ga bij je baas op z'n bureau schijten.... ik denk dat je dan gauw genoeg weet wanneer je laatste dag isquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef nexhil het volgende:
gvd ik heb er geen kracht meer voor... niet weten wanneer nou eigenlijk je laatste dag is sloopt je echt.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
op advies van Sgele natuurlijk
weet je al wanneer je laatste dag is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef nexhil het volgende:
Moeten jullie niet werken meer ofzo?
Nee, maar alles wijst op vrijdag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
weet je al wanneer je laatste dag is?
Mijn bar is nog open hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Maastrix het volgende:
woow ik zie dat julllie een aardige borrel gehouden hebben. Er is toch nog wel iets voor mij over mag ik hopen he!?![]()
Whiskey hebben wij alleen de wat duurdere Blue Label staan van JW.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Maastrix het volgende:
wat voor vodka en wat voor whiskey?
Ik wilde juist een redbull in ontvangst nemen nuub server!quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix maakt de flessen dan maar open
bij deze heb ik als barman ook maar wat te drinken moeten pakken ..quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
hey je vergeet ons nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[..]
bij deze heb ik als barman ook maar wat te drinken moeten pakken ..
aha, de BLUE LABEL!![]()
Ketsjquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha iedereen plaatst hier ook echt in de zelfde tijd, de zelfde foutmelding hahaha
Sorry, maar de bar is weer open!
*gooit een red bull naar nexhil*!
Nee hoor, de deur is weer open en de bar is ook weer open ..quote:
Helaas heb ik deze niet meer in huis, als iemand deze zou willen halen gooi ik ze wel in de pan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
pindas , beetje goedkoop heh! bitterballen willen we
dank u, dank u!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix] trekt de vriezer open en ziet nog een hele voorraad liggen. [/me]
[me=Maastrix geeft ze aan Dr.Droxz.
zo en nu wil ik drinke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |