Of een andere club een andere straf zou krijgen weet ik niet, maar het staat mij wel bij dat een x aantal jaren geleden en club een speler liet invallen die geschorst bleek te zijn en dat leidde niet tot een reglementair verlies.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Paran0id het volgende:
Het staat toch echt reglementair beschreven. Mocht Ajax zo'n fout maken waren ze er ook niet onderuit gekomen.
AZ is geen topclub.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, we zijn niet de enige topclub die eruit ligt![]()
az verloren van cambuur
quote:Ook Cambuur boycot uitzendrechten AZ
Van Dop: "Heereveen - AZ: 2-0. Wat nou topclub?"
15e 'kleine' club wapent zich tegen AZ
Bij 't Wereldje van vandaag staan ook wat harde opmerkingen over PSV:quote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef WooZ het volgende:
Ik heb net even 3 inzendingen voor 't wereldje gedaan. Doe ik eigenlijk nooit maar ik dacht nu kan ik 't niet laten:
[..]
Deze vond ik wel mooiquote:Jong Heerenveen: 'PSV is beter op papier, maar wij lezen die papieren wel beter!'
quote:
7e in 9 jaar wordt het danquote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Geinig.
Maar ach de rest lacht niet meer als we aan het einde van het seizoen voor de 4e keer op rij de titel halen. En de 6e keer in 8 jaar tijd.
Ja joh ey.. Combinatie : Laat en rekenen is niet aan mij besteed.quote:
Inderdaad. Altijd lachen met AZ.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dubbel,
Maar we lachen nog even door!
Ja, spelers schorsen na kaarten bahquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Omdat? Schuld ligt geheel bij psv hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
We lachen zeker nog even door!!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dubbel,
Maar we lachen nog even door!
Volgens mij ben jij echt flink gefrustreerd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |