je kan toch ook gewoon doorgaan ? niet gaan slapen zeg maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
de treinen zitten hier evenvol dus kwa dat opzich maakt het mij niet uit.
Alleen ik ben een nachtmens dus vroeg opstaan is niet iets voor mij
Dat heb ik wel eens vaker gedaan, maar dan zijn die "moeilijke" problemen ook echt moeilijk zeg maar hahaha.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan toch ook gewoon doorgaan ? niet gaan slapen zeg maar
nou het moet wel een uitdaging blijven toch ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens vaker gedaan, maar dan zijn die "moeilijke" problemen ook echt moeilijk zeg maar hahaha.
zo 1,5 dextro. lekker goed voor je stoelgangquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:52 schreef Sgele het volgende:
Ik heb dat nog weleens gedaan.. een vriend van me heeft een nachtcafe in het centrum, en ik wil 'm nog af en toe weleens helpen.. smorgens om 6 uur thuis, douchen, heel veel koffie, 1,5 kg dextro energy mee naar 't werkIs best te doen hoor
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo 1,5 dextro. lekker goed voor je stoelgang
Als ik minder dan 2 uur kan slapen, dan doe ik het ook niet meer ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:52 schreef Sgele het volgende:
Ik heb dat nog weleens gedaan.. een vriend van me heeft een nachtcafe in het centrum, en ik wil 'm nog af en toe weleens helpen.. smorgens om 6 uur thuis, douchen, heel veel koffie, 1,5 kg dextro energy mee naar 't werkIs best te doen hoor
Heb thuis ook altijd een tree staan, maar dan van die goedkopere ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:34 schreef draculettetje het volgende:
red bull wou bij mij dan ook wel helpen! maar ja die hebben we gister al voorbij zien komen....
juist! van een dagje bikkelen is niemand doodgegaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik minder dan 2 uur kan slapen, dan doe ik het ook niet meer ...
Gewon doorhalen![]()
quote:
mijn god , dat zure spul sochtends vroeg. nou dan zou bij mij het zuur al vanzelf opkomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb thuis ook altijd een tree staan, maar dan van die goedkopere ...
Standaard bij het wakker worden een blikje hoor, geen tijd voor koffie![]()
dat komt goed uit, dr droxz heeft een tray red bullquote:
je haalt de woorden uit m'n toetsenbord..quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt goed uit, dr droxz heeft een tray red bull![]()
tenenkaas ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef nexhil het volgende:
gvd volgens mij heb ik net een hap van een broodje met schimmel genomen :/
OMG!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:18 schreef nexhil het volgende:
nee, ik had nog een zak broodjes van afgelopen vrijdag liggen, dus ik dacht (aangezien in nog naar de winkel voor redbull moet) ff een broodje met kaas te maken.
Dus ik trek een stuk van het eerste broodje uit de zak... krijg ik een vieze smaak in mijn mond... en ik zie dat er op een ander broodje allemaal mooie donzigekringen zitten :/
Maar die lust ik dus ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahhaach champions is ook schimmel , dus eet maar lekker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |