Criezel klinkt frans ?quote:Op zondag 23 september 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Citroën is een Frans merk. Maar Frankrijk is kut. En al mn collega getenwollensokkeninsandalenCitroënrijders hebben hun wrak al een Franse naam gegevenIk ben juist voor de Visa gevallen omdat het een Oostblokkertje is. De Oltcit was Roemeens. De bstelversie, C15 is nog tot 2005 in Polen en Spanje gebouwd. En deze Dame komt ook uit een Spaanse fabriek.
Of "Faithy"quote:Op maandag 24 september 2007 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
wat dacht je van 'Slettebakje'
Gratisjaquote:Op maandag 24 september 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Ze kosten niks, en het is altidj handig wat reserve onderdelen op de plank te hebben.
Doe dan Matrushkaquote:Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of "Faithy"
Mn voorkeur gaat nu uit naar Marouschka
Oostbloks. Niet Russisch. En omdat ze daar veel gaat rijdenquote:Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
bah, lillijke naam die eerste
maar waarom russisch?
leuk ding overigens, ik heb ook zo'n autootje gehad.. bijna onverwoestbaar
helaas was het fixen van de uitlaat te duur
Maximaquote:
Ja en met een stel leuke koplampenquote:Op woensdag 26 september 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
Oost-Europees en makkelijk toegankelijk.... Tatjana dus
Denk het niet, wil haar net houden.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
In een elegant zilverkleurig krullettertje bij de tankdop?
Klopt.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
de keuze is reeds bepaald hoor ik net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |