1/ aankomenquote:
Roesthoer.quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Na Visa 1 "Barely Legal" en Visa 2 "onderdelenauto" ben ik zojuist overgegaan tot de aanschaf van een derde Visa.
Foto
Maar ja ze moet wel een naam hebbenWie denkt mee?
Wat gegevens die wellicht tot inspiratie leiden:
Ze word voor dagelijks gebruik.
Bouwjaar 1986
1142 cc watergekoelde motor
geen roest
alles ramen en deuren kunnen open
Madamè Rougequote:Op zondag 23 september 2007 21:36 schreef Juup© het volgende:
Madamè
Ik heb het aangepastquote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
't is:
't Meisje moet een naam hebben.
Maar dat terzijde.
Ik zou d'r wichie noemen.
Dank jequote:
Roemeens is goed, want de Visa is gebaseerd op de (Roemeense) Oltcitquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef maok het volgende:
Rodesha, klinkt ook wel leuk voor een rode auto
Kozijntjequote:
Die is nog beterquote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef maok het volgende:
Visnja, slavische naam, klinkt wel leuk: Visnja de Visa, betekend 'Cherry'
Neequote:Op zondag 23 september 2007 22:52 schreef Dualdude het volgende:
Enige optie is een franse vrouwennaam natuurlijk!
Dr staat citroen op..ergo: fransquote:Op zondag 23 september 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeFranse auto's
Ze is Spaans en Oostbloks!
Citroën is een Frans merk. Maar Frankrijk is kut. En al mn collega getenwollensokkeninsandalenCitroënrijders hebben hun wrak al een Franse naam gegevenquote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef --- het volgende:
[..]
het is toch een franse autoooooooowwww
Truus?quote:Op zondag 23 september 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, Visnja en Rodesha zijn tot nu toe de beste suggesties
Rodania?quote:Op zondag 23 september 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Citroën is een Frans merk. Maar Frankrijk is kut. En al mn collega getenwollensokkeninsandalenCitroënrijders hebben hun wrak al een Franse naam gegevenIk ben juist voor de Visa gevallen omdat het een Oostblokkertje is. De Oltcit was Roemeens. De bstelversie, C15 is nog tot 2005 in Polen en Spanje gebouwd. En deze Dame komt ook uit een Spaanse fabriek.
Dat is meer een naam voor een geblondeerde zonnebankverslaafde Nederlandstalige muziek luisterende woonwagenbewoonster, vind je ook niet?quote:Op maandag 24 september 2007 00:16 schreef Gutz het volgende:
Esperanza = Spaans voor Hoop
Dan nog eerder Mata Hariquote:Op maandag 24 september 2007 01:24 schreef Laton het volgende:
lol het ding is gewoon frans, noem het gewoon jeanne d'arc
Nouja, dan verlaag je hem 13.7 cm, blindeer je de ruiten, plak je een roze playboy sticker op je achterruit en dan kan het best hoorquote:Op maandag 24 september 2007 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is meer een naam voor een geblondeerde zonnebankverslaafde Nederlandstalige muziek luisterende woonwagenbewoonster, vind je ook niet?
Nee, verneuken heb ik met de vorige al gedaan, deze wil ik netjes houden.quote:Op maandag 24 september 2007 01:42 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nouja, dan verlaag je hem 13.7 cm, blindeer je de ruiten, plak je een roze playboy sticker op je achterruit en dan kan het best hoor
Iwona.quote:Op maandag 24 september 2007 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Het mag ook Pools, Tsjechisch, Russisch of anderszins Oostbloks zijn hoor.
kim hollander dusquote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Na Visa 1 "Barely Legal" en Visa 2 "onderdelenauto" ben ik zojuist overgegaan tot de aanschaf van een derde Visa.
Foto
Maar ja ze moet wel een naam hebbenWie denkt mee?
Wat gegevens die wellicht tot inspiratie leiden:
Ze word voor dagelijks gebruik.
Bouwjaar 1986
1142 cc watergekoelde motor
geen roest
alles ramen en deuren kunnen open
Dank jequote:Op maandag 24 september 2007 13:58 schreef Mr_Moon het volgende:
Russische meisjesnamen:
Kisa = poesje
Lyuba = liefde
Maroussia = Godin
Rufina = roodharig
en voila, een nieuwe visatar:
[afbeelding]
"al heeft de visa een zilveren grille..."quote:Op maandag 24 september 2007 14:07 schreef Dangel het volgende:
Dank jeMaar ze heeft een zilveren grille
Nee, die heet Yvonnequote:Op maandag 24 september 2007 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is meer een naam voor een geblondeerde zonnebankverslaafde Nederlandstalige muziek luisterende woonwagenbewoonster, vind je ook niet?
Wel een beetje roestbruin ipv bordeaux roodquote:Op maandag 24 september 2007 14:47 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
"al heeft de visa een zilveren grille..."
[afbeelding]
beste naam tot nu toequote:Op maandag 24 september 2007 13:58 schreef Mr_Moon het volgende:
Maroussia
Najaaaquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is meer een naam voor een Mercedes 190
wil je een mercedes 190 niet uitschelden voor een turkquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is meer een naam voor een Mercedes 190
Ik heb er 3. Ze kosten niks, en het is altidj handig wat reserve onderdelen op de plank te hebben.quote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef tinoburg het volgende:
Anatalja
bekt lekker, en als ik die naam hoor moet ik meteen denken aan;
-geen roest
-uit 1986
-alles kan open
Maargoed, Truus is ook een goeie.
Btw, heb ik wat gemist, of heb je die andere ook nog allemaal?zijn die overleden?spaar je ze...?
Criezel klinkt frans ?quote:Op zondag 23 september 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Citroën is een Frans merk. Maar Frankrijk is kut. En al mn collega getenwollensokkeninsandalenCitroënrijders hebben hun wrak al een Franse naam gegevenIk ben juist voor de Visa gevallen omdat het een Oostblokkertje is. De Oltcit was Roemeens. De bstelversie, C15 is nog tot 2005 in Polen en Spanje gebouwd. En deze Dame komt ook uit een Spaanse fabriek.
Of "Faithy"quote:Op maandag 24 september 2007 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
wat dacht je van 'Slettebakje'
Gratisjaquote:Op maandag 24 september 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Ze kosten niks, en het is altidj handig wat reserve onderdelen op de plank te hebben.
Doe dan Matrushkaquote:Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of "Faithy"
Mn voorkeur gaat nu uit naar Marouschka
Oostbloks. Niet Russisch. En omdat ze daar veel gaat rijdenquote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
bah, lillijke naam die eerste
maar waarom russisch?
leuk ding overigens, ik heb ook zo'n autootje gehad.. bijna onverwoestbaar
helaas was het fixen van de uitlaat te duur
Maximaquote:
Ja en met een stel leuke koplampenquote:Op woensdag 26 september 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
Oost-Europees en makkelijk toegankelijk.... Tatjana dus
Denk het niet, wil haar net houden.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
In een elegant zilverkleurig krullettertje bij de tankdop?
Klopt.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
de keuze is reeds bepaald hoor ik net
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
de keuze is reeds bepaald hoor ik net
De keuze is reeds bepaald, hoor ik netquote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef SCH het volgende:
Us Mem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |