quote:Op maandag 24 september 2007 10:49 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Laatste week van mijn huidige baan, volgende week start van mijn nieuwe ..
Logischerwijs .. niks te doen .. niks willen doen
Ik ook !!!quote:Op maandag 24 september 2007 10:49 schreef Ubbernutteloos het volgende:
Laatste week van mijn huidige baan, volgende week start van mijn nieuwe ..
Logischerwijs .. niks te doen .. niks willen doen
ja bij de concurrentquote:Op maandag 24 september 2007 10:56 schreef Sgele het volgende:
dat doe je goed dan! heb je wel weer ander werk gevonden?
Goedemorgen btw
quote:
Ik wordt al 2.5 jaar tegengehouden in mijn persoonlijke ontwikkeling, monotoom saai werk, geen werk evaluaties meer gehad sinds 2005....quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]en dat kan zomaar? bij ons staat daar iets over in het contract
Agreedquote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik wordt al 2.5 jaar tegengehouden in mijn persoonlijke ontwikkeling, monotoom saai werk, geen werk evaluaties meer gehad sinds 2005.... rechter laat niets van ze heel.
indeed!quote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Agreedop naar een nieuwe, betere uitdaging dus.
las net zoiets in het andere topic, hoe dat?quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allen!
ben ff wat later, de woningbouw kon eerst even de deur open breken
en dat uit zich vooral op het gebied van de Nederlandse taal?quote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik wordt al 2.5 jaar tegengehouden in mijn persoonlijke ontwikkeling, monotoom saai werk, geen werk evaluaties meer gehad sinds 2005....
en ik heb geen klantencontact gehad.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
de deur was op het slot gevallen, en kreeg de deur niet meer open
Nou jou week kan dan iig alleen maar beter worden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
de deur was op het slot gevallen, en kreeg de deur niet meer open
Inderdaad!quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hey het is maandag man, geniet ervan , lekker rustig zo
Loopt jou biologische klok niet helemaal lekker ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 11:30 schreef nexhil het volgende:
Bijna weekend!
Nee, ik hoop dat er zometeen 2 mensen naar beneden komen die zeggen: Flikker ook maar op ookquote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Loopt jou biologische klok niet helemaal lekker ofzo?![]()
Wrijf het er hier even lekker inquote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Sgele het volgende:
Dat probleem heb ik hier dan weer niet, werk met 2 teamleaders samen waarmee ik prima door 1 deur kan. Alles is supersociaal en heel collegiaal. Als alles meezit volgende maand een dikke salarisverhoging.. dus ik kan eigenlijk niet klagen
alsof jij het zo slecht hebt dan?quote:Ben rustig bezig met een laptopje .. beetje ouwehoeren .. koffie ...
heel irritant dat soort mensen...quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Maastrix het volgende:
haha ja ik kan het altijd goed vinden met iedereen maar hun doen het echt met opzet. Als ik zeg van, ik moet eventjes wat printen wat is het naam van die printer? 'ik ben bezig' ja maar dan kan je tog even die naam zeggen? 'ik zeg tog dat ik bezig ben!' ja maar ik moet printe. 'nou dan heb je pech' en zo gaat het dus met alles... Als ik bel om te zeggen dat ik 5 minuutjes te laat ben omdat ik vast sta heb ik 10 min daarna me baas aan de telefoon die boos is omdat ik te laat ben en dat het hem geen reet intereseerd waarom ik te laat ben. enz enz enz
Niet relevant .. maar een dag kan zo ontzettend lang duren als je niks te doen hebt .. en niks meer wilt oppakken ..quote:
Behalve mijn salaris danquote:
da's waar!quote:Op maandag 24 september 2007 12:07 schreef Ubbernutteloos het volgende:
[..]
Niet relevant .. maar een dag kan zo ontzettend lang duren als je niks te doen hebt .. en niks meer wilt oppakken ..
Dan vakantie ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar!
even de laatste dagen uitzitten.....
shit , ondersteboven op de grondquote:
let dan ook opquote:Op maandag 24 september 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shit , ondersteboven op de grond
nee dat duurt nog 2 weken,quote:
ja sorry, beetje wazig door het weekendquote:
gewisseld van baan? Ik heb in deze week vast iets gemistquote:Op maandag 24 september 2007 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dat duurt nog 2 weken,
maar er werd toch gewisseld van baan? dus dat bedoelde ik eigenlijk
dat heb je als je vakantie hebt gehad!quote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gewisseld van baan? Ik heb in deze week vast iets gemist![]()
p.s
Kwam net deze tegen:
[afbeelding]
nou dat ziet er wel erg verleidelijk uit, aleen waar haal ik die stapel papier vandaan ?quote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gewisseld van baan? Ik heb in deze week vast iets gemist![]()
p.s
Kwam net deze tegen:
[afbeelding]
ik heb wel wat in de aanbieding!quote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat ziet er wel erg verleidelijk uit, aleen waar haal ik die stapel papier vandaan ?
ja ? mag ik mn hoofd even bij jou kwijt ?quote:Op maandag 24 september 2007 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb wel wat in de aanbieding!
da's een goed excuusquote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, beetje wazig door het weekend
quote:Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ? mag ik mn hoofd even bij jou kwijt ?
Ken dat probleem, net even naar de overkant tapes verwisselen .. ik denk .. lekker even rokenquote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ah lekker regen, net wat ik nodig heb
het zal je maar gezegd worden..quote:Op maandag 24 september 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , ja je krijgt wat je verdient heh
anytimequote:
nee ik vertel dus echt niet wat ik hier doe! dat hou ik voor mezelf.quote:Op maandag 24 september 2007 13:30 schreef Sgele het volgende:
Waarom dan? zit jij alles te melden wat je hier aan het posten bent?
wij hebben namelijk zo iemand hier die dat dus de hele dag doet.. .erg interressant enzo..
hoppa wodka erbijquote:Op maandag 24 september 2007 13:34 schreef nexhil het volgende:
Hoppa! mijn eerste redbull is open!
hoe krijg je dat voormekaar op je werk ?quote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef nexhil het volgende:
Hmmm . morgen neem ik mijn xbox denk ik mee
redbull + Vodka + xbox live =![]()
Ik trek me volledig terug in het oude systeembeheerdershok!quote:Op maandag 24 september 2007 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voormekaar op je werk ?
hij zal wel pijn hebben na al die tijdquote:Op maandag 24 september 2007 14:14 schreef nexhil het volgende:
wat heb ik eigenlijk een stomme avatar... ik ga ff een nieuwe zoeken.
* WhiteLightning slaat een homerunquote:Op maandag 24 september 2007 14:35 schreef Seventees het volgende:
*gooit met een balletje*
Opschepperquote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning slaat een homerun
quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef Maastrix het volgende:
klopt. We blokken alles voor andere omdat anders het netwerk zo verschrikkelijk traag word. Als je het open zet gaan dus 50 mensen of de radio aandoen,, of een filmpje kijken,, waardoor een simpele web pagina laden geen 2 sec duurt maar 5 minutenvandaar dat het geblokt word
pure Propagandaquote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef Maastrix het volgende:
klopt. We blokken alles voor andere omdat anders het netwerk zo verschrikkelijk traag word. Als je het open zet gaan dus 50 mensen of de radio aandoen,, of een filmpje kijken,, waardoor een simpele web pagina laden geen 2 sec duurt maar 5 minutenvandaar dat het geblokt word
5gb was veel in 1980quote:Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef Maastrix het volgende:
haha het is zelfs zo dat toen ik bij een ander bedrijf zat. en hij stond bij mij gewoon open bleek ik in 1 week meer dan 5gb dataverkeer te hebben gehad.. simpel door filmpjes op sites die vanzelf gaan spelen en muziekjes en alles. waardoor de rest van het gebouw dus 20x zo lang doet over hun werk
ja maar dat in 1 week aan data verkeer,,, is nog steeds best veelquote:
mogguh! ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:04 schreef draculettetje het volgende:
ik kom je versterken! goede morgen allemaal!
Je moet nog naar je werk, of je gaat op je werk nu pas "werken" ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:32 schreef draculettetje het volgende:
zoooo bijna richting werk
mogguh!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
moest waarschijnlijk weer iemand van de woningbouw komen om 'm binnen te latenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
wat ben je laat vandaag...
opzich niet verkeerd .. heb alleen altijd het idee dat de dag dan langer is ..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahahha, nee niet vandaag hoor
nee ik moet van 9-1730 deze week
je kan toch ook gewoon doorgaan ? niet gaan slapen zeg maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
de treinen zitten hier evenvol dus kwa dat opzich maakt het mij niet uit.
Alleen ik ben een nachtmens dus vroeg opstaan is niet iets voor mij
Dat heb ik wel eens vaker gedaan, maar dan zijn die "moeilijke" problemen ook echt moeilijk zeg maar hahaha.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon doorgaan ? niet gaan slapen zeg maar
nou het moet wel een uitdaging blijven toch ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens vaker gedaan, maar dan zijn die "moeilijke" problemen ook echt moeilijk zeg maar hahaha.
zo 1,5 dextro. lekker goed voor je stoelgangquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:52 schreef Sgele het volgende:
Ik heb dat nog weleens gedaan.. een vriend van me heeft een nachtcafe in het centrum, en ik wil 'm nog af en toe weleens helpen.. smorgens om 6 uur thuis, douchen, heel veel koffie, 1,5 kg dextro energy mee naar 't werkIs best te doen hoor
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo 1,5 dextro. lekker goed voor je stoelgang
Als ik minder dan 2 uur kan slapen, dan doe ik het ook niet meer ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:52 schreef Sgele het volgende:
Ik heb dat nog weleens gedaan.. een vriend van me heeft een nachtcafe in het centrum, en ik wil 'm nog af en toe weleens helpen.. smorgens om 6 uur thuis, douchen, heel veel koffie, 1,5 kg dextro energy mee naar 't werkIs best te doen hoor
Heb thuis ook altijd een tree staan, maar dan van die goedkopere ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:34 schreef draculettetje het volgende:
red bull wou bij mij dan ook wel helpen! maar ja die hebben we gister al voorbij zien komen....
juist! van een dagje bikkelen is niemand doodgegaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik minder dan 2 uur kan slapen, dan doe ik het ook niet meer ...
Gewon doorhalen![]()
quote:
mijn god , dat zure spul sochtends vroeg. nou dan zou bij mij het zuur al vanzelf opkomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb thuis ook altijd een tree staan, maar dan van die goedkopere ...
Standaard bij het wakker worden een blikje hoor, geen tijd voor koffie![]()
dat komt goed uit, dr droxz heeft een tray red bullquote:
je haalt de woorden uit m'n toetsenbord..quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt goed uit, dr droxz heeft een tray red bull![]()
tenenkaas ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef nexhil het volgende:
gvd volgens mij heb ik net een hap van een broodje met schimmel genomen :/
OMG!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:18 schreef nexhil het volgende:
nee, ik had nog een zak broodjes van afgelopen vrijdag liggen, dus ik dacht (aangezien in nog naar de winkel voor redbull moet) ff een broodje met kaas te maken.
Dus ik trek een stuk van het eerste broodje uit de zak... krijg ik een vieze smaak in mijn mond... en ik zie dat er op een ander broodje allemaal mooie donzigekringen zitten :/
Maar die lust ik dus ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahhaach champions is ook schimmel , dus eet maar lekker op
komt ie weer aan met z'n wodka...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik niet hoor, of heb je ook vodka ?
sorry hoor, ik zal het er niet meer over hebben !quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik laat de red bull voor jullie staan ik zit te wachten tot de taxi komt, ik amg over 5 min weer naar huis!
met een taxi naar huis? kapitalist!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik laat de red bull voor jullie staan ik zit te wachten tot de taxi komt, ik amg over 5 min weer naar huis!
nou nee niet echt, drink het vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
White lightning en wodka zijn 2 handen op 1 buik.
ja dies best te doenquote:
Ik had je meer ingeschat als een Puschkin drinker...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dies best te doenbeter als dat smerignoff
ik denk dat de taxichauffeur ook best wel een blikje wil hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
Ik kijk even voor je ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik niet hoor, of heb je ook vodka ?
doe maar puur en gemixedquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk even voor je ...
aha, ik vind hier whiskey en vodka![]()
Puur of gemixt?
*maakt mix geluiden enzo ..*quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar puur en gemixedop een been kan je niet leven heh
whehehequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had je meer ingeschat als een Puschkin drinker...![]()
thx **burpquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*maakt mix geluiden enzo ..*
Alsjeblieft!![]()
Dan schenk ik ook maar even wat in voor mezelf ..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx **burp
** **hik** **hik**
Ik ga het liefst zo laat mogelijk, zodat als ik terug kom ik niet meer zo lang hoefquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef draculettetje het volgende:
iedereen met lunch pauze zeker?
of bezopen van alle drank die hier voorbij komt....
ha ha dat dacht ik ook, maar er bestaat echt alcohol vrije wijn! die is gemaakt zoals gewone wijn en later de alcohol uit ontrokkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:17 schreef Sgele het volgende:
alcoholvrije witte wijn...da's gewoon druivensap dan toch?
smakelijk!quote:
ja dat werkt best als je goed dronken wilt wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:23 schreef DeToXiC het volgende:
Sambuca...daar ben ik laatst toch dronken van geweest...
ik vind het wel lekker hoor, hoe moet ik de smaak omschrijven?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:22 schreef Sgele het volgende:
hoe smaakt dat dan? niet dat ik een fan van wijn ben...want ik vind het vreselijk smerig..misschien dat de alcoholvrije wel lekker is
mja vind je het gekquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ja een maat van me vond het niet zo sterk vorig jaar, en dronk 1 longdrink glas ineens op.
toen kwam ik 10 min niet bij van het lachen. een bekken dat ie trok
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef Adidah het volgende:
Whehehe, nog maar een kwartier werken.
nee precies, maar hij ging wel uit zn dak ervan hahaquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
mja vind je het gekniet echt handig van 'm!
ook lekker!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
tja een roseetje is een beter idee dan
doe je best!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:02 schreef Adidah het volgende:
Zo, weer een lange werkdag voorbij. En dan de rest van de week lekker thuis werken.
Zo, ben jij zo vroeg begonnen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:18 schreef draculettetje het volgende:
lunch naar binnen gewerkt tijd voor mn bedje!
morgen lekker vrij!
ga bij je baas op z'n bureau schijten.... ik denk dat je dan gauw genoeg weet wanneer je laatste dag isquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef nexhil het volgende:
gvd ik heb er geen kracht meer voor... niet weten wanneer nou eigenlijk je laatste dag is sloopt je echt.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
op advies van Sgele natuurlijk
weet je al wanneer je laatste dag is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef nexhil het volgende:
Moeten jullie niet werken meer ofzo?
Nee, maar alles wijst op vrijdag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
weet je al wanneer je laatste dag is?
Mijn bar is nog open hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Maastrix het volgende:
woow ik zie dat julllie een aardige borrel gehouden hebben. Er is toch nog wel iets voor mij over mag ik hopen he!?![]()
Whiskey hebben wij alleen de wat duurdere Blue Label staan van JW.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Maastrix het volgende:
wat voor vodka en wat voor whiskey?
Ik wilde juist een redbull in ontvangst nemen nuub server!quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix maakt de flessen dan maar open
bij deze heb ik als barman ook maar wat te drinken moeten pakken ..quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
hey je vergeet ons nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[..]
bij deze heb ik als barman ook maar wat te drinken moeten pakken ..
aha, de BLUE LABEL!![]()
Ketsjquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha iedereen plaatst hier ook echt in de zelfde tijd, de zelfde foutmelding hahaha
Sorry, maar de bar is weer open!
*gooit een red bull naar nexhil*!
Nee hoor, de deur is weer open en de bar is ook weer open ..quote:
Helaas heb ik deze niet meer in huis, als iemand deze zou willen halen gooi ik ze wel in de pan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
pindas , beetje goedkoop heh! bitterballen willen we
dank u, dank u!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix] trekt de vriezer open en ziet nog een hele voorraad liggen. [/me]
[me=Maastrix geeft ze aan Dr.Droxz.
zo en nu wil ik drinke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |