2 flesjes champagne & je zit daar hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
150 eurohoe kun je in godsnaam zoveel drinken?
x2quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Integrity het volgende:
Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken [...]Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.
Wat ben jij voor kneus dan..quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Integrity het volgende:
--
Aan ts:
Ik zou dus gewoon je broer als ie nuchter is aanspreken en als ie niet met excuses aankomt, zou ik dus aangifte doen. Hij verliest dan ook zijn baan. Hij heeft dat niet te doen. Zeker niet als ie ook nog voor de landmacht werkt. Hij zal waarschijnlijk wel terugkrabbelen en als ie dat niet doet, dan heb jij de troeven in handen. Geen medelijden hebben, ook al is het je broer. Hij moet weten wat respect is.
Nee, inderaad. Hij was dronken, dus dan kun je dat soort dingen zomaar doen zonder consequentiesquote:Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef bhm het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kneus dan..
Je gaat je eigen broer toch niet aangeven..
Kijk als hij het nou deed toen hij nuchter was kan je er iets voor zeggen.
maar hij was zich zelf niet.
Nou ja en als hij zijn excuses niet aanbied is dat zo erg?
sjonge jonge je zal jou broer zijn...
Dus als jouw vriendin/vriend in een dronken bui je broer/zus neukt is dat allemaal prima want hij/zij was zichzelf niet?quote:Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef bhm het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kneus dan..
Je gaat je eigen broer toch niet aangeven..
Nou ja en als hij zijn excuses niet aanbied is dat zo erg?
sjonge jonge je zal jou broer zijn...
Die mensen weten meestal wel hoe ze moeten vechten dus ook al was hij ladderzat en waren zijn reflexen nietmeer het van het, militair vs burger is meestal niet eerlijk...quote:Op zondag 23 september 2007 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Die toevoeging dat die bij de Landmacht zit vind ik dan wel weer een beetje onnodig. Alsof je iets wilt insinueren.
Who cares? Je bent altijd verantwoordelijk voor je daden vind ik, niemand heeft hem namelijk verplicht om zoveel te drinken. Als hij zichzelf volledig lam wil zuipen doet hij maar, maar hij moet dan ook niet verschieten dat het eventueel gevolgen kan hebben. Verliest hij daarmee zijn job, dan zou me dat geen fluit kunnen schelen; als hij de volwassenheid nog niet heeft om aan 22 jaar nog niet eens te kunnen stoppen met drinken op een bepaald punt, dan is hij het zeker niet waard om in het leger te zitten (hoewel, dat is misschien de snelste manier om van hem af te rakenquote:Op zondag 23 september 2007 19:04 schreef bhm het volgende:
www.xs.toquote:Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:
heeft iemand btw ff imageloader.
ik gebruik altijd imageshack, maar dat werkt niet met fok.
www.xs.toquote:Op zondag 23 september 2007 19:24 schreef garnage-patrick het volgende:
heeft iemand btw ff imageloader.
ik gebruik altijd imageshack, maar dat werkt niet met fok.
nu werken ze wel.quote:Op zondag 23 september 2007 19:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hmm, probeer tinypic maar, die foto's van je werken niet. Als je op de link klikt, staat er '404 file not found'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |