let dan ook opquote:Op maandag 24 september 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
shit , ondersteboven op de grond
nee dat duurt nog 2 weken,quote:
ja sorry, beetje wazig door het weekendquote:
gewisseld van baan? Ik heb in deze week vast iets gemistquote:Op maandag 24 september 2007 12:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dat duurt nog 2 weken,
maar er werd toch gewisseld van baan? dus dat bedoelde ik eigenlijk
dat heb je als je vakantie hebt gehad!quote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gewisseld van baan? Ik heb in deze week vast iets gemist![]()
p.s
Kwam net deze tegen:
[afbeelding]
nou dat ziet er wel erg verleidelijk uit, aleen waar haal ik die stapel papier vandaan ?quote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gewisseld van baan? Ik heb in deze week vast iets gemist![]()
p.s
Kwam net deze tegen:
[afbeelding]
ik heb wel wat in de aanbieding!quote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat ziet er wel erg verleidelijk uit, aleen waar haal ik die stapel papier vandaan ?
ja ? mag ik mn hoofd even bij jou kwijt ?quote:Op maandag 24 september 2007 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb wel wat in de aanbieding!
da's een goed excuusquote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, beetje wazig door het weekend
quote:Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ? mag ik mn hoofd even bij jou kwijt ?
Ken dat probleem, net even naar de overkant tapes verwisselen .. ik denk .. lekker even rokenquote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ah lekker regen, net wat ik nodig heb
het zal je maar gezegd worden..quote:Op maandag 24 september 2007 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
haha , ja je krijgt wat je verdient heh
anytimequote:
nee ik vertel dus echt niet wat ik hier doe! dat hou ik voor mezelf.quote:Op maandag 24 september 2007 13:30 schreef Sgele het volgende:
Waarom dan? zit jij alles te melden wat je hier aan het posten bent?
wij hebben namelijk zo iemand hier die dat dus de hele dag doet.. .erg interressant enzo..
hoppa wodka erbijquote:Op maandag 24 september 2007 13:34 schreef nexhil het volgende:
Hoppa! mijn eerste redbull is open!
hoe krijg je dat voormekaar op je werk ?quote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef nexhil het volgende:
Hmmm . morgen neem ik mijn xbox denk ik mee
redbull + Vodka + xbox live =![]()
Ik trek me volledig terug in het oude systeembeheerdershok!quote:Op maandag 24 september 2007 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voormekaar op je werk ?
hij zal wel pijn hebben na al die tijdquote:Op maandag 24 september 2007 14:14 schreef nexhil het volgende:
wat heb ik eigenlijk een stomme avatar... ik ga ff een nieuwe zoeken.
* WhiteLightning slaat een homerunquote:Op maandag 24 september 2007 14:35 schreef Seventees het volgende:
*gooit met een balletje*
Opschepperquote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning slaat een homerun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |