Iwona.quote:Op maandag 24 september 2007 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Het mag ook Pools, Tsjechisch, Russisch of anderszins Oostbloks zijn hoor.
kim hollander dusquote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Na Visa 1 "Barely Legal" en Visa 2 "onderdelenauto" ben ik zojuist overgegaan tot de aanschaf van een derde Visa.
Foto
Maar ja ze moet wel een naam hebbenWie denkt mee?
Wat gegevens die wellicht tot inspiratie leiden:
Ze word voor dagelijks gebruik.
Bouwjaar 1986
1142 cc watergekoelde motor
geen roest
alles ramen en deuren kunnen open
Dank jequote:Op maandag 24 september 2007 13:58 schreef Mr_Moon het volgende:
Russische meisjesnamen:
Kisa = poesje
Lyuba = liefde
Maroussia = Godin
Rufina = roodharig
en voila, een nieuwe visatar:
[afbeelding]
"al heeft de visa een zilveren grille..."quote:Op maandag 24 september 2007 14:07 schreef Dangel het volgende:
Dank jeMaar ze heeft een zilveren grille
Nee, die heet Yvonnequote:Op maandag 24 september 2007 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is meer een naam voor een geblondeerde zonnebankverslaafde Nederlandstalige muziek luisterende woonwagenbewoonster, vind je ook niet?
Wel een beetje roestbruin ipv bordeaux roodquote:Op maandag 24 september 2007 14:47 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
"al heeft de visa een zilveren grille..."
[afbeelding]
beste naam tot nu toequote:Op maandag 24 september 2007 13:58 schreef Mr_Moon het volgende:
Maroussia
Najaaaquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is meer een naam voor een Mercedes 190
wil je een mercedes 190 niet uitschelden voor een turkquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is meer een naam voor een Mercedes 190
Ik heb er 3. Ze kosten niks, en het is altidj handig wat reserve onderdelen op de plank te hebben.quote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef tinoburg het volgende:
Anatalja
bekt lekker, en als ik die naam hoor moet ik meteen denken aan;
-geen roest
-uit 1986
-alles kan open
Maargoed, Truus is ook een goeie.
Btw, heb ik wat gemist, of heb je die andere ook nog allemaal?zijn die overleden?spaar je ze...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |