TT: Half in elkaar gerostquote:Op zondag 23 september 2007 18:40 schreef Magereheinus het volgende:
Damn, wat kut voor je TS. En mensen die nu zo 'grappig' lopen te doen, lees gewoon de OP!
quote:Op zondag 23 september 2007 18:29 schreef garnage-patrick het volgende:
samenvatting: broer (die tevens bij landmacht zit)
de drank was heel duurquote:Op zondag 23 september 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
150 eurohoe kun je in godsnaam zoveel drinken?
2 flesjes champagne & je zit daar hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
150 eurohoe kun je in godsnaam zoveel drinken?
x2quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Integrity het volgende:
Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken [...]Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.
Wat ben jij voor kneus dan..quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Integrity het volgende:
--
Aan ts:
Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken en als ie niet met excuses aankomt, zou ik dus aangifte doen. Hij verliest dan ook zijn baan. Hij heeft dat niet te doen. Zeker niet als ie ook nog voor de landmacht werkt. Hij zal waarschijnlijk wel terugkrabbelen en als ie dat niet doet, dan heb jij de troeven in handen. Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.
Nee, inderaad. Hij was dronken, dus dan kun je dat soort dingen zomaar doen zonder consequentiesquote:Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef bhm het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kneus dan..
Je gaat je eigen broer toch niet aangeven..
Kijk als hij het nou deed toen hij nuchter was kan je er iets voor zeggen.
maar hij was zich zelf niet.
Nou ja en als hij zijn excuses niet aanbied is dat zo erg?
sjonge jonge je zal jou broer zijn...
Dus als jouw vriendin/vriend in een dronken bui je broer/zus neukt is dat allemaal prima want hij/zij was zichzelf niet?quote:Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef bhm het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kneus dan..
Je gaat je eigen broer toch niet aangeven..
Nou ja en als hij zijn excuses niet aanbied is dat zo erg?
sjonge jonge je zal jou broer zijn...
Die mensen weten meestal wel hoe ze moeten vechten dus ook al was hij ladderzat en waren zijn reflexen nietmeer het van het, militair vs burger is meestal niet eerlijk...quote:Op zondag 23 september 2007 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Die toevoeging dat die bij de Landmacht zit vind ik dan wel weer een beetje onnodig. Alsof je iets wilt insinueren.
Who cares? Je bent altijd verantwoordelijk voor je daden vind ik, niemand heeft hem namelijk verplicht om zoveel te drinken. Als hij zichzelf volledig lam wil zuipen doet hij maar, maar hij moet dan ook niet verschieten dat het eventueel gevolgen kan hebben. Verliest hij daarmee zijn job, dan zou me dat geen fluit kunnen schelen; als hij de volwassenheid nog niet heeft om aan 22 jaar nog niet eens te kunnen stoppen met drinken op een bepaald punt, dan is hij het zeker niet waard om in het leger te zitten (hoewel, dat is misschien de snelste manier om van hem af te rakenquote:Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef bhm het volgende:
www.xs.toquote:Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:
heeft iemand btw ff imageloader.
ik gebruik altijd imageshack, maar dat werkt niet met fok.
www.xs.toquote:Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:
heeft iemand btw ff imageloader.
ik gebruik altijd imageshack, maar dat werkt niet met fok.
nu werken ze wel.quote:Op zondag 23 september 2007 19:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hmm, probeer tinypic maar, die foto's van je werken niet. Als je op de link klikt, staat er '404 file not found'
Je bent zelf een leeghoofd, klootvioolquote:Op zondag 23 september 2007 19:47 schreef Mach3 het volgende:
die broer met een en goede fles drank op ze lege kop slaan heb je de eerste uren geen last van hem . Wedden dat die nooit jou meer slaat.
WQat anderen al zeiden wat een lafbek, een missie uruzgan is wel wat voor hem.
Wat een leeghoofd
Had hem lekker dat eind laten lopen na het gooien van die schoen en misschien de politie gebeld van der loopt een dronken kerel lans de weg op sokken.
Van zijn eigen auto....vastquote:Op zondag 23 september 2007 20:18 schreef nokia6200 het volgende:
Laat die deuk gewoon fixen en presenteer hem de rekening![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef Misanthropist het volgende:
aangifte doen en foto's maken van je verwondingen schrammetje
"al die verhalen"quote:Op zondag 23 september 2007 21:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ook nog bij de landmacht werkenDie kunnen volgens mij sowieso slecht tegen drank als je al die verhalen van dronken militairen hoort...
quote:
zo 1 die de tent afbreekt? Ik maak niks kappot neequote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die gasten breken bij 3 druppels bier de tent al afof ben jij dr ook zo een?
Euh gast waarompost je dit op DIT forum, fok.nl is alleen maar TS bahen en kut smilies posten en anderen irriteren, ik hoop niet voor je dat dit later tegen je gebruikt word ofzoquote:Op zondag 23 september 2007 19:38 schreef Metal_Mart het volgende:
Ondanks dat je broer gaar is, vind ik het toch vreemd om dit soort aangelegenheden op een forum te posten.
Ga dan maar eens met kroegeigenaren op Kreta praten, waar 'onze jongens' hun acclimatiseringskamp hebben na een halfjaartje zandbak.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Vampz het volgende:
[..]
zo 1 die de tent afbreekt? Ik maak niks kappot nee
maar zoveel verhalen zijn er nou toch ook weer niet?
Bermbommenquote:Uruzgan
Ja, bij opsporing verzocht.quote:Op zondag 23 september 2007 18:50 schreef Vampz het volgende:
Is ie al op uitzending geweest?
nee, zoals ik al volgens mij eerder verteld had was ie alweer weg naar kazerne, maar toen ik me ouders vroeg of ze er nog wat mee gingen doen, was het antwoord volmondig ja. er gaan hier thuis dingen ZWAAR drastisch veranderen voor hem, en als hij zich niet aan die regels gaat houden word het byebye zwaai zwaai, en dan begint het dat ie maand niet thuis hoeft te komen. en als het dan nog niet veranderd mag ie ze eigen huisje gaan zoeken.quote:Op maandag 24 september 2007 01:11 schreef NoBody122 het volgende:
Wat een verhaal zeg
Zeer verstandig van je om niet terug te gaan vechten, dan had het idd veel erger uit kunnen pakken. Zeker omdat je zelf al toegeeft dat hij sterker is dan jou en je hem daarom vermoedelijk niet onder controle had kunnen krijgen..
Ben wel erg benieuwd hoe dit verder gaat. Hebben je ouders inmiddels al met hem gepraat?
Nou, dat lijkt me niet verkeerd voor iemand die 22 is...quote:Op maandag 24 september 2007 07:35 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
nee, zoals ik al volgens mij eerder verteld had was ie alweer weg naar kazerne, maar toen ik me ouders vroeg of ze er nog wat mee gingen doen, was het antwoord volmondig ja. er gaan hier thuis dingen ZWAAR drastisch veranderen voor hem, en als hij zich niet aan die regels gaat houden word het byebye zwaai zwaai, en dan begint het dat ie maand niet thuis hoeft te komen. en als het dan nog niet veranderd mag ie ze eigen huisje gaan zoeken.
Het moet er eens van komen hèquote:Op maandag 24 september 2007 09:30 schreef koeii het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet verkeerd voor iemand die 22 is...
Is ie "licht getint" dan?quote:Op maandag 24 september 2007 01:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, bij opsporing verzocht.
Klootzak!?quote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Wiehoe het volgende:
TS, hoe heet je broer?
jij hebt zeker nog nooit drugs gebruikt?quote:Op maandag 24 september 2007 11:52 schreef Oosthoek het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar heb je al eens gevraagd aan je broer of hij drugs gebruikt? Ik ken jullie onderlinge relatie niet, maar dit soort geweld gebruiken tegen familie valt zeker onder de categorie abnormaal. Zéker als je een getrainde professionele geweldspleger bent, want dan moet je je onder alle omstandigheden weten te beheersen.
Misschien toch stiekem iets geslikt die avond?
Ben benieuwd hoe hij daarop gaat reagerenquote:Op maandag 24 september 2007 07:35 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
nee, zoals ik al volgens mij eerder verteld had was ie alweer weg naar kazerne, maar toen ik me ouders vroeg of ze er nog wat mee gingen doen, was het antwoord volmondig ja. er gaan hier thuis dingen ZWAAR drastisch veranderen voor hem, en als hij zich niet aan die regels gaat houden word het byebye zwaai zwaai, en dan begint het dat ie maand niet thuis hoeft te komen. en als het dan nog niet veranderd mag ie ze eigen huisje gaan zoeken.
Huis in de fikquote:Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij daarop gaat reageren
Aangifte doen tegen wat je broer uitgehaald heeft toen ie zat wasquote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Integrity het volgende:
--
Aan ts:
Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken en als ie niet met excuses aankomt, zou ik dus aangifte doen. Hij verliest dan ook zijn baan. Hij heeft dat niet te doen. Zeker niet als ie ook nog voor de landmacht werkt. Hij zal waarschijnlijk wel terugkrabbelen en als ie dat niet doet, dan heb jij de troeven in handen. Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.
Ze gaan bij de landmacht... hoezo zoveel? Allemaal bedoel jequote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom sporen zoveel mensen uit de landmacht toch niet
idd, voor de prijs van een breezertje kan je vaak al en cocktail krijgen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef Joekl het volgende:
[..]
Breezers zijn nog altijd vrij prijzig in het uitgaanscircuit meen ik.
Waarom niet? Als je in de stad door iemand tijdens het uitgaan in elkaar wordt geslagen dan mag je er ook van uit gaan dat die knul zat was tijdens het in elkaar slaan. Daar doe je toch ook aangifte van?quote:Op maandag 24 september 2007 16:10 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Aangifte doen tegen wat je broer uitgehaald heeft toen ie zat was![]()
Eens. Komt ook bij dat TS een mietje is. Zelfs iemand die sterker is dan je zelf bent kan niet tegen een schop in zijn ballen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:23 schreef Croli het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je in de stad door iemand tijdens het uitgaan in elkaar wordt geslagen dan mag je er ook van uit gaan dat die knul zat was tijdens het in elkaar slaan. Daar doe je toch ook aangifte van?
Nee niet meppen... schoppen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef garnage-patrick het volgende:
@ beelz, ik ga me broer zowiezo niet terugmeppen, daar had ik ook geen zin in. en het had niets opgelost. was er alleen maar erger door geworden!
maarja, ik ben zowiezo geen vechtersbaas.![]()
Als iemand waar ik van houd domme dingen doet probeer ik hem te beschermen voor de gevolgen. Dat zijn broer in een dronken bui agressief wordt is niet goed te praten natuurlijk, maar wat een rat ben je als je hem daarvoor z'n hele carrierre wil afpakken. Dat geldt niet alleen voor familie trouwens, ook voor vrienden. Die ga ik echt niet aangeven als ze een stommiteit uithalen, daar zijn het namelijk familie en vrienden voor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Broer of niet, misdaden (letterlijk: daden die wettelijk niet in orde zijn) worden afgestraft via de legale weg. Je familie beschermen tegen het onredelijke aan is het meest trieste kampergedrag wat je kan verzinnen
Zeg maar de moeder van een moordenaar/verkrachter: "Dat doet mijn lieve zoontje nooit!"
Als mijn broertje, dronken of niet, wie dan ook zou aanvallen zonder goede reden, mag hij zijn roes uitslapen op het politiebureau. Aan de hand van zijn excuses zien we dan wel of hij blijvende gevolgen gaat ondervinden.
Maar ff serieus... knuffel je broer gewoon een keer, DAN KOMT ALLES GOED!
Dat soort agressieve lui heb je niet nodig in het leger.
Jij bent echt mijn Internetheld van de dag...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Broer of niet, misdaden (letterlijk: daden die wettelijk niet in orde zijn) worden afgestraft via de legale weg. Je familie beschermen tegen het onredelijke aan is het meest trieste kampergedrag wat je kan verzinnen
Zeg maar de moeder van een moordenaar/verkrachter: "Dat doet mijn lieve zoontje nooit!"
Als mijn broertje, dronken of niet, wie dan ook zou aanvallen zonder goede reden, mag hij zijn roes uitslapen op het politiebureau. Aan de hand van zijn excuses zien we dan wel of hij blijvende gevolgen gaat ondervinden.
Maar ff serieus... knuffel je broer gewoon een keer, DAN KOMT ALLES GOED!
Dat soort agressieve lui heb je niet nodig in het leger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |