komt ie weer aan met z'n wodka...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik niet hoor, of heb je ook vodka ?
sorry hoor, ik zal het er niet meer over hebben !quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik laat de red bull voor jullie staan ik zit te wachten tot de taxi komt, ik amg over 5 min weer naar huis!
met een taxi naar huis? kapitalist!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ik laat de red bull voor jullie staan ik zit te wachten tot de taxi komt, ik amg over 5 min weer naar huis!
nou nee niet echt, drink het vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:41 schreef DeToXiC het volgende:
White lightning en wodka zijn 2 handen op 1 buik.
ja dies best te doenquote:
Ik had je meer ingeschat als een Puschkin drinker...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dies best te doenbeter als dat smerignoff
ik denk dat de taxichauffeur ook best wel een blikje wil hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
Ik kijk even voor je ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik niet hoor, of heb je ook vodka ?
doe maar puur en gemixedquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk even voor je ...
aha, ik vind hier whiskey en vodka![]()
Puur of gemixt?
*maakt mix geluiden enzo ..*quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar puur en gemixedop een been kan je niet leven heh
whehehequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik had je meer ingeschat als een Puschkin drinker...![]()
thx **burpquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*maakt mix geluiden enzo ..*
Alsjeblieft!![]()
Dan schenk ik ook maar even wat in voor mezelf ..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
thx **burp
** **hik** **hik**
Ik ga het liefst zo laat mogelijk, zodat als ik terug kom ik niet meer zo lang hoefquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef draculettetje het volgende:
iedereen met lunch pauze zeker?
of bezopen van alle drank die hier voorbij komt....
ha ha dat dacht ik ook, maar er bestaat echt alcohol vrije wijn! die is gemaakt zoals gewone wijn en later de alcohol uit ontrokkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:17 schreef Sgele het volgende:
alcoholvrije witte wijn...da's gewoon druivensap dan toch?
smakelijk!quote:
ja dat werkt best als je goed dronken wilt wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:23 schreef DeToXiC het volgende:
Sambuca...daar ben ik laatst toch dronken van geweest...
ik vind het wel lekker hoor, hoe moet ik de smaak omschrijven?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:22 schreef Sgele het volgende:
hoe smaakt dat dan? niet dat ik een fan van wijn ben...want ik vind het vreselijk smerig..misschien dat de alcoholvrije wel lekker is
mja vind je het gekquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ja een maat van me vond het niet zo sterk vorig jaar, en dronk 1 longdrink glas ineens op.
toen kwam ik 10 min niet bij van het lachen. een bekken dat ie trok
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef Adidah het volgende:
Whehehe, nog maar een kwartier werken.
nee precies, maar hij ging wel uit zn dak ervan hahaquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
mja vind je het gekniet echt handig van 'm!
ook lekker!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
tja een roseetje is een beter idee dan
doe je best!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:02 schreef Adidah het volgende:
Zo, weer een lange werkdag voorbij. En dan de rest van de week lekker thuis werken.
Zo, ben jij zo vroeg begonnen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:18 schreef draculettetje het volgende:
lunch naar binnen gewerkt tijd voor mn bedje!
morgen lekker vrij!
ga bij je baas op z'n bureau schijten.... ik denk dat je dan gauw genoeg weet wanneer je laatste dag isquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef nexhil het volgende:
gvd ik heb er geen kracht meer voor... niet weten wanneer nou eigenlijk je laatste dag is sloopt je echt.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
op advies van Sgele natuurlijk
weet je al wanneer je laatste dag is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef nexhil het volgende:
Moeten jullie niet werken meer ofzo?
Nee, maar alles wijst op vrijdag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
weet je al wanneer je laatste dag is?
Mijn bar is nog open hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Maastrix het volgende:
woow ik zie dat julllie een aardige borrel gehouden hebben. Er is toch nog wel iets voor mij over mag ik hopen he!?![]()
Whiskey hebben wij alleen de wat duurdere Blue Label staan van JW.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Maastrix het volgende:
wat voor vodka en wat voor whiskey?
Ik wilde juist een redbull in ontvangst nemen nuub server!quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix maakt de flessen dan maar open
bij deze heb ik als barman ook maar wat te drinken moeten pakken ..quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
hey je vergeet ons nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[..]
bij deze heb ik als barman ook maar wat te drinken moeten pakken ..
aha, de BLUE LABEL!![]()
Ketsjquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha iedereen plaatst hier ook echt in de zelfde tijd, de zelfde foutmelding hahaha
Sorry, maar de bar is weer open!
*gooit een red bull naar nexhil*!
Nee hoor, de deur is weer open en de bar is ook weer open ..quote:
Helaas heb ik deze niet meer in huis, als iemand deze zou willen halen gooi ik ze wel in de pan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
pindas , beetje goedkoop heh! bitterballen willen we
dank u, dank u!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix] trekt de vriezer open en ziet nog een hele voorraad liggen. [/me]
[me=Maastrix geeft ze aan Dr.Droxz.
zo en nu wil ik drinke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |