevens ook hetgeen ik voor mezelf reeds bewerkstelligd heb. Ik weet dat het moeilijk is maar geloof me, als over 15 jaar die crash komt, zullen er ERG goedkoop en massaal huizen worden aangeboden, kun je alle kanten op.
Toen ik net het huis gekocht had dit jaar, was er nog niks bekend over dat gezeik in de VS met die hypotheken Ik ga 't nu niet verkopen, dat zou me sowieso een schuld opleveren.
Daarbij is het alternatief wat je geeft, goedkoop huren, ook niet echt gemakkelijk als je eisen hebt. Ik kom uit een huurhuis, vrije sector, dat kostte me meer dan hier...
pi_53453424
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:02 schreef CasB het volgende:
Mensen maar klagen dat ze het zwaar hebben....maar dan staat er wel een 80" flatscreen TFT Tv in de woonkamer
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij is dat niet van toepassing. Bij mij is m'n audio-apparatuur e.d. gewoon tweedehands. Werkt ook prima. Verder is m'n computer ook absoluut niet bijzonder. Ik geef niet extreem veel om luxe.
pi_53453545
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:13 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Toen ik net het huis gekocht had dit jaar, was er nog niks bekend over dat gezeik in de VS met die hypotheken Ik ga 't nu niet verkopen, dat zou me sowieso een schuld opleveren.
Daarbij is het alternatief wat je geeft, goedkoop huren, ook niet echt gemakkelijk als je eisen hebt. Ik kom uit een huurhuis, vrije sector, dat kostte me meer dan hier...
Je moet je ook niet door doemdenkers (excusez le mot) laten verleiden tot dergelijke dramatische stappen. Wat ik al eerder zei; als iedereen dat doet dan komt die instorting van de huizenmarkt er zeker. Die self-fullfilling prophecy waar ik het al over had. En het feit dat een huurwoning je nog meer kostte dan je huidige koopwoning zegt toch eigenlijk genoeg over de huizenmarkt? Want dat is zeker geen uniek feit...
pi_53453985
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij is dat niet van toepassing. Bij mij is m'n audio-apparatuur e.d. gewoon tweedehands. Werkt ook prima. Verder is m'n computer ook absoluut niet bijzonder. Ik geef niet extreem veel om luxe.
Uitzonderingen zijn er altijd Maar ik verbaas me er altijd over in hoeveel huizen je die schermen ziet staan tegenwoordig...
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:02:58 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53454332
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:02 schreef CasB het volgende:
Mensen maar klagen dat ze het zwaar hebben....maar dan staat er wel een 80" flatscreen TFT Tv in de woonkamer
Niet, slechts 70cm. En nog een CRT ook
En ook nog 2e hands gekocht omdat mijn oude stuk gegaan was (een 55cm crt blokker ding)

Daarentegen heb ik wel een beamer staan maarja dat heet sparen he!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:38:26 #232
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53455310
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet, slechts 70cm. En nog een CRT ook
En ook nog 2e hands gekocht omdat mijn oude stuk gegaan was (een 55cm crt blokker ding)

Daarentegen heb ik wel een beamer staan maarja dat heet sparen he!
Sooooow hey, toe maar.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53455948
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:22 schreef Jalu het volgende:

[..]

Je moet je ook niet door doemdenkers (excusez le mot) laten verleiden tot dergelijke dramatische stappen. Wat ik al eerder zei; als iedereen dat doet dan komt die instorting van de huizenmarkt er zeker. Die self-fullfilling prophecy waar ik het al over had. En het feit dat een huurwoning je nog meer kostte dan je huidige koopwoning zegt toch eigenlijk genoeg over de huizenmarkt? Want dat is zeker geen uniek feit...
Dat zal ik inderdaad ook niet doen En zeker belachelijk van die huurwoningen... Ik heb er overigens met veel plezier gewoond, maar heb wel altijd het gevoel gehad uitgeknepen te worden. Gelukkig was het een goed opstapje en heb ik héél veel benzine gespaard ermee. Reden om hier te gaan wonen was namelijk dat ik hier werkte en anders iedere dag dik 100 km moest rijden met m'n eigen auto, waaronder heel veel file (Den Haag - Dordrecht v.v.).
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:41:20 #234
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53457020
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:23 schreef The_End het volgende:

[..]

En dacht jij dat de bank dat afwijst!?!?! Wie is denk je de eerste begunstigste bij die vette levensverzekering die je moet afsluiten? (Ik ken overgens iemand die zonder problemen een nieuwe hypotheek op zijn huis heeft afgesloten 65+.) Ben benieuwd waar je dit vandaan haalt.

Als je niks aflost heb je sowieso een probleem. En die bekende van jou zal dan wel een topbaan ergens hebben (en behouden) daarbij in ieder geval veel spaargeld op z'n rekening anders krijg je onmogelijk een 2e hypotheek zonder een stuk afgelost te hebben, want daar hebben we het over, we spreken hier over mensen die niet aflossen.

Overgens toch wel erg grappig dat er toch nog iemand tussendoor komt die zegt dat het allemaal door de euro komt! "Ik geloof die inflatie cijfertjes niet hoor! Ik zie het toch."

Inderdaad, ik geloof ook dat de de euro schade heeft berokkend mbt de koopkracht. Open je ogen, verborgen inflatie is zeker 4 a 5% maar dat wordt uit het nieuws gehouden, wat denk jij dat er gebeurt als de gemiddelde nederlander dit door heeft
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 september 2007 @ 12:47:06 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53457159
Niet aflossen is onmogelijk. Geen enkele bank verstrekt voor 100% aflossingsvrij.
pi_53457281
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:14 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Als jij het zo makkelijk vindt om een 8% rendement te halen, waarom doet heel Nederland dat dan niet? Stukken beter dan de spaarrente bij de bank, lijkt me! Nou, kom op met die "gouden tip". Wat was dat bekende zinnetje ook alweer? "Behaalde rendement, biedt geen garanties voor in de toekomst behaalde resultaten" toch?... Inderdaad! GEEN garantie dus. Of denk jij omdat je het op TV gezien hebt dat het waarheid is?

Ik hoop dat je ouders het wat slimmer aanpakken dan hoe jij je toekomst schetst, hou je misschien "hun" huis over, heb je staks na je 65-ste toch nog een plekje.
Omdat zoals jij het al zegt risico met zich meebrengt.
Overigens denkt jones lang lasalle heel anders over je vastgoed verhaal .
quote:
Lees terug, of wil je je huis uitgezet worden op je 65-ste?
waarom zouden ze mij mijn huis uitzetten zolang ik dok
quote:
Lees terug. Natuurlijk sluiten mensen nieuwe hypotheken af, maar niet meer op hun 65-ste, vat je hem nu?
Que
Dus wel en het conflicteerd met je eerdere uitspraak
quote:
Onzin, aflossen = huis in bezit krijgen.
zoals al gezegd lost bijna niemand zijn hyphotheek volledig af
quote:
Kul, alleen voor debielen die een hypotheekvorm hebben met een beleggingsfonds en de resultaten niet in de gaten houden. Pensioen = pensioen, tenzij in jouw geval je op je 65-ste je huis uitgezet wordt
Kul die 2 dingen hebben niets met elkaar te maken.
Maar jij denkt dat ik over 44 jaar met pensioen kan zoals mensen dat nu kunnen
quote:
Dus jij gaat als academicus een ton lenen voor "een bedrijf" en dat dan in een stuk grond investeren... tuurlijk joh, de bank geeft je zo je geld in een tas.
Nee ik ben dat niet van plan maar je moest eens weten hoe makkelijk banken zijn.
kijk maar eens bij de abn bij young profesionals
quote:
Correct, over 25 jaar zullen we weer in opgaande conjunctuur zitten.
waarom niet over 2 of 3 jaar of 10. 25 is veelste lang.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:52:39 #237
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53457294
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:30 schreef Jalu het volgende:

[..]

De meeste hypotheken hebben een looptijd van 30 jaar; dus dat is sowieso geen 10000 euro per jaar maar 'slechts' 8334 euro (afgerond) in jouw voorbeeld. Veel geld, dat ben ik met je eens, maar onmogelijk? En waarop baseer jij dat de top bereikt is? Gezien het feit dat er een structureel tekort is aan woningen en er geen tekenen zijn dat dat op korte termijn zal veranderen zal dat een prijsopdrijvend effect op de woningmarkt hebben.

Nou, dan doen we toch 30 jaar, zo jij wilt. Is nog steeds 8,500 per jaar aflossing, duidelijk toch of moet ik het uitspellen? Ga jij maar eens 8,500 euro per jaar proberen opzij te leggen met het salaris vandaag de dag, inflatie en de "zogenaamde" toegenomen koopkracht die ons is voorgehouden. En een structureel tekort heeft -niets- te maken met mensen die in financiële problemen komen, omdat ze het niet meer kunnen betalen - dat is er aan de hand.

En ja, vooralsnog ga ik uit van de wet van vraag en aanbod als het gaat om de lonen. Ik ben dus ook heel benieuwd waarop jij baseert dat de lonen 'bevroren' zouden moeten gaan worden.

Zomaar een idee, we zien het wel. Zie je alle ontslagenen niet ofzo? Iedereen koopt tegenwoordig per internet, werk verdwijnt naar China, chauffeurs uit Polen, Vergrijzing is reeds ingegaan en zoals je meningen eerder kon lezen (en zo ook de titel van het topic) zijn er een hoop mensen die in de finaciële problemen zijn gekomen, nee er is niks aan de hand en de koopkracht is gestegen, laat me niet lachen.

[..]

Maar je weet toch hoop ik zelf ook wel dat beleggen en economie in het algemeen geen exacte wetenschap is? Bij beleggingsprodukten wordt altijd gezegd: "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst", en dat is een waarheid als een koe. Eén aanslag a la 9/11 zal de hele economie wederom op zijn kop zetten, tóch heeft de wereldeconomie zich in 6 jaar tijd al weer zo goed als hersteld. Of dat zich in de toekomst kan herhalen, daar kan niemand iets zinnigs over zeggen.

Beleggen is geen exacte wetenschap nee, maar dat heeft weinig te maken met iemand die een eigen vermogen heeft opgebouwd van 230 miljoen euro en reeds 28 jaar in de financiele markt actief is, dusdanig onderlegd is en ook inmiddels door Banken wordt gehuurd om daar beleggingsproblemen op te lossen en ook als enige dit al zo'n 25 jaar uitermate effectief inziet en uitvoert. Nou inderdaad, 9/11 is nu 6 jaar geleden en we zijn er weer helemaal bovenop. Dat heeft te maken met vertrouwen, geld is Fiduciar toch? De dollar gaat inderdaad de goede kant op en dat ligt aan een aanslag? Ja, dat klopt aan een aanslag en laten we de rest van de problemen even opzij schuiven. Zoals ik al eerder schreef kan er morgen inderdaad een kernbom op Beligië vallen dan is de complete situatie anders, maar daar ga je toch niet van uit? Je gaat uit van tendens op lange termijn en die is voor een heleboel onderlegde mensen zo klaar als een klontje.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaantjeF op 25-09-2007 12:58:02 ]
pi_53457499
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:48 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Jij denkt dus dat de salarissen door blijven stijgen? Verrassend!

Ik zie de economie sterk achteruit gaan ( vooral in USA en Engeland, waar we financieel mee verbonden zijn door enorme beleggingen)
Daar gaat je pensioen
quote:
werkeloosheid toenemen,
neemt nog steeds af
quote:
meer mensen in financiële problemen komen en iedere week zijn er ontslagenen bij grote bedrijven in het nieuws.
Philips gaat slecht
Phillips gaat bijna beter dan ooit
quote:
KLM verkocht,
en gaat beter dan ooit
quote:
ABNAmro gaat lekker, ik verwacht binnenkort wat (negatief) nieuws omtrent Corus en KPN...alles wordt op dit moment duurder... Dus je voorspelt dat de vakkenvuller bij AH straks ook een ton per jaar gaat verdienen, ondanks al deze tekenen? M.a.w. de salarissen gaan gewoon door gigantisch te stijgen ( wat ze al nooit hebben gedaan)?
Oh nee vroeger werd je in centen betaald de salarissen zijn bijna ver 20 voudigd de afgelopen 50 jaar
quote:
Mijn vader betaalde ook 65.000 gulden voor een groot huis 30 jaar geleden, met een salaris van 2500 gulden dat erg veel was in die tijd. Nu is datzelfde huis dus vandaag de dag op 350.000 euro geschat. En wat is datzelfde "goede" salaris nu waard? 3.500 euro? Zie je het verschil niet in stijging verhouding?
Hier spreek je jezelf mooi tegen
quote:
Wel eens gehoord van Deflatie? Want dat zit er dus aan te komen hier in Nederland.
nee wat er aan zit te komen is niet deflatie maar hyperinflatie.
quote:
Ik kan je verzekeren dat die ton waar jij het over hebt niet over 30 jaar een stuk minder is maar misschien wel twee keer zoveel.
mmm
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_53457660
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef Jalu het volgende:

[..]

En als alle huizenbezitters dat doen dan komt die crash van de huizenmarkt er zeker.
als ze dat over een jaar of 4 doen dan kan ik goedkoop een huisje op de kop tikken
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:08:43 #240
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53457682
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:22 schreef Jalu het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik nog niet eerder gehoord... Een huurwoning, uit de vrije sector die meer kost dan je huidige koopwoning. Ik bekijk het altijd zo: Je mag stellen dat rente over een te betalen hypotheek gelijk staat aan huren, het is allebei een soort van "geld weggooien", je krijgt er niets voor terug. Een nieuwbouw eengezinswoning in de vrije sector doet hier in mijn buurt zo'n 500 euro. Heb je een appartement gekocht ofzo dan? Heb je nagedacht over je belastingsafdracht, over het onderhoud? Komt allemaal voor je eigen rekening.
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:00 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat zal ik inderdaad ook niet doen En zeker belachelijk van die huurwoningen... Ik heb er overigens met veel plezier gewoond, maar heb wel altijd het gevoel gehad uitgeknepen te worden. Gelukkig was het een goed opstapje en heb ik héél veel benzine gespaard ermee. Reden om hier te gaan wonen was namelijk dat ik hier werkte en anders iedere dag dik 100 km moest rijden met m'n eigen auto, waaronder heel veel file (Den Haag - Dordrecht v.v.).
Jouw keuze, ik geloof in een sterke daling van huizenprijzen. Benzine uitsparing lijkt me altijd een goede zaak, da's een leuke bijkomstigheid.
pi_53457701
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Mooi gezegd, je denkt tenminste goed na!
Kijk wat je vroeger deed voor 25 gulden doe je nu met 50 euro en dat was al meteen nadat de euro was ingevoerd dus al die mooie cijfertjes daar geloof ik echt niet in!
Zelf ervaren, meemaken daar koop je iets voor niet voor dat soort crap..
Ik heb nibud geloof ik eens gemailt inzake een berekening die ze maakten,
ik lachte me kapot om die nonsens!
Totaal niet getoetst aan een werkelijkheid die luitjes zitten achter hun bureautjes koffie te lurken en maken wat grafiekjes donder op zeg
ik weet niet waar jij je boodschappen doet maar het lijkt er op dat je alles in de horeca koopt
Overigens vergeet men voor gemak maar even slechte oogsten een groeiende vraag van melk en 2 oorlogen die de olie prijs hebben verdrievoudigd, maar toch geeft men de euro de schuld
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 september 2007 @ 13:09:21 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53457702
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef DaantjeF het volgende:

Iedereen koopt tegenwoordig per internet, werk verdwijnt naar China

pak ik er even specifiek uit, want ik werk bij een bedrijf waarvan de productie in China zit.
Maar dat is niets nieuws. Bekend met de VoC? We zijn een handelsnatie. En dat doen we goed. Beter dan de chinezen.
pi_53457820
Er is toch Lenen .nl ??

Dan kun je toch gewoon de overheid blijven betalen, van je lening>>?
pi_53457956
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

TIP

want je baselt echt te veel
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:19:32 #245
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53457991
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat zoals jij het al zegt risico met zich meebrengt.
Overigens denkt jones lang lasalle heel anders over je vastgoed verhaal .

Nou jij deed het voorkomen alsof het allemaal zo makkelijk en geweldig was...Gezwets, met jouw woorden had je al rijk moeten zijn en wat jones lang lasalle betreft, die eikels zijn het op het ogenblik goed aan het verprutsen bij onze overburen. Als je die toko volgt, veel succes.

[..]

Kul die 2 dingen hebben niets met elkaar te maken.
Maar jij denkt dat ik over 44 jaar met pensioen kan zoals mensen dat nu kunnen

Nee jij niet inderdaad, ik kan dat wel want ik heb aan mijn eigen pensioen invulling gegeven.

[..]

Nee ik ben dat niet van plan maar je moest eens weten hoe makkelijk banken zijn.
kijk maar eens bij de abn bij young profesionals

Geloof je het zelf? Een ton krijgen op naam van een starter met doel voor een bedrijf en het is grond stoppen. Wat een sprookje, ze zien je al aankomen bij je ABN.

[..]

waarom niet over 2 of 3 jaar of 10. 25 is veelste lang.

We zullen zien.
pi_53458029
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

pak ik er even specifiek uit, want ik werk bij een bedrijf waarvan de productie in China zit.
Maar dat is niets nieuws. Bekend met de VoC? We zijn een handelsnatie. En dat doen we goed. Beter dan de chinezen.
idd dat heeft juist de inflatie laag gehouden de laatste 10 jaar.
Overigens is china weer te duur aan het worden en men is alweer aan het uitwijken naar nog goedkopere landen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 september 2007 @ 13:23:56 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53458110
Waarom zit je eigenlijk nu nog niet op je waanzinnige tjechische boerderij met een hectare grond daantje?
pi_53458142
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef DaantjeF het volgende:

[..]
leer quotten
quote:
Nou jij deed het voorkomen alsof het allemaal zo makkelijk en geweldig was...Gezwets, met jouw woorden had je al rijk moeten zijn en wat jones lang lasalle betreft, die eikels zijn het op het ogenblik goed aan het verprutsen bij onze overburen. Als je die toko volgt, veel succes.
Wie zijn jouw overburen waar werk je en wie is die vage kennis
quote:
Nee jij niet inderdaad, ik kan dat wel want ik heb aan mijn eigen pensioen invulling gegeven.
Man de pensioen leeftijd gaat nu al omhoog en ik heb nog zeker 44 jaar te gaan
Als je een pensioen wilt zul je het zelf moeten regelen
quote:
Geloof je het zelf? Een ton krijgen op naam van een starter met doel voor een bedrijf en het is grond stoppen. Wat een sprookje, ze zien je al aankomen bij je ABN.
Niet gekeken dus.

OP de rest reageer je wijselijk maar niet
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:26:20 #249
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53458181
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

VoC, was dat niet die organisatie toen Nederland nog op de kaart stond? Je werkt er toch?

Dan zie toch dat er massaal productie-werk die kant op verdwijnt of niet? We zijn een dienstenland geworden en daar ligt ook op langere termijn het probleem. Diensten hebben inderdaad te maken met handel en kennis. Even over die kennis, wat doen we nou nog hier? China en andere landen zijn ons aan het inhalen. De man chinees komt hier met een HBO diploma aanzetten en is bereidt voor een veel lager salaris nog harder te werken ook en jij praat over een "handelsnatie".
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:29:27 #250
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53458255
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom zit je eigenlijk nu nog niet op je waanzinnige tjechische boerderij met een hectare grond daantje?
Je woorkeus bevalt me niet, ga een huis kopen, met een beleggingshypotheek.

Om antwoord te geven: Omdat ik hier op dit moment erg veel geld verdien vanuit mijn huis. Ik bouw het rustig op, je moet het meer zien als een soort van extra "pensioen" waarop ik kan terugvallen als ik dat wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')